P
paskaäiti
Vieras
Siis meillä on 4kk ja 2v lapset. Isompi on ruvennu heräämään ennen kuutta, meni sit millon tahansa nukkumaan. Sitten se on kiukkunen koko aamupäivän, kiusaa pikkuveljeänsä ja muutenki vinkuu koko ajan, heittelee tavaroita ja kaikkea. Mulla on vaan jotenki niin hermo kireellä sen kans, joka päivä menee pilalle heti aamusta ku pitää kuunnella sen vikinää, kirkumista, tekoitkua yms. Saa kyllä tarpeeks huomiota jne, hyvääkin. Mutta mun päätä särkee, mä en kohta enää jaksa olla yhtään hyvällä tuulella sen kans. Tänään sillä aikaa ku laitoin sille aamupalaa, se kävi potkaisemassa sitterissä olevaa vauvaa ja nipisti sitä poskesta. Koko aamu ollu taas yhtä kiukuttelua. Mulle tuli sellanen olo että mä VIHAAN tuota lasta. Siis mä en ymmärrä miten mä näin ajattelen, totta kai rakastan sitä mutta musta tällä hetkellä tuntuu vaan että vihaan sitä. Että se on ärsyttävä ja rasittava, ootan vaan että saan laittaa sen nukkumaan ettei tarvi katella tota sen pelleilyä. En kellekään oo kehdannut sanoa tästä mun tuntemuksesta. Miten mä pääsen tästä eroon? Tiiän ettei näin sais ajatella mutta en mä mitään voi mun ajatuksilleni.