G: Muutitko sinä, vai muuttiko miehesi asuinpaikkaa? :) Kysymys rakkaudesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

1

Vieras
Onko tässä teoriaa ihmisten muuttamiselle ja siihen kuinka ne yleensä jäävät asumaan sille paikkakunnalle?

Minä olen asunut monella paikkakunnalla. Muutin tälle paikkakunnalle ja rakastuin ja nyt huomaan että olen tänne jämähtänyt.

Mun lapsuudenkavereista osa on muuttanut myös paljon.
Rakastunut ja asuu nyt siellä missä tapasi miehensä. Miehetkin osa oli olivat muuttaneet eri paikoista, ja he kokivat turvalliseksi jäädä asumaan sinne missä rakas on tavattu..

Eli kysymys kuuluu, asutko sinä miehesi kanssa siellä samoissa maisemissa missä olet hänet myös tavannut? :)
Ja onko miehesi alkuperäinen asukas vai myös muuttanut paikkakunnalle?
Kyhäävätkö rakastuneet asuinpaikkansa sinne missä maisemissa ovat tavanneet? Vai onko teitä jotka olis yhdessä vaihtaneet maisemia melkein heti kun rakastuitte, pois rakkauden tyyssijalta? :D

Ihan eka muutettiin siihen kaupunkiin missä mies sillä hetkellä asui, koska hänellä oli opiskelu kesken. Sitten muutettiin naapurikaupunkiin joka on kummankin kotikaupunki. Täällä on sitten muutettu paikasta toiseen ja nyt asutaan minun lapsuus maisemissa.

Ihana - "rakkauden tyyssija" :D...

Joo, mä muutin miehen tykö ja ainakin toistaiseksi asutamme tätä samaa seutua, missä silloin aikanamme tapasimmekin, mies on "alkuperäisväestöä" :D. Mutta se, että asummeko hamaan loppuumme saakka on sitten aivan toinen juttu...never say never...:)

Naapurikunnissa asuttiin pohjanmaalla, tutustuttiin ekan kerran teineinä vahingossa. Tämän jälkeen tavattiin seuraavan kerran ammattikoulussa (opiskeltiin samalla linjalla). Nykyisin asutaan keski-suomessa, miehen työn perässä minäkin tänne siis muutin. Enkä ole päivääkään katunut :)

Tapasimme paikkakunnalla josta kumpikaan ollut kotoisin, olimme molemmat taholtaan siellä töissä. Ensin sieltä muutimme mieheni kotiseudulle ja nyt toista vuotta asumme minun kotiseudullani.

Minun paikkakunnalla tavattiin, netissä tutustuttiin, molempiin suuntiin (enemmän meille) reissattiin ja minun paikkakunnalle asetuttiin.

Minä olisin halunnut mieheni kotikaupunkiin, muttei ex-mieheni ei olisi katsonut hyvällä ja laittaisi kapuloita rattaisiin jos muuttaisin lapsen kanssa Venäjälle.

Asuttiin molemmat tavattaessa samassa kaupungissa, saman katon alla asuttiin ko kaupungissa 2v kunnes minulle tuli opiskelupaikan myötä muutto toiseen kaupunkiin... jaksettiin mun viikonloppureissaamista miehen luo puoli vuotta kunnes todettiin että tulee paljon halvemmaksi ja helpommaksi jos mies muuttaa minun kanssani opiskelukaupunkiin. Mies sai nyt opiskelupaikankin täältä, joten täällä asutaan ainakin muutama vuosi.

Sillä periaatteella mennään, että eletään omaa elämää (ei jätetä tilaisuuksia käyttämättä vain siksi, että joutuisi hetkeksi eroon toisesta) mutta asutaan saman katon alla aina kun mahdollista. Se joustaa, joka voi.

Me tutustuttiin netissä, muutin miehen paikkakunnalle (mies ei ollut koko ikäänsä siellä asunut, mutta n.10v). Nyt ollaan asuttu samalla paikkakunnalla 4v, mutta kyllä mulla vähän veri vetäis takaisin pohjolaan päin :)

Me tavattiin alunperin netissä, eka irl tapaaminen oli mun kotipaikkakunnallani. Minä sit muutin miehen luo (n. 250 km) kun sen aika tuli. Nykyään ei asuta kummankaan kotipaikkakunnalla, mut samassa maakunnassa edelleen mistä mies on kotoisin.

Onko tässä teoriaa ihmisten muuttamiselle ja siihen kuinka ne yleensä jäävät asumaan sille paikkakunnalle?

Minä olen asunut monella paikkakunnalla. Muutin tälle paikkakunnalle ja rakastuin ja nyt huomaan että olen tänne jämähtänyt.

Mun lapsuudenkavereista osa on muuttanut myös paljon.
Rakastunut ja asuu nyt siellä missä tapasi miehensä. Miehetkin osa oli olivat muuttaneet eri paikoista, ja he kokivat turvalliseksi jäädä asumaan sinne missä rakas on tavattu..

Eli kysymys kuuluu, asutko sinä miehesi kanssa siellä samoissa maisemissa missä olet hänet myös tavannut? :)
Ja onko miehesi alkuperäinen asukas vai myös muuttanut paikkakunnalle?
Kyhäävätkö rakastuneet asuinpaikkansa sinne missä maisemissa ovat tavanneet? Vai onko teitä jotka olis yhdessä vaihtaneet maisemia melkein heti kun rakastuitte, pois rakkauden tyyssijalta? :D

Mies muutti kotipaikkakunnalleni ja alkoi työskennellä etänä.
:)

Minä muutin miehen luo toiseen kaupunkiin. Miehellä täällä vakutuinen työ ja minä opiskelin. Minun oli helppo muuttaa tänne isompaan kaupunkiin ja anoin siirron kouluun ja opiskelin loppuun. Ja toisaalta taas mies on kotoisin toiselta puolen maapalloa ja hänellä oli tarkoitus palata kotiinsa muutama vuosi siitä kun tavattiin. Nyt on sitten asunut Suomessa 14 vuotta. Että joustoa on ollut puolin toisin :D

Yhteistyössä