Vou, oot ihan yhen mun tietämän Heidin kaksois-olento. Et voi olla sama tyyppi kuitenkaan, ei se plussalla roikkuis. Vai?
Vou, oot ihan yhen mun tietämän Heidin kaksois-olento. Et voi olla sama tyyppi kuitenkaan, ei se plussalla roikkuis. Vai?
Oon vaan kaksoisolentoVou, oot ihan yhen mun tietämän Heidin kaksois-olento. Et voi olla sama tyyppi kuitenkaan, ei se plussalla roikkuis. Vai?
Ruskee paras noista. Punanen toi sut liian tätimäiseksi tai hiiren näköseks Vaalee ei sopinu tai tuli sellanen kulahtanu väri mielee.
Yökötys Kai nyt se itsekkin sen tietää.
Mitä kettua, mä oon luullu sua mieheks! :stick:
Oon luullut sua sellaseks nirppanokaks tai sellasen salilla käyvän diivan näköseks Mut ootkin ihan eri maata.
:ashamed: et oo ainoo mun tekstit on joskus hyvinkin äijämäisiä:snotty:Mitä kettua, mä oon luullu sua mieheks! :stick:
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Määä;26935472:Oon luullut sua sellaseks nirppanokaks tai sellasen salilla käyvän diivan näköseks Mut ootkin ihan eri maata.
Olisi se kyllä ihan kohtuutonta, ovat jo masentuneet älystäsi : /En oo laittanu mitään kuvaa, olen huolissani siitä että ylimaallisen säkenöivä kauneuteni sokaisee ja masentaa muut palstailijat :saint:
en oo.Tiedän kyllä she-nan palstalta mut en tiedä palstaileeko enääMusculajne. ootko entinen she-na?
Nam,
Ok. Oon ollut jotenkin siinä uskossa, että oisit hän, mutta muistelinkin, että hän oli eri näköinen. Teitä taisi yhdistää tuo fitness/kehonrakennus.en oo.Tiedän kyllä she-nan palstalta mut en tiedä palstaileeko enää
Hah, en tiedä, koska ei pidä paikkaansa!Yökötys Kai nyt se itsekkin sen tietää.
et o tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26935635:Nam,