tilasin me&i:lta..

• Viestiketjun aloittaja "mävaan"
  • Ensimmäinen viesti
"mamma"
Järjettömän hintasia ovat ja laatu ei ole kovin kummoista. Ostin viimatalvena yogapantsit ja jo kesän kynnyksellä oli se takana olevan lapun reuna hinkannut housun kankaaseen reiän. Luulis vähän kauemmin kestävän ehyenä tuon hintatason tuotteet?

"mävaan"
Mä muistan vaan että meillä on haalistunut etanapaita sekä vihreässä joustofroteetunikassa tuli langasnnousuja jo ekan pesun jlk... muuten vaatteet ovat pysyneet hyvänä

Mä en ole koskaan tilannut, joskus kirpparilla katsellut ja kovin on kuluneita hintaansa nähden. Viimeksi yhdestä kuluneesta tunikasta pyydettiin 10e, vähän liikaa mun mielestä jos laatu ei ole niin mahtava. Eikös ne olleet niitä mitä mainostetaan ettei menis ollenkaan huonoksi?

"vieras"
[QUOTE="mamma";26920961]Järjettömän hintasia ovat ja laatu ei ole kovin kummoista. Ostin viimatalvena yogapantsit ja jo kesän kynnyksellä oli se takana olevan lapun reuna hinkannut housun kankaaseen reiän. Luulis vähän kauemmin kestävän ehyenä tuon hintatason tuotteet?[/QUOTE]

Millä tavoin järjettömän hintaisia? Onko esim. 30 € koululaisen tunikasta paljon? Ei minusta.

Ostitko liian pienet housut?

Meiilä on kestänyt vaatteet hyvin ehjinä.

fgh
Tänään kulahtanut me&i t-paita kirppiksellä 8e!! Olen ostanut noin20me&i tuotetta ja puolet säilynyt lapselta toiselle,puolet ei,kun värit kulahtaneet.Ohjeiden mukaan pesty.

rietas
Meillä ostettais sama vaatemäärä marketista tmv ja lopulla säästyneellä rahalla (satanen) leluja, harrastusvälineitä tms lapselle. Ainakin meidän lapsia nuo jälkimmäiset kiinnostaa ja ilahduttaa paljon enemmän kuin se, mitä vaatteen merkkilapussa lukee.

"vieras"
Meillä ostettais sama vaatemäärä marketista tmv ja lopulla säästyneellä rahalla (satanen) leluja, harrastusvälineitä tms lapselle. Ainakin meidän lapsia nuo jälkimmäiset kiinnostaa ja ilahduttaa paljon enemmän kuin se, mitä vaatteen merkkilapussa lukee.
Meidän lapsi ei edes ymmärrä merkilappujen päälle... enkä niiden takia vaatteita osta. Ja joo... on meillä mm. me&i vaatteita.

"mävaan"
Ite oon joskus kirppariltakin edullisesti löytänyt..joku pilvikuosillinen mekko 2e, ja oli ihan uudenveroinen, intiaanipaita 1e jne.. mutta on myös nähty kulahtanutta ryöstöhinnoin.

[QUOTE="mamma";26920961]Järjettömän hintasia ovat ja laatu ei ole kovin kummoista. Ostin viimatalvena yogapantsit ja jo kesän kynnyksellä oli se takana olevan lapun reuna hinkannut housun kankaaseen reiän. Luulis vähän kauemmin kestävän ehyenä tuon hintatason tuotteet?[/QUOTE]

no kestäänhän ne pantsit paljon paremmin kuin henkkamaukat, joihin jää rasvatahrat ja saumat aukeaa. Mutta ei mun viime syksyn pantsit oo mihinkään kuluneet vaikka niitä on käytetty lähes tauotta kotona. Toissa vuotiset caprit taitaa saaneen reijän, mutta ne onkin aika ohuet. Siinä ajassa tosin henkkamaukat on jo roskissa...

"mamma"
[QUOTE="vieras";26920997]Millä tavoin järjettömän hintaisia? Onko esim. 30 € koululaisen tunikasta paljon? Ei minusta.

Ostitko liian pienet housut?

