Meilä on just näin. + Meillä on lapsen piirustus seinälle kehystettynä.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26989576:Teilläkö lasten taideteokset ovat esillä jääkaapin ovessa? Meillä ainakin on lasten huoneissa kehystettynä. Sinustako elämä näkyy kodissa vain, jos keittiön ovessa roikkuu kissakalenteri ja jääkaapissa on tuhat fantsua magneettia??
Tällä hetkellä taidetta on mm jääkaapissa ja seinällä. Ja vähän siellä sun täällä. Kuinka usein jaksat vaihtaa nuo lapsen taideteokset tuonne kehykseen eli kun tulee jätti-super-hyvä piirrustus, pääseekö se esille vaikka siinä olisi kaikkia värejä sekaisin vai onko nuo teidän taideteokset aikuisen valitsemilla, sisustukseen sopivilla, väreillä tehtyjä. Lapsen luovuus on aivan upeaa seurattavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26989576:Teilläkö lasten taideteokset ovat esillä jääkaapin ovessa? Meillä ainakin on lasten huoneissa kehystettynä. Sinustako elämä näkyy kodissa vain, jos keittiön ovessa roikkuu kissakalenteri ja jääkaapissa on tuhat fantsua magneettia??
Meillä jos muksu on taiteillut jotain ja haluaa sen seinälle, niin osaa ottaa maalarinteipin laatikosta ja teippaa niitä töitään milloin mihinkin. Nytkin on eteisessä vessan ovea vastapäätä 3 A4sta käsittävä kollaasi nimeltään Kerttu ja Sulo (meidän kissat) jahtaamassa yöllä kärpästä. Ja se kuulemma just kuuluu olla eteisessä ja just tollai 15cm jalkalistasta, eli melko alhaalla. Mut teos onkin kissoja varten :heart:
Meillä jääkaappi näyttää ihan samalta.Mulla on magneetteja ja lappuja yms jääkaapin ovessa aika paljon. Seinällä pari lapsen tekemää askartelua, ILMAN KEHYKSIÄ :xmas: En tykkää jääkaapin ovesta ettei siinä ole mitään. Krääsääkin löytyy joka paikasta, ne on mun aarteita ja osa on turhaa.
Muoks* Mun jääkaapin ovi, poistin pojan magneettikuvat siitä. Muuten en järjestellyt jne kuvaa varten :xmas:
Mä en kestä.Mulla on magneetteja ja lappuja yms jääkaapin ovessa aika paljon. Seinällä pari lapsen tekemää askartelua, ILMAN KEHYKSIÄ :xmas: En tykkää jääkaapin ovesta ettei siinä ole mitään. Krääsääkin löytyy joka paikasta, ne on mun aarteita ja osa on turhaa.
Muoks* Mun jääkaapin ovi, poistin pojan magneettikuvat siitä. Muuten en järjestellyt jne kuvaa varten :xmas:
Olen samanlainen. Kaikki on kaapeissa tai vähintään koreissa. Pyykkiaineille, pesupalloille ja -pusseille on oma kori.Yks mun suosikki inhotus on vessoissa/kylppäreissä oleva peilien hylly joka tungetaan täyteen purkkia ja purnukkaa. Ja siinä on sulassa sovussa tyhjät/täydet/vanhat purkit hirveän pölykerroksen kuorruttamana.
Vessoihinkin(samoin kuin muualle)on kätevä hankkia erilaisia koreja joissa pesuaineet, purkit ja pikku sälä pysyy järjestyksessä ja piilossa. Meillä on jopa pyykinpesuaineet sisustukseen sopivassa korissa kylppärin hyllyllä, paljon mielummin sitä katselee kun Omon pulloja pesukoneen päällä.
Ja sitten ne lipaston laatikot on sekaisin kaikesta sälästä? Tärkeintä vaan ettei näy?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26989577:Laita lipaston laatikkoon, josta ne eivät näy.
Koska tää on meijän koti, oma koti jossa viihdytään Ja tykätään että hyllyt ja kaapit ovat täynnä tavaraa, minulle tai perheelleni tärkeää tavaraa. Siitä tulee kotoinen olo, esineet ja tavarat tuovat kivoja muistoja mieleen tai surullisiakin muistoja. Mulle olis taas kauhistus sellaine steriili asunto jossa ei olis mitään hyllyillä ja sohvat olisivat harmaat tai mustat ja kaikki olis niin vaaleeta ja haaleeta, yäksAlkuperäinen kirjoittaja Björn;26989422:Aina kuvaketjuissa näkee kuvia, joissa taustalla pöydät ja hyllyt notkuvat kaiken maailman krääsästä ja jääkaapista roikkuu jos jonkinlaista lippua, lappua ja magneettia. Miksi??? Se tekee kämpästä paljon sotkuisemman näköisen, ja kyllähän kaikenlainen sälä kerää pölyäkin...
IhanaMulla on magneetteja ja lappuja yms jääkaapin ovessa aika paljon. Seinällä pari lapsen tekemää askartelua, ILMAN KEHYKSIÄ :xmas: En tykkää jääkaapin ovesta ettei siinä ole mitään. Krääsääkin löytyy joka paikasta, ne on mun aarteita ja osa on turhaa.