Mamut ovat rikastuttaneet tanskalaista kulttuuria ja sairaalaelämää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eläköön monikulttuurisuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Somalit "rikastuttivat" aina työmatkaani kun iltaisin tulin julkisilla kotiin ja joudun kävelemään kilometrin verran. Se huutelu ja seuraan tunkeminen väkisin, kyllä on hienoja miehiä. Olisipa ollut kättä pidempää.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26966235:
Vieras, saat kyllä mieluusti kommentoida tätä kommenttiani, kun sitä kerran pyysit.

Ymmärrän, jos sinä ja muutkin olisitte yhtä asiallisia, mitä odotatte muilta.

Mutta muuten en.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26966235:
Vieras, saat kyllä mieluusti kommentoida tätä kommenttiani, kun sitä kerran pyysit.

Minä en ole tuo vieras, mutta tässä hyvä esimerkki suvisten tavasta käydä heidän vaatimaa asiallista keskustelua.

Tänään, 12:32 #58 No niin..

Vierailija .. Äiti 45 v eli lepsa eli linkittäjä on tänään tosi tosi huonossa jamassa. Eivätkö hommalaiset autakaan pahoinvoivia aateveljiään??! Jättävät poloisen yksin?!! Olen PÖYRISTYNYT

[QUOTE="vieras";26966234]Kauankohan tässä joutuu odottelemaan vastausta...[/QUOTE]

En ole täällä päivystämässä, pitää tehdä muutakin välillä. :D :D Minä en ole täällä ollut kailottamassa, kuinka "jotkut" (=suvikset) tuhoavat Suomen, kuinka täälläkin on kohta kuten jossain muualla. Eniten minua pelottaa ihmiset, jotka purkavat vihaa toisiinsa, monesti aivan syyttä. Täälläkin syytellään...miksi?? Syyttelyjen sijaan, kertokaa suoraan, mikä saa tämän teidän ennustaman "turmion tien" loppumaan? Suomen systeemi kusee, mutta ei se ole sen naapurin muhammedin tai chungin vika! Osoittakaa vihanne oikeaan osoitteeseen, ennen kaikkea, muuttakaa se viha mielummin joksikin hyödyllisemmäksi kuin haukkuminen ja päin naamaa sylkeminen.

[QUOTE="vieras";26966291]Miten luulet perussuomalaisia haukkumalla tilanteen parantuvan?[/QUOTE]

Luuletteko te, että asiat paranevat "suviksia" ja maahanmuuttajia haukkumalla ja syyttelemällä? Kuinka kauan pitää samasta jankuttaa.... :D

En ole täällä päivystämässä, pitää tehdä muutakin välillä. :D :D Minä en ole täällä ollut kailottamassa, kuinka "jotkut" (=suvikset) tuhoavat Suomen, kuinka täälläkin on kohta kuten jossain muualla. Eniten minua pelottaa ihmiset, jotka purkavat vihaa toisiinsa, monesti aivan syyttä. Täälläkin syytellään...miksi?? Syyttelyjen sijaan, kertokaa suoraan, mikä saa tämän teidän ennustaman "turmion tien" loppumaan? Suomen systeemi kusee, mutta ei se ole sen naapurin muhammedin tai chungin vika! Osoittakaa vihanne oikeaan osoitteeseen, ennen kaikkea, muuttakaa se viha mielummin joksikin hyödyllisemmäksi kuin haukkuminen ja päin naamaa sylkeminen.

Sinähän olet joka toisessa ketjussa haukkumassa persfinnejä. Kannattaisikohan aloittaa katsomalla peiliin?

Meidän ratkaisu on lopettaa huono maahanmuutto, sinun ratkaisuehdotusta saa näköjään odotella...

Muutama vuosi sitten kun aloin lukemaan tätä palstaa, niin silloin suvikset olivat äänekäs enemmistö, mutta nyt on selvästi käynyt iso käänne parempaan ja suvikset ovat jääneet vähemmistöön, koska ihmiset näkevät omin silmin mihin huono maahanmuutto johtaa ja sille kehitykselle halutaan panna stoppi.

Luuletteko te, että asiat paranevat "suviksia" ja maahanmuuttajia haukkumalla ja syyttelemällä? Kuinka kauan pitää samasta jankuttaa.... :D

Niin kauan että jotain tehdään asioiden parantamisen suhteen. Asioista pitää keskustella, puida uutisia, miettiä miksi tapahtui näin, miten voisimme ennaltaehkäistä tämmöiset tapahtumat jatkossa ym, ym..