Meiilä on kestänyt vaatteet hyvin ehjinä.[/QUOTE]

Itselleni ostin ne yogapantsit ja maksoi jotain 60e muistaakseni, aika paljon verkkareista mun mielestä. Jep, olivat oikeen kokosetki :D

hmnh
minä olen ostanut kaksi paitaa pojalleni Meandilta, kun puoleen hintaa myytiin viimeisiä kappaleita. Oikein hyvin on säilynyt värit ja olleet kovassa käytössä. Sain ne 15 eurolla/kpl, joten ne on ainakin olleet hintansa mukaisia.

"mamma"
no kestäänhän ne pantsit paljon paremmin kuin henkkamaukat, joihin jää rasvatahrat ja saumat aukeaa. Mutta ei mun viime syksyn pantsit oo mihinkään kuluneet vaikka niitä on käytetty lähes tauotta kotona. Toissa vuotiset caprit taitaa saaneen reijän, mutta ne onkin aika ohuet. Siinä ajassa tosin henkkamaukat on jo roskissa...

Mul on varmaan sit jotenki terävämpi perse ku sulla, koskapa puhki ovat menneet ihan normi käytöllä :D Ja mulla on myös about 3v vanhat menkkahaukan pökät, jotka on ollu kovalla käytöllä myös, eikä oo mitään rasvatahroja tai saumojen aukeiluja. Et edelleenki oon sitä mieltä, että ei oo oikein hintalaatu suhde kohdillaan meandi:lla.

Ostin keväällä pojalle leijonapaidan, ekan pesun jälkeen ruskee oli enää haaleen ruskee..Ja kyllä, pesin ohjeiden mukaan.. En kyllä enää taida ostaa meandilta mitään. Laatu laskenu reilusti.. aikasemmin kestäneet paremmin. pari vuotta vanha volkkaripaita ei ole menny miksikään.

"mamma"
Aikuisten yogat maksaa minusta 42e ja musta se ei ole paljon.

Ok, voi olla, et muistan hinnan väärin, koska tilasin samalla myös lasten vaatteita. Mun mielestä on edelleen paljon, vaikka ois "vaan" 42e. En tiedä minkä ikäinen olet ja kuin hyvin muistat markat, mut kuka ois maksanu markka aikaan n. 250mk pelkistä verkkareista? Mä oonki niin "vanha", et ymmärrän rahan arvon vähän erilailla ku nykynuoret :) Ja joo joo tiedän, rahan arvo on muuttunut ja ei voi suoraan verrata ja palkatki on noussu ja plaah plaah, mut kuitenki, kallista on!

"vattu"
Kirppareilla näkyy ainoastaan haalistuneita ja me&imaisesti kulahtaneita vaatteita. Yksi kitarabody meillä on ja se on kyllä niin kamalan näköinen että en sitä edes viitsisi kenellekkään yrittää myydä..

"vieras"
Ei mulla ole ainakaan valittamista laadusta tai värien kestosta. Iloisia ja värikkäitä vaatteita lapsille. Vaatteilla on myös takuu haitta-aineettomuudesta. Jossain H&M:n vaatteessa voi olla vielä kestävämpi väri ja kiva painokuva, mutta painokuva voi sisältää ftalaatteja ja väriaineetkaan ei ole välttämättä turvallisimmasta päästä. Vaatteen valmistushinta on erilainen, jos vaate on tehty Euroopassa kuin Aasiassa, jossa vaateteollisuuden valvonta/palkkaus on aika olematonta.

..
[QUOTE="mamma";26921175]Itselleni ostin ne yogapantsit ja maksoi jotain 60e muistaakseni, aika paljon verkkareista mun mielestä. Jep, olivat oikeen kokosetki :D[/QUOTE]

mm... Miks sä ostit sitte ylihintaset verkkarit?

"sommarcat"
pojalla on ollut yhteensä 4 paitaa ko. firmasta. Kahteen tullut saumaan reiät, t-paidasta lähti värit. Yksi niistä pysynyt ehjänä...Mun omat joogapantsit on hajonnut persuksien saumasta ja polven yläpuolelle tullut reikä. Olen erittäin pettynyt laatuun, ei ole sitä luvattiin. 1/5 pysyi ehjänä ja värikkäänä. Aika huono.

Yhteistyössä