Keskusteluseuraa uudelle palstalaiselle? Mahdollisia muita uusia täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manta Myrsky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Manta Myrsky

Uusi jäsen
13.08.2012
28
0
1
Täällä uusi palstailija huhuilee keskusteluseuraa vaikka tähän ketjuun muista uusista palstailijoista tai muista keskustelunhaluisista, jotka eivät ole vielä "ryhmäytyneet" tällä palstalla. Vilkuilin, että täällä on tiiviitä keskusteluja ja ryhmiä, joihin en ala itseäni sekaan tunkemaan, kun juttuihin on hankalampi päästä sisälle kesken kaiken.

Joten, aihe on vapaa. Itse olen kahden lapsen äiti ja mm. koirat, mökkeily ja lenkkeily kuuluvat elämääni. Töissäkin käyn, joten en voi luvata palstailevani kaiket päivät, mutta kenties epäsäännöllisen säännöllisesti kuitenkin. :)

Kiitos, Kaunishäntäinen orava. Minä olen ehkä vähän huono tuppautumaan.

No niin tägi, tässähän on jo pieni porukka. :) Minä olen myös jossakin määrin innostunut leipomisesta. Neulomisen taitoa en puolestaan juurikaan hallitse. Muutaman villasukat joskus lukioaikaan neuloin ja yhden palmikkoneuleen itselleni, mutta äidin piti opastaa jatkuvasti, että "nyt kavennat tuosta" ja sitä rataa. Ja siihen jäi minun neulontaharrastus. Mutta kaikenlaisesta pienemmästä käsillä tekemisen projektista olen innostunut, esim. joulukortit tykkään väkertää aina itse.

Kiitos, Kaunishäntäinen orava. Minä olen ehkä vähän huono tuppautumaan.

No niin tägi, tässähän on jo pieni porukka. :) Minä olen myös jossakin määrin innostunut leipomisesta. Neulomisen taitoa en puolestaan juurikaan hallitse. Muutaman villasukat joskus lukioaikaan neuloin ja yhden palmikkoneuleen itselleni, mutta äidin piti opastaa jatkuvasti, että "nyt kavennat tuosta" ja sitä rataa. Ja siihen jäi minun neulontaharrastus. Mutta kaikenlaisesta pienemmästä käsillä tekemisen projektista olen innostunut, esim. joulukortit tykkään väkertää aina itse.

Mie oon 5 vuotta opetellu neulomista ja nyt jo voin kehua osaavani :) siitä olenki ylpeä et ossaan ees jottai käsilläni tehä. Kaikkiha alko siitä ku anoppi viisasteli ku en osannu miehelleni sukkia tehä,ni uhmakkuuksissani aloin harjoitella ;)

Neulomisesta jäi koulusta sellaiset traumat että huh huh :D Sain yhden lukukauden aikana juuri ja juuri neulottua pitkävartisen sukan, toista en saanut koskaan edes aloitettua :D Se sukka löytyy muuten vieläkin näin kymmenien vuosien jälkeenkin :) Sen verran hikeä ja kyyneleitä sen eteen tein että sitä en hävitä koskaan :D

• Tykkää
Reactions: tägi
Moi Manta Myrsky! Ja tervetuloa.
En ole kauaa palstaillut ja tänään änkesin tuonne Nobody-ketjuun ja kivalta vaikutti vastaanottoa myöten :)
Vaikka aihe on vapaa, nyt lyö tyhjää. Joten jään seurailemaan jospa tulee asiaa mieleen muiden viesteistä tai ajatukset palaavat takaisin :)

Gaga, kyllähän tuollainen aarre kannattaa säilyttää muistona. :D

Pihka, palaa ketjuun jutustelemaan, kun siltä tuntuu. :)

Huoh, kotityöt painaa päälle, mutta kun ei huvittaisi. Jos varaa olisi, niin palkkaisin kyllä jonkun kodinhoitajan tai vähintään siivoojan...

Yhteistyössä