Tätä täällä käydään läpi, jos maahanmuuttajat telkevät näitä rikoksia niin sitten tekevät. Ei sitä tarvitse hyssytellä ja yrittää unohtaa. Päinvastoin.

Se ei ole mitään haukkumista jos ei hyväksy rikoksia, tietääkseni. Suvaitsevaiset yrittävät lakaista nämä asiat maton alle, mitään ei ole tapahtunut. Nähdään vain ja ainoastaan ne maahanmuuton positiiviset puolet, ei negatiivisia. Mitään ongelmaa ei ole, vaikka tosiasiassa niiitä on niin paljon. Erittäin paljon.

Täällä ei ole slummeja, täällä ei mellakoida, täällä ei tarvitse pelkää tiettyjä alueita jne...Pitääkö pilkun tarkasti viilata, että varmasti ymmärrätte omat juttunne. Miksi pitäisi mennä huonommin, miksi ei voida etsiä ratkaisuja parempaan? "Suvikset" tekevät työtä tämän eteen, mites muut? Onko viha tuonut tulosta?

Hei taas Tanskasta. Ratkaisua parempaan ei ole.

Mamujen määrän kasvaessa tulee väistämättä niitä slummeja. Näin on käynyt kaikkialla. Missään Euroopan maassa ei ole onnistuttu integroimaan tiettyjä kansallisuuksia. Suomessa ongelmat eivät ole vielä räjähtäneet käsiin, koska mamujen määrät ovat verrattain pieniä, mutta määrien lisääntyessä, ongelmia tulee 100%:n varmasti.

Me muutimme alueelle, jossa oli jonkin verran mamuja ja suurin osa tanskalaisia. Muutamassa vuodessa alkoi tanskalaiset muuttaa pois, kun alueella alkoi olla jatkuvia ongelmia. Siinä vaiheessa, kun me muutimme pois, oli alueella jo suurin osa mamuja ja esimerkiksi poliisi tai palokunta eivät päässeet alueelle. Paikallinen kioski ja pizzeria sulkivat ovensa (pakotettiin uhkailemalla). Nuorisotalo poltettiin mamujengin toimesta maan tasalle. Palokuntaa ja poliisia ei päästetty tuolloinkaan paikalle.

Uuden vuoden lähestyessä alueelta vietiin pois mm. kaikki roska-astiat, pienemmät roskikset ja postiluukut piti avata, jottei niitä polteta tai sinne tungeta raketteja. Taloyhtiön toimesta kunnollisia asukkaita neuvottiin poistumaan uuden vuoden ajaksi muualle, jos mahdollista.

Tämä on todellisuutta täällä monilla alueilla. Ja mamumäärien lisääntyessä se tulee tapahtumaan myös Suomessa. Se on fakta. Kyseessä on yksinkertaisesti haluttomuus integroitua. He elävät tavallaan ja ne tavat eivät noudata meidän lakejamme.

Mä en pidä itseäni rasistina. Mulla ei ole ikinä ollut mitään pahaa sanottavaa esimerkiksi vietnamilaisista pakolaisista. Tietyt kansalaisuudet eivät kuitenkaan integroidu. Valitettavasti.

[QUOTE="vieras";26966382]Muutama vuosi sitten kun aloin lukemaan tätä palstaa, niin silloin suvikset olivat äänekäs enemmistö, mutta nyt on selvästi käynyt iso käänne parempaan ja suvikset ovat jääneet vähemmistöön, koska ihmiset näkevät omin silmin mihin huono maahanmuutto johtaa ja sille kehitykselle halutaan panna stoppi.[/QUOTE]

Tai sitten täällä on yks ja sama tyyppi, joka kirjoittaa usealla nimimerkillä samaan ketjun ja komppailee itseään. Vissiinkin sinä?

[QUOTE="vieras";26966455]Voi kuule, tervetuloa todellisuuten.

Oikea supermegajytky on tulossa.[/QUOTE]

Niinpä. Lokakuussa Suomesta tulee kuntatasolla perussuomalainen ja monessa kunnassa on sen jälkeen perussuomalaisilla valtuustoissa enemmistö. Voi sitä itkupotkuraivaria minkä suvikset saavat Jytky II.

