täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

"Pettynyt"
Jaa... Minä olin sitä mieltä, että Keittiönoita muistuttaa Timo Kotipeltoa, mutta nähtävästi en olisi saanut olla sitä mieltä sillä kommenttini on nyt poistettu. Samoin poistettiin mielipiteeni siitä, että Tiiru näyttää Marilyn Monroelta ja Data Jon Bon Jovilta. Täällä siis moderoidaan jo mielikuvia ja mielipiteitäkin. Kysynkin nyt tältä moderoijalta, onko sinulla henkilökohtaisesti jotakin Timo Kotipeltoa/Maryiln Monroeta/Jon Bon Jovia vastaan?

[QUOTE="Pettynyt";26993458]Jaa... Minä olin sitä mieltä, että Keittiönoita muistuttaa Timo Kotipeltoa, mutta nähtävästi en olisi saanut olla sitä mieltä sillä kommenttini on nyt poistettu. Samoin poistettiin mielipiteeni siitä, että Tiiru näyttää Marilyn Monroelta ja Data Jon Bon Jovilta. Täällä siis moderoidaan jo mielikuvia ja mielipiteitäkin. Kysynkin nyt tältä moderoijalta, onko sinulla henkilökohtaisesti jotakin Timo Kotipeltoa/Maryiln Monroeta/Jon Bon Jovia vastaan?[/QUOTE]

Siis oletko sinä laittanut tähänkin ketjuun ko. jutut? Kun joku on linkittänyt juuri ko. kuvat tähän ketjuun

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2178381-hyvantahtoinen-look-alike-ketju/

Tosin tuo alin lähentelee hyvän maun rajoja...

Mutta olet ehkä sotkenut ketjut keskenään?

Ei enää pettynyt

Yhteistyössä