No mutta ei sen vaarallisempaa! Minkäs näköinen mun pitäisi olla?Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26992680:Mielikuvat hajoaa, ei muuta
No mutta ei sen vaarallisempaa! Minkäs näköinen mun pitäisi olla?Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26992680:Mielikuvat hajoaa, ei muuta
Mites Datalla on nokka noin lytyssä, et kai oo lyönyt häntä neppaan?
White trassiä ehdottomasti, odotin punaista pystytukkaa.. Niinkun miä mutta punapääNo mutta ei sen vaarallisempaa! Minkäs näköinen mun pitäisi olla?
solet aina yhtä aurinkoinen
No on nuo hiuksit nykyään punaiset, tai oranssit. Ja sentin mittasetkin ne on olleet muutamia vuosia sitten. Paraniko mieli?Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26992752:White trassiä ehdottomasti, odotin punaista pystytukkaa.. Niinkun miä mutta punapää
No vähän Oot muuten todella kaunis, ihan erinäköinen vaan =)No on nuo hiuksit nykyään punaiset, tai oranssit. Ja sentin mittasetkin ne on olleet muutamia vuosia sitten. Paraniko mieli?
Kiitokset! =)Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26992790:No vähän Oot muuten todella kaunis, ihan erinäköinen vaan =)
Siis ei todellakaan ole rumia. Hanki lasit.Onhan näissä kuvaketjuissa ihan ihmisenkin näköisiä naisia, mutta BlackDahlia on oikeasti ruma.
Toinen kammotus on Astro...
Apua! :xMiltski näytti tuossa kuvassa jotenkin Susanna Ruususelta.
Hyi, yök mikä naama.
Musta tulee "isona" sun näkönen! Päätin sen juuri!
Lisbet Salander!
ei tätä voi ottaa enää edes vakavasti..Onhan näissä kuvaketjuissa ihan ihmisenkin näköisiä naisia, mutta BlackDahlia on oikeasti ruma.
Toinen kammotus on Astro...
Olin sekoittanut ketjut x) Tytsin ja MissPiggyn yhdennäköisyys liittyy hiuksiin, ei possumaisuuteenSiis oletko sinä laittanut tähänkin ketjuun ko. jutut? Kun joku on linkittänyt juuri ko. kuvat tähän ketjuun
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2178381-hyvantahtoinen-look-alike-ketju/
Tosin tuo alin lähentelee hyvän maun rajoja...
Mutta olet ehkä sotkenut ketjut keskenään?
Ok. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ei enää pettynyt;26993563:Olin sekoittanut ketjut x) Tytsin ja MissPiggyn yhdennäköisyys liittyy hiuksiin, ei possumaisuuteen