V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26966715:Puskistahuutelija tässä hei. Taas meni juttu henkilöön, kun asiaan olisi voinut vastata.
Muru:heart:
Sinä palasit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26966715:Puskistahuutelija tässä hei. Taas meni juttu henkilöön, kun asiaan olisi voinut vastata.
Minä vastasin jo omalta osaltani, nyt on sun vuoro!![]()
Tai sitten täällä on yks ja sama tyyppi, joka kirjoittaa usealla nimimerkillä samaan ketjun ja komppailee itseään. Vissiinkin sinä?
Taitaa pikemmin liilii nimetön kirjoitella monella nimimerkillä.
Onko sulla lukemisen ymmärtämisen kanssa vaikeuksia?
Tähän tämä vielä täälläkin ennenpitkää menee, ellei jotain aleta tekemääån :Muslims demand breakaway Islamic nation in Norway or another 9/11 threatened - National counterterrorism | Examiner.com
Kylläpä taas tuli ahdistava olo tämänpäiväisistä ketjuista, joista huokuu monien suomalaisten välinpitämättömyys, katkeruus ja jopa vihamielisyys muita kohtaan.
Luojan kiitos olemme muuttamassa pian maahan, jossa ihmiset ovat ystävällisempiä ja ennen kaikkea iloisempia.
Mitäs sun ihanneyhteiskunnassa asialle tehtäisiin?
No olipas kysymys... Ilmeisesti itse hyväksyisit asian, kun terrorilla ja väkivallalla uhkaamalla vaaditaan jotain toisen omaa itselleen... Mene takaisin koloosi!
No olipas kysymys... Ilmeisesti itse hyväksyisit asian, kun terrorilla ja väkivallalla uhkaamalla vaaditaan jotain toisen omaa itselleen... Mene takaisin koloosi!
Vastaisitko nyt kuitenkin?
Miten se lopetetaan? Minä olen ihan itse joutunut perheeni takia taistelemaan näissä asioissa ja silloin kyllä saatiin kokea olevamme ihan täysiä paskoja vaikka ihan tavallisia työtätekeviä ihmisiä ollaan. Moneskohan kerta; Suomen systeemi kusee, mutta ei vastaus ole "Rajat kiinni ja mamut&mamupatja karkotukseen!!" Rikolliset pitäisi karkottaa, mutta porsaanreiät mahdollistaa heidän maahanjäämisen ja tänne tulemisen melkein heti uudestaan. Se on Suomen vika, ei kaikkien maahanmuuttajien vika.
No en edes viitsi vaivautua vastaamaan noin pöljään kysymykseen...
Voi kuinka yllättävää. Olen pettynyt![]()
No vastaappa sinä ensin oma mielipiteesi, miten toimisit asian ratkaisuksi rauhanomaisella tavalla, ilman jälkiseuraamuksia niin, ettei tule kuvaan rasistisia piirteitä, syrjimistä tai vihaa. Millä tavalla päädyttäisiin kaikkia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun?