Mitä mieltä uudesta äitiyspakkauksesta?

"vieras"
Mä tykkäsin myös laatikosta :) Sisältö ihan kiva pojalle. Ite oon ottanut rahana ja hankkinut kirpparilta mieleisiä, joten en tätäkään ottaisi, jos olisin raskaana.

"sini"
Mun mielestä aika poikamainen. Ihan kiva kuitenkin.

Villahaalari mukava "lisä". En tiedä kuinka kauan on pakkaukseen kuulunut, mutta meidän lapsilla ei sellaista ollut. Neljä lasta meillä on ja kolmelle olen pakkauksen ottanut. Siinä vaan on se oma jännityksensä hakea se paketti ja hypistellä niitä vaatteita. Itse en kovinkaan aikaisin ole muuten syntymättömälle lapselle mitään hankkinut.

Tosi kiva minusta. Ajatella, että ilmaiseksi tulee kotiin tuollainen laatikollinen tavaraa. Jotenkin uskomatonta. Omat lempparit paketissa ovat ruskea vanuhaalari, sukat ja lapaset sekä makuupussi. Tosin tykkään oikeastaan kaikista, kivan pirteät värit. Plussaa hienosta laatikosta. :)

ok
Musta toi on aivan ihana! Miten niin poikien värit? Turkoosi ja oranssi, täysin unisex. Vai sekö haittaa, että on yhdet siniset ja yhdet vihreäraitaiset housut? No, kukin vaatettaa tyylillään toki...

meille otettiin -07 ja se oli ihan ok ;) siellä oli just sitä vihreää.. käytetty niitä tavaroita+makuupussia kahdella tytöllä, mutta ekasta+vikasta otin rahana vaan. ekan rahat sijoitettiin turvakaukaloon, ja kolmannen kohdalla ostettiin mm. aurinkolasit, fleecehaalari, muutamia kestovaippoja lisää

"Jenis"
Ai niin, unohdin kehua tuota pahvilaatikkoakin! Kelatkaa nyt sellaista äitiä, jonka maassa ei mitään pakkauksia jaella. Voi hieman kateutta herättää, että suomamaisvanhemmat kantavat postista ilmaiseksi kotiinsa tuollaisen karkkilaatikon täynnä tarpeellista tavaraa! Unohdetaan se, että sen jälkeen 70 % äideistä avautuu netissä kun on niin poikamaista /tyttömäistä/hermafrodiittia/mitälie ettei uni tule silmään.
Peesaan :D

Kyllä noi kamat mulle kelpais, kuten kelpas esikoisen pakettikin kun sen aikanaan sain. Puolipotkareita oli silloin paljon vähemmän, ne on näppäriä.

"Jenis"
Tuosta ilmaisuudesta vaan, että maksaahan se 140 euroa. Jos et ota pakettia, saat pitää rahat, mutta jos otat paketin, menetät 140 euroa, eli periaatteessa maksat sen verran.
No ei. Sekä tuo pakkaus että ne 140 euroa ovat sulle ilmaista rahaa/tavaraa, eli kummallakaan tavalla et "menetä" mitään. Ja juu, verorahoistahan ne toki kustannetaan, mutta 140 euroa/paketti/veronmaksaja ei nyt ihan älyttömiä miljardeja kuitenkaan tee...

Harmi, että tuo haalari on noinki iso.. La on helmikuussa, joten pitää sit ostaa pienempi haalari jo valmiiks :/
Itse en tykänny yhtään tosta sammakkokuvioisesta pussilakanasta(?) Makuupussi on kyllä ihana <3
Oletteko röyhkeesti myynneet kestovaipat eteenpäin? (en niitä tule käyttämään)

"miisi"
Piti nostella eilistä keskustelua, että saan kehua kun niin paljon on tullut haukkuja ;)
Mielestäni ihania kuoseja uudessa pakkauksessa, todennäköisesti saan tämän pakkauksen. Tykkään paljon enemmän kuin edellisestä pakkauksesta!! Harmittaa kun paksumpi ulkohaalari jää todennäköisesti käyttämättä kun on tuota kokoa :(

"vieras"
Mun mielestä tuo ei ole poikamainen, vaan sopii yhtä hyvin molemmille :) Oranssia ja turkoosia ostaisin tytöllekin. Mutta tuleepa tyttö tai poika, kaipaan silti värikkäämpää, joten ennemmin ostan kirpparilta ja alennusmyynneistä mieleisiä vaatteita.

"vieras"
Oletteko röyhkeesti myynneet kestovaipat eteenpäin? (en niitä tule käyttämään)
Kestovaippoja en ole myynyt. Mutta 75% pakkauksen sisällöstä möin koska ne eivät miellyttäneet silmää eivätkä tuntuneet käytännöllisiltä meidän tarpeisiin. Niistä mitkä myin huutiksessa sain 214€ vaikka lähtöhinnat olivat todella alhaiset. Vaikka pakkauksen saa "ilmaiseksi" niin ei se ole röyhkeyttä myydä niitä tavaroita.

Ihan kivannäköinen pakkaus kyllä. Värit on kivan freesejä, eikä mitään tunkkaista luonnonvalkoista tai ruskeaa. Mulle se ja sama minkälaisia vaatteita sieltä tulee, käyttöönhän ne menee eikä näyttöön :) Jos haluaa hifistellä hienoilla vaatteilla, niitä varmasti saa kyllä kaupastakin.

Eli paketti otetaan, ja käytetään se mitä käytetään. Eipä kai noita tavaroita/vaatteita ole koskaan liikaa pienellä lapsella :)

Yhteistyössä