"vieras"
on ja löydä i telles nainen!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26930543:todella outoo.
on ja löydä i telles nainen!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26930543:todella outoo.
Senkin puput. :heart:Joo, nukkuukin ikkuna auki, ku on nii kuuma. Sain nähä hänet äsken päällä ja sit mie hänen pääl, nyt hää nukkuu ja mie valvon.
ehkä sitten kun maailma loppuu!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26930576:mä en ole niin kännissä että ymmärtäisin mitä meinaat.
Päällähän sitä yleensä nähdään, eikä esimerkiksi varpailla.
(Joo joo, oli huono. Menossa jo.)
Luulis tulevan tukala olo tuommoisen kasan allaMajurin, Mummeliisan, Venakon ja Kepsiksen joo ja mestiksen, ja Lunan
oon tieteeelinen ja intuiivinen! Elämä opettaa!mutta tärkeimpiä asioita ei näe silmillään., vai miten se pikku prinssi sanoikaan.
Ainoastaan sydämellään näkee hyvin.
He, keidät selvästi näen, tietänevät sen itse.
Ah. Siirappia iltaan:heart:
No siinä kasaa tarvi olla, vaan junanmallinen kerrosvoileipä.Luulis tulevan tukala olo tuommoisen kasan alla
en kirmostus virheen takia vaan se että tiedän mitä ajattelet!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26930600:ei vaikuta mitenkään mun olemiseen. ihan vapaasti.
että vaikuttas! Sinä olet jota sanotaan jäärä pääksAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26930600:ei vaikuta mitenkään mun olemiseen. ihan vapaasti.
Kepsis, en oo vieläkää törmännyt sen kuvaan joten siiinä ainakin näkis mimmoinen on ulkoisestikin!
Itseni kans, se vois olla kokemuksena sen verran outo.
joten kun vähän potkii eikös tuo avaudu!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26930600:ei vaikuta mitenkään mun olemiseen. ihan vapaasti.
missä mennään? Osaatko vastata tuohon! Se että näytät hyvältä ei tarkota että viisas voi panna mutta entäs minkä kokeinen!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26930647:mistäs mä sen tietäsin ?
Se oli minun mielipide jos et ole samaa mieltä... sanot joopa joot!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26930600:ei vaikuta mitenkään mun olemiseen. ihan vapaasti.
joten jos vedän paskaa se tarkottaa että ei taas tätä!toisinaan.
vetää omiaan! niin no en sano mitään!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26930647:mistäs mä sen tietäsin ?