Tummaa verta :( 29v Nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuukautis-ongelmia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuukautis-ongelmia

Vieras
Hei,

Osaako joku kertoa kun minulla on ollut nyt kahdesti niin että tummaa verta kun on kuukutiset ollut.

Joten tietäiskö kukaan mitä tämä voisi esim tarkoittaa?
Voiko liittyä esim stressiin?
Tai voiko munasarjoissani olla jotain vikaa..?
(Sillä mielelläni haluisin tietää ensin missä voisi mätätä, ennenkuin menen lääkäriin. Kun sinne en mielelläni mene.)

En o ennen edes ajatellut veren väriä, mut nyt viimeisimmän raskauden jälkeen kuukautisveri on alkupäivät ihan punaviinin väristä ja paksua, loput päivät sitten ihan verta ja lopuks ruskeeta tuhrua. Mulla on ylipäätään ollut koko ikänäni niin harvat kuukautiset (3-4/vuosi), ettei ole tullut seurattua, nyt jostain syystä alkaneet kerran/1,5kk.

En o ennen edes ajatellut veren väriä, mut nyt viimeisimmän raskauden jälkeen kuukautisveri on alkupäivät ihan punaviinin väristä ja paksua, loput päivät sitten ihan verta ja lopuks ruskeeta tuhrua. Mulla on ylipäätään ollut koko ikänäni niin harvat kuukautiset (3-4/vuosi), ettei ole tullut seurattua, nyt jostain syystä alkaneet kerran/1,5kk.

Minä taas en ole raskaana ollut mutta huolettaa silti että miten se noin muuttui tummaksi ja miksi ?

Hei,

Osaako joku kertoa kun minulla on ollut nyt kahdesti niin että tummaa verta kun on kuukutiset ollut.

Joten tietäiskö kukaan mitä tämä voisi esim tarkoittaa?
Voiko liittyä esim stressiin?
Tai voiko munasarjoissani olla jotain vikaa..?
(Sillä mielelläni haluisin tietää ensin missä voisi mätätä, ennenkuin menen lääkäriin. Kun sinne en mielelläni mene.)

Se veri mikä kuukautisten aikana tulee, on sitä samaa verta mikä muuallakin verenkiertoelimistössä liikkuu. Joten eipä se nyt munasarjoihin mitenkään liity. Ekana tulee mieleen, että korkea hemoglobiini "paksuntaa" verta.

Yhteistyössä