Riitelimme anoppini kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miniä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miniä"

Vieras
sopua kun alkoi syntymään. Toiveeni oli jonka hänelle myös sanin että hän olisi lasteni kanssa enemmän että oppisi tuntemaan lapset ja olisi läheinen heidän kanssaan. Anoppi tokaisi tähän"Pitääkö minun muuttua?!"
Nyt mietin mitäkähän anoppi tarkalleen tarkoitti kun hän näkeekin lasten kanssa vain 1-2kertaa vuodessa ja näkemiset eivät ole lisääntyneet.
Itse tahtoisin kanssa läheiset välit anoppiini ja sanoinkin sen riitatilanteessa ja sanoin myös että kun tuntuu että välillä olisi jokin muuri. mutta mutta asia meni lopuksi siihen että anoppi sanoi että mun pitää pyytää häneltä anteeksi tätä puhettani mutta hänellä ei ole mitään anteeksi pyydettävää minulta.
Nyt asiat menneet siihen että anoppi lähettelee lapsille 1lk ja 3lk kirjeitä joissa lukee että ovat tervetulleita mummin luokse.
Mä ja mieheni ei olla samaa mieltä koska mieheni ja minut sysätään syrjään siis ei soittoja tai muutakaan yhteyksiä. Lapsille tulee kirjeitä joihin tulee pian loppu ja myös tapaamisiin.
Ollaampahan miten ilkeitä vaan mutta tunteet ne on meilläkin.

Anopilla ei ole mitään anteeksipyydettävää.. Et sä voi pakottaa sitä jos ei kerta kiinnosta olla läheinen sinun ja lasten kanssa.

Anoppi on tyytyväinen kun saanut omat lapsensa aikuiseksi ja saa olla rauhassa.

Anopilla ei ole mitään anteeksipyydettävää.. Et sä voi pakottaa sitä jos ei kerta kiinnosta olla läheinen sinun ja lasten kanssa.

Anoppi on tyytyväinen kun saanut omat lapsensa aikuiseksi ja saa olla rauhassa.

Näin minäkin kyllä aloin asian ajatella shokista selvittyäni!
voi järkytys! miehensä mieliksikö on aikoinaan lapset synnyttänyt? ei ole osannut ajatella että suku kasvaa,ilmeisesti.
En tosiaan voi toista pakottaa ja myös kaikkea muuta kuullessani voidaan mieheni kanssa olla kyläilemättä siellä eikä meille ole hänellä asiaa, mutta harmi hänelle(tai ei harmiksi)lapsia ei tule tapaamaan ja kirjeensäkn voi säästää sillä on joskus sanonut että meidän lapsiin menee paljon rahaa. Seuraava kirje tai paketti lapsille kun luukusta tulee lähtee kyllä takaisin "väärä osoite tai vastaanottajaa ei tavoiteta". Asiat alkaa selvitä päässä. Teennäisiin suhteisiin ei olla valmiita ei edes lasten isovanhempien kanssa lasten tähden. Harmi vaan mummille(tai ei ) kun tän ikäiset lapset jo ymmärtää asioita.

[QUOTE="eee";26898070]Siis nyt en tajunnut. Anoppi lähettää lapsille kirjeitä joissa kutsuu luokseen, ja nyt yhtäkkiä se ei enää sulle kelpaakaan vaan aiot kieltää kyläilyt, vaikka alunperin juuri niitä toivoit?[/QUOTE]

Kyllä aijon kieltää, jos ei voi mieheeni ja minuun pitää yhteyttä niin ei tarvii lapsiinkaan. Jos ei joku tätä käsitä niin ei voi mitään.
mun mielestä vaan lapsiamme ei olisi olemassa ilman miestäni ja minua ja jos ei anoppi meistä pidä ei pidä meidän lapsistakaan.

[QUOTE="miniä";26898089]Kyllä aijon kieltää, jos ei voi mieheeni ja minuun pitää yhteyttä niin ei tarvii lapsiinkaan. Jos ei joku tätä käsitä niin ei voi mitään.
mun mielestä vaan lapsiamme ei olisi olemassa ilman miestäni ja minua ja jos ei anoppi meistä pidä ei pidä meidän lapsistakaan.[/QUOTE]

Nyt on meidän vuoro olla ilkeetä väkeä! On tätä jo seurattu muutama vuosi.

[QUOTE="miniä";26898089]Kyllä aijon kieltää, jos ei voi mieheeni ja minuun pitää yhteyttä niin ei tarvii lapsiinkaan. Jos