[QUOTE="vieras";26966323]Sinähän olet joka toisessa ketjussa haukkumassa persfinnejä. Kannattaisikohan aloittaa katsomalla peiliin?[/QUOTE]

Yleensä olen vain kyselemässä, mullahan on se kyselyikä. ;) Harvoin vaan saan vastauksia jos jonkun aivopierun kyseenalaistan. :D

Yleensä olen vain kyselemässä, mullahan on se kyselyikä. ;) Harvoin vaan saan vastauksia jos jonkun aivopierun kyseenalaistan. :D

"Hei taas Tanskasta. Ratkaisua parempaan ei ole.

Mamujen määrän kasvaessa tulee väistämättä niitä slummeja. Näin on käynyt kaikkialla. Missään Euroopan maassa ei ole onnistuttu integroimaan tiettyjä kansallisuuksia. Suomessa ongelmat eivät ole vielä räjähtäneet käsiin, koska mamujen määrät ovat verrattain pieniä, mutta määrien lisääntyessä, ongelmia tulee 100%:n varmasti.

Me muutimme alueelle, jossa oli jonkin verran mamuja ja suurin osa tanskalaisia. Muutamassa vuodessa alkoi tanskalaiset muuttaa pois, kun alueella alkoi olla jatkuvia ongelmia. Siinä vaiheessa, kun me muutimme pois, oli alueella jo suurin osa mamuja ja esimerkiksi poliisi tai palokunta eivät päässeet alueelle. Paikallinen kioski ja pizzeria sulkivat ovensa (pakotettiin uhkailemalla). Nuorisotalo poltettiin mamujengin toimesta maan tasalle. Palokuntaa ja poliisia ei päästetty tuolloinkaan paikalle.

Uuden vuoden lähestyessä alueelta vietiin pois mm. kaikki roska-astiat, pienemmät roskikset ja postiluukut piti avata, jottei niitä polteta tai sinne tungeta raketteja. Taloyhtiön toimesta kunnollisia asukkaita neuvottiin poistumaan uuden vuoden ajaksi muualle, jos mahdollista.

Tämä on todellisuutta täällä monilla alueilla. Ja mamumäärien lisääntyessä se tulee tapahtumaan myös Suomessa. Se on fakta. Kyseessä on yksinkertaisesti haluttomuus integroitua. He elävät tavallaan ja ne tavat eivät noudata meidän lakejamme.

Mä en pidä itseäni rasistina. Mulla ei ole ikinä ollut mitään pahaa sanottavaa esimerkiksi vietnamilaisista pakolaisista. Tietyt kansalaisuudet eivät kuitenkaan integroidu. Valitettavasti. "

[QUOTE="vieras";26966343]Meidän ratkaisu on lopettaa huono maahanmuutto, sinun ratkaisuehdotusta saa näköjään odotella...[/QUOTE]

Miten se lopetetaan? Minä olen ihan itse joutunut perheeni takia taistelemaan näissä asioissa ja silloin kyllä saatiin kokea olevamme ihan täysiä paskoja vaikka ihan tavallisia työtätekeviä ihmisiä ollaan. Moneskohan kerta; Suomen systeemi kusee, mutta ei vastaus ole "Rajat kiinni ja mamut&mamupatja karkotukseen!!" Rikolliset pitäisi karkottaa, mutta porsaanreiät mahdollistaa heidän maahanjäämisen ja tänne tulemisen melkein heti uudestaan. Se on Suomen vika, ei kaikkien maahanmuuttajien vika.

[QUOTE="vieras";26966394]

Se ei ole mitään haukkumista jos ei hyväksy rikoksia, tietääkseni. Suvaitsevaiset yrittävät lakaista nämä asiat maton alle, mitään ei ole tapahtunut. Nähdään vain ja ainoastaan ne maahanmuuton positiiviset puolet, ei negatiivisia. Mitään ongelmaa ei ole, vaikka tosiasiassa niiitä on niin paljon. Erittäin paljon.[/QUOTE]

Ja höpöhöpö taas! En ole ikinä tavannut ketään "suvista" (ketä tällä nyt tarkoitetaankaan, mutta tällä palstalla nähtävästi kuka tahansa, joka ei juokse mamua karkuun...), joka vähättelee rikollisuutta saati kieltää asiaan liittyviä ongelmia. Minä kuten moni muukin elää tätä todellisuutta joka päivä! Tiedän monia rikollisia maahanmuuttajia, moniongelmaisia jne kuten myös niitä, jotka ovat vuosia asuneet täällä, töitä tehden, ilman kummempia ongelmia. Tiedän sen myös, että viha ei auta mitenkään, kummassakaan tapauksessa.

