minkäs kokosii telkkui teil on?

• Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Meillä 40 tuumainen taulutelevisio ja on kyllä ihan sopivan kokoinen normi suomalaiseen olohuoneeseen. Jollain kavereilla on näitä ylisuuria televisioita normaalissa olohuoneessa, ja ei niitä kyllä ole nautinto katsoa, kun joutuu päätä kääntämään, että hahmottaa koko kuvan.

"jep"
[QUOTE="mievaan";26948331]47" LG[/QUOTE]

Sama meillä. Ostettiin se isoon taloon isoon olohuoneeseen. Nyt se on mulla täällä pienessä olkkarissa kun tuli ero mut ei haittaa, eipähän tarvii tihrustaa. :)

Meillä on ollu 5.1 kotiteatteri useamman vuoden ja aika vähän sillä loppujen lopuksi on ollu käyttöä vaikka paljon leffoja katsellaan. Se kun ennen asuttiin kerrostalossa niin ei ihan täysillä viittiny pitää ja nyt on vauva niin sama juttu taas :D

Sangria
meillä oli ennen, jossain vaiheesa huomasin että kukaan ei jaksa panna sitä päälle niin keräsin kaikessa hiljaisuudessa ne hilut pois ja annoin koko paketin langolle

eivät ole kyselleet
no mulla ois aivan varmasti käyttöö sille mutta, tää on rivari missä asutaan nii vois naapurit häiriintyy :D vaiks kylhän mää nyt musiikkiakin aina joskus kuuntelen. en toki täysiä.

tämmöisiä
42" ja 23" Isompaan liitettynä kotiteatteri, ja saisi elokuva käytössä olla isompi näyttö... ehkä sitten joskus.

Miten teillä on jääny noi kotiteatterilaitteet vähälle käytölle? Meillä kiertää kaikki laitteet saman vahvistimen kautta ja siten "huijaa" äänen paremmaksi myös tv-lähtyksille.

"vieras"
Kotiteatteri 2x18" cerwin vegan subwoofereilla, muita kaiuttimia unohtamatta. ne ovat samaa tasoa.

:D

Kuulema kuuluu tuonne reilun puolen kilsan päähän aina ku täällä kuunnellaan musiikkia

kulma
Alkuperäinen kirjoittaja tämmöisiä;26948930:
42" ja 23" Isompaan liitettynä kotiteatteri, ja saisi elokuva käytössä olla isompi näyttö... ehkä sitten joskus.

Miten teillä on jääny noi kotiteatterilaitteet vähälle käytölle? Meillä kiertää kaikki laitteet saman vahvistimen kautta ja siten "huijaa" äänen paremmaksi myös tv-lähtyksille.
55" Mä ihmettelen tota samaa noista kotiteatterilaitteiden käyttämättömyydestä. Ne on kytketty siis päin helvettiä jos ne eivä ole aina käytössä kun telkkaria katsoo.

"xxx"
42 tuumainen on olkkarissa ja teinillä 32 tuumainen pelitelkkuna. Isompi telkku on vain 2,5 vuotta vanha joten en kehtaa vielä päivittää isompaan. Seuraava tulee olemaan vähintään 50 tuumainen tai vaihtoehtoisesti videotykki...

Yhteistyössä