täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

"Ooo"
[QUOTE="mamma";26928288]Pannaanpa omaki pärstä jonon jatkoksi =)

[/QUOTE]

Sinulla on sama kuva fb:ssa :) En tunne, mutta ollaan kaupunkimme kirppispalstalla molemmat. Mietin, että missä olen nähnyt tän ihmisen, niin täälläpä :) Eikä siinä mitään, mutta pitipä vaan mainita ;)

"mamma"
[QUOTE="Ooo";26935007]Sinulla on sama kuva fb:ssa :) En tunne, mutta ollaan kaupunkimme kirppispalstalla molemmat. Mietin, että missä olen nähnyt tän ihmisen, niin täälläpä :) Eikä siinä mitään, mutta pitipä vaan mainita ;)[/QUOTE]

Maailma on pieni =)

"tellu"
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;26935472:
Oon luullut sua sellaseks nirppanokaks tai sellasen salilla käyvän diivan näköseks :D Mut ootkin ihan eri maata.
Sama täällä. :D

Sellainen tuulennussima vinkuheinä joka ostaa saman LV:n merkkilaukun aina kun joku muotibloggari sellaisen blogiinsa postaa.

Ja löytyy feikkihiusta, feikkikynttä ja pinnallista ajatusmaailmaa.

Sä näytät ihan muulta. :O

[QUOTE="tellu";26935493]Sama täällä. :D

Sellainen tuulennussima vinkuheinä joka ostaa saman LV:n merkkilaukun aina kun joku muotibloggari sellaisen blogiinsa postaa.

Ja löytyy feikkihiusta, feikkikynttä ja pinnallista ajatusmaailmaa.

Sä näytät ihan muulta. :O[/QUOTE]

:D ei löydy yhtäkään lv laukkua..enkä pukeudu muodin mukaan :) mutta hiuksissa on välillä pidennystä :)

voih
Kauhea läski tuo idunnor ja aina vain naamansa tai koko kuvansa tunkee. Nuori ihminen ja järkky.
Alaps kuntoilla palstalla istumisen sijaan, niin sinustakin tulee ihmisen näköinen.

Yhteistyössä