Onko tällä foorumilla pääasiassa typeriä mammoja?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Joo ja kyllä minäkin tietty voin sellaisiin lukeutua.

Tuntuu vaan, että monikaan ei osaa edes kirjo(i)ttaa kunnolla. Jos vedotaan typoihin niin esikatselukin on käytettävissä. Sitä jos ei käytä niin on laiska lehmä, eikä kunnioita lukijoita.

Tyypillinen palstamamma:

(Ei ole omakuva ;))

[QUOTE="vieras";26995542]:D Mä haluun kans kakun, onneks sellasen saan viikon päästä :p[/QUOTE]

Taatusti palstailenkin ja syön kakkua kuten kuvassa :p NAM NAM! Sullakin synttärit tulossa? Minkälaista kakkua ajattelit? Teetkö itse vai valmis kakku?

"vieras"
[QUOTE="vieras";26995549]Tietääkseni tämä palsta on keskustelupalsta eikä mikään virallinen asiakirja.[/QUOTE]
Foorumi = asiakirja mielestäsi. Allekirjoitit juuri otsikon väittämän/kysymyksen :D

[QUOTE="aloittaja";26995530]Tyypillinen palstamamma ja sokeakin lisäksi!
Ei. Se on grillimakkaraa![/QUOTE]

Mulle täytekakku on kermaa täynnä joka puolelta, ei tuo täytä mun täytekakku kriteereitä. Kyllä oon tyypillinen palstalainen.

...molemmat lapsukaiseni ovat tyttöjä. Olen päättänyt kasvattaa heistä tulevaisuuden palstalaismammoja pakottamalla heidät pitämään liian kireitä pipoja pakkasella ja huolehtimalla siitä, että legoista on aina suurin osa patterin välissä.

Mietin sitä, että onko oikein kirjoittaminen aina fiksuuden merkki? Meinaan lähinnä tällaisilla palstoilla, joissa kirjoitetaan niinkuin puhutaan eikä ole tarkoituskaan mitään esseitä muille esitellä.

"vieras"
Taatusti palstailenkin ja syön kakkua kuten kuvassa :p NAM NAM! Sullakin synttärit tulossa? Minkälaista kakkua ajattelit? Teetkö itse vai valmis kakku?
Eikun teen ihan muuten vaan kun en ole koko kesänä vielä mansikkakakkua ehtinyt tekemään :) Itse siis väsään alusta loppuun, siihen tulee hirrrrrveen paljon mansikoita ja kermavaahtoa :p

• Tykkää
Reactions: Minskii
[QUOTE="vieras";26996025]Eikun teen ihan muuten vaan kun en ole koko kesänä vielä mansikkakakkua ehtinyt tekemään :) Itse siis väsään alusta loppuun, siihen tulee hirrrrrveen paljon mansikoita ja kermavaahtoa :p[/QUOTE]

MMmmmm... NAM!!! :p

Oikein paljon kermaa ja mansikoita nam nam.. Rupes tekee mieli.. kakkua.. mansikkatäytekakkua... mansikkabanaanitäytekakkua :p

• Tykkää
Reactions: fortunate
"vieras"
Ei tarvitse kauaa näitä juttuja täällä lukea jotta huomaa että oikeinkirjoituksen osaamattomuus on niitä pienimpiä vajavaisuuksia tällä palstalla. Vaikka karsitaan kaikki trollit ja sinnepäin viittaavatkin pois niin jäljelle jää vielä sellainen liuta todellisia ilmapäitä että ihan hirvittää.

Yhteistyössä