Suositelkaa hyvää haalaria!

• Viestiketjun aloittaja ...........
  • Ensimmäinen viesti
...........
Eli kertokaa kokemuksia? Tuosta cupcakesta on ollut monenlaista mielipidettä, ootteko huomannut että laatu ois parantunu nyt ku vaihtu racooniksi? Miellyttäis vaan niin paljon mun silmää tuon haalarin ulkonäkö mutta ei kiinnosta maksaa 135e pelkästä söpöydestä! Haalari tulis tammikuussa 1v täyttävälle pojalle. Eli tulis kestää konttaamista ym. Auttakaa! :)

Miten olis
Miten olis joku Reiman haalari. Reiman nettikaupassa oli ainakin viime viikolla vielä ihan hyviä tarjouksia ja Outlet-osasto myös.Reimat on kestäneet ainakin meidän lapsilla hyvin ja mitoitus on reilu.

"mamma"
Alkuperäinen kirjoittaja lapsityövoimahaalarit;26966453:
Reimat on ihan paskoja.
Näitä Reimoja ja myös Remuja meillä on kahdella lapsella käytetty ja tyytyväinen olen ollut. Normi piha/puisto/päiväkotikäytössä ja vielä koulussakin ajavat asiansa mainiosti. Jos kuosit ja kankaat ei töki niin kannattaa kokeilla.

"Minttu"
Samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa, Remut ja Reimat olleet hyviä ja kestäviä. Myös Lassiesta en keksi pahaa sanottavaa. Lapsityövoimalla tehdään valitettavasti suurin osa maailman vaatteista ja kun on löydettävä kestävät, pestävät ja kohtuuhintaiset haalarit niin eko/riistoasiat jää valitettavasti tässä kohtaa miettimättä.

..ap.
Reimaakin olen harkinnut.. Se ois ehkä varmin hankinta. Värit ei ehkä ihan nii mun makuun, mutta niistäki voi juostaa. :) Onkohan tuo Ticket to Heaven nii hyvä ku sanotaan?

Mikä nuissa ticketeissä on huonoa? Ja mikä hyvää?
Meillä on ollut ticketin välikautta ja toppahousuja. Ei ole moittimista sen kummemmin. Takeissa on hihansuissa olevat "tarrat" on lähtenyt pärkyämään. Muuten olleet hyviä kyllä.
Meillä on kahtena talvena ollut tuo lassien g-tech ja yksi vk-asu ollut lassien g-tech. Ne puvut on kestänyt oikeasti tosi hyvin ja loppukautena ollut samanlaisia, kuin uutena ja vedenpitävyys huippua. Ei mitään moitittavaa!

Molokidsia mä olen nyt useamman vuoden lapsille ostanut. Todella hyvät!

Harmittaa, kun jouduin nyt laittamaan myyntiin pojan viime vuoden haalarin. Ei ehtiny olla ku yhden talven käytössä, kun poika teki kasvupyrähdyksen. Noita Molokidsejä voi nimittäin hyvinki kestävyyden kannalta käyttää monta vuotta, ne ei mee mikskään =)

"piip"
Remu painii hintansa puolesta eri sarjassa monien muiden kans, kuten myös Lassie (kai). Mun mielestä ticketit, molokidsit yms. on vaan niin järjettömän kalliita, että en ikinä vois laittaa rahaa niin paljon, koska halvemmallakin saa hyviä. Mutta tietysti jokainen tekee itse valintansa.

Travallen nettisivuilta saa tällä hetkellä vk-haalareita esim. 35 eurolla, ja meillä kyseinen haalari on ollu tosi hyvä käytössä.

..ap.
Molokidsia mä olen nyt useamman vuoden lapsille ostanut. Todella hyvät!

Harmittaa, kun jouduin nyt laittamaan myyntiin pojan viime vuoden haalarin. Ei ehtiny olla ku yhden talven käytössä, kun poika teki kasvupyrähdyksen. Noita Molokidsejä voi nimittäin hyvinki kestävyyden kannalta käyttää monta vuotta, ne ei mee mikskään =)
Mä niin ihastuin nuihin kuoseihin! Ehkä mä tilaan tuollasen jos ne on oikeesti hyviä. :)

Mammmmmmmmmma
[QUOTE="piip";26966955]Remu painii hintansa puolesta eri sarjassa monien muiden kans, kuten myös Lassie (kai). Mun mielestä ticketit, molokidsit yms. on vaan niin järjettömän kalliita, että en ikinä vois laittaa rahaa niin paljon, koska halvemmallakin saa hyviä. Mutta tietysti jokainen tekee itse valintansa.

Travallen nettisivuilta saa tällä hetkellä vk-haalareita esim. 35 eurolla, ja meillä kyseinen haalari on ollu tosi hyvä käytössä.[/QUOTE]

Näimpä! Mutta esim. huutonetistä/facebookin kirpparilta voi saada uuttavastaavan haalarin ihan järkihintaan ku vaan vihtii katella. =)

Yhteistyössä