Miten se lopetetaan? Minä olen ihan itse joutunut perheeni takia taistelemaan näissä asioissa ja silloin kyllä saatiin kokea olevamme ihan täysiä paskoja vaikka ihan tavallisia työtätekeviä ihmisiä ollaan. Moneskohan kerta; Suomen systeemi kusee, mutta ei vastaus ole "Rajat kiinni ja mamut&mamupatja karkotukseen!!" Rikolliset pitäisi karkottaa, mutta porsaanreiät mahdollistaa heidän maahanjäämisen ja tänne tulemisen melkein heti uudestaan. Se on Suomen vika, ei kaikkien maahanmuuttajien vika.

Vastaa nyt vain sulle esitettyyn kysymykseen: miten sinä ratkaiset maahanmuuton ongelmat niin, ettei Suomesta tule samalaista paikkaa kuin pahimmista mamulähiöistä muualla Euroopassa.

Suomen systeemi kusee, koska meillä on suvikset päättämässä maahanmuuttoon liittyvistä asioista.

Sulla on siis oma mamu ojassa mitä tulee maahanmuuttoon. Ilmankos sä olet niin kärkäs hyökkäämään muiden kimppuun, koska sua vituttaa sun tekemä ratkaisu jota muut eivät tajua pitää hyvänä. Omapa on ongelmasi.

Ja höpöhöpö taas! En ole ikinä tavannut ketään "suvista" (ketä tällä nyt tarkoitetaankaan, mutta tällä palstalla nähtävästi kuka tahansa, joka ei juokse mamua karkuun...), joka vähättelee rikollisuutta saati kieltää asiaan liittyviä ongelmia. Minä kuten moni muukin elää tätä todellisuutta joka päivä! Tiedän monia rikollisia maahanmuuttajia, moniongelmaisia jne kuten myös niitä, jotka ovat vuosia asuneet täällä, töitä tehden, ilman kummempia ongelmia. Tiedän sen myös, että viha ei auta mitenkään, kummassakaan tapauksessa.

Rauhoitu, tai sulla katkee suoni päästä.

[QUOTE="vieras";26966667]Vastaa nyt vain sulle esitettyyn kysymykseen: miten sinä ratkaiset maahanmuuton ongelmat niin, ettei Suomesta tule samalaista paikkaa kuin pahimmista mamulähiöistä muualla Euroopassa.

Suomen systeemi kusee, koska meillä on suvikset päättämässä maahanmuuttoon liittyvistä asioista.

Sulla on siis oma mamu ojassa mitä tulee maahanmuuttoon. Ilmankos sä olet niin kärkäs hyökkäämään muiden kimppuun, koska sua vituttaa sun tekemä ratkaisu jota muut eivät tajua pitää hyvänä. Omapa on ongelmasi.[/QUOTE]

Ei minulla ole mitään mamuihin liittyvää ongelmaa! :D Minä yksin en voi ratkaista teidän ongelmia, mutta ihan omassa elämässäni teen asioita, joista on toivottavasti hyötyä. Ruohonjuuritasolla pystyy vaikuttamaan jo paljon, ihan tavallisten ihmisten elämään. Myös tuen ja äänestä ihmisiä, jotka oikeasti haluavat tehdä asioille jotain, vaikka vaikealta vaikuttaakin tässä "persu-huumassa". :D

Ei minulla ole mitään mamuihin liittyvää ongelmaa! :D Minä yksin en voi ratkaista teidän ongelmia, mutta ihan omassa elämässäni teen asioita, joista on toivottavasti hyötyä. Ruohonjuuritasolla pystyy vaikuttamaan jo paljon, ihan tavallisten ihmisten elämään. Myös tuen ja äänestä ihmisiä, jotka oikeasti haluavat tehdä asioille jotain, vaikka vaikealta vaikuttaakin tässä "persu-huumassa". :D

Vastaa nyt vain sulle esitettyyn kysymykseen: miten sinä ratkaiset maahanmuuton ongelmat niin, ettei Suomesta tule samalaista paikkaa kuin pahimmista mamulähiöistä muualla Euroopassa.

Yhteistyössä