Kokonaisena vartaassa paistettu possu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sivusta olen seurannut vaan, mutta se jäi mieleen, että tiuhaan tahtiin possua sudittiin jollain aineella, tuoksui siirapille ja maustelleille Lopputulos oli kiiltävä ja rapsakka nahka.

SIIS HYI SAATANA!!! Ruumis vartaassa. Naminami. Niin joo, hyvää ruokahalua! Aivan vitun kuvottavaa, meinasin oksentaa kun kerran näin moisen julmuuden. Hauskempaa olisi, jos ihminen laitettaisiin vartaaseen. Tikku perseeseen ja suusta ulos. Mmmm...

[QUOTE="vieras";26964415]Ihminen on tekopyhä, jos suikaleliha kelpaa, mutta kokonainen ruho yököttää.[/QUOTE]

Vaan mullepa kelpaa kokonaisena paistettu possu ja olen sitä muutaman kerran syönytkin, niin maitoporsata/-sikaa kuin villisikaakin. Itse harrastan myös pienriistan metsästystä eli taidan olla paljon täydellisempi lihansyöjä kuin moni muu.
:)

[QUOTE="vieras";26964415]Ihminen on tekopyhä, jos suikaleliha kelpaa, mutta kokonainen ruho yököttää.[/QUOTE]

Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta huomaan kyllä itsessänikin sen, että esim. kala on mielestäni huokuttelevamman näköinen tarjolle asetettuna, jos siinä ei ole päätä eikä etenkään silmiä mukana.

SIIS HYI SAATANA!!! Ruumis vartaassa. Naminami. Niin joo, hyvää ruokahalua! Aivan vitun kuvottavaa, meinasin oksentaa kun kerran näin moisen julmuuden. Hauskempaa olisi, jos ihminen laitettaisiin vartaaseen. Tikku perseeseen ja suusta ulos. Mmmm...

No ihan samalla tavalla ne kaupan grillibroiskut tehdään, käytkö K-kaupan lihatiskilläkin yökkimässä ja kiroilemassa? Vai olisiko lempeämpää sitä raatoa kohtaan ensin pilkkoa lihat ja vasta sitten laittaa ne palat pienempiin grillitikkuihin?

No todellakin.

Aika moni silti vetää einespitsaa tyytyväisenä napaansa, mutta jeesustelee tehotuotannosta, teurastuksesta, älyvapaimmat jopa metsästyksestä.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Alkuperäinen kirjoittaja selevä;26964441:
Vaan mullepa kelpaa kokonaisena paistettu possu ja olen sitä muutaman kerran syönytkin, niin maitoporsata/-sikaa kuin villisikaakin. Itse harrastan myös pienriistan metsästystä eli taidan olla paljon täydellisempi lihansyöjä kuin moni muu.

No mullepa toistaiseksi uppoaa suikaleliha, mutta jos ruuan naama näkyy, niin tökkää. Myönnän olevani tekopyhä, siis kirjoitin tuon kommentin itse.
Tai sitten olen alkanut tiedostaa ja kohta tökkii se suikalelihakin. Sianliha kaikissa muodoissaan on kyllä etonut jo pidempään. Kai se on se maku.

Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta huomaan kyllä itsessänikin sen, että esim. kala on mielestäni huokuttelevamman näköinen tarjolle asetettuna, jos siinä ei ole päätä eikä etenkään silmiä mukana.

Riippuu mitä kalaa tekee ja millä tavalla valmistaa. Kyllä mä ainakin tykkään savustaa siian kokonaisena (sisukset tietenkin poistettu). Uunilohen taas paistan fileenä, muikut puhkottuna, kalakeittoon paloittelen kalan lihat...

Asian voi tehdä monella tapaa, voi syödä ruokansa ja iloita juhlista, ja voi mässätä ja tanssia kuolleen eläimenruhon ympärillä.

Veisittekö lapsenne grillijuhliin joissa valmistetaan lihaa kymmenessä grillissä tavalliseen tapaan?

Veisittekö lapsenne juhliin joissa on kymmenen seivästettyä eläintä, viisi possua ja viisi karitsaa pyörimässä hiilloksen päällä?

Veikkaan että monet täällä eivät ole tajuavinaan pointtia. :)

[QUOTE="vieras";26964541]Asian voi tehdä monella tapaa, voi syödä ruokansa ja iloita juhlista, ja voi mässätä ja tanssia kuolleen eläimenruhon ympärillä.

Veisittekö lapsenne grillijuhliin joissa valmistetaan lihaa kymmenessä grillissä tavalliseen tapaan?

Veisittekö lapsenne juhliin joissa on kymmenen seivästettyä eläintä, viisi possua ja viisi karitsaa pyörimässä hiilloksen päällä?

Veikkaan että monet täällä eivät ole tajuavinaan pointtia. :)[/QUOTE]

Veisin molemmissa tapauksissa tyytyväisenä.
Ei tulisi mieleenkään kieltäytyä kutsusta ruokalajien perusteella, ja lapsillekin olisi varmasti mielenkiintoista nähdä liha sen originaalissa olomuodossa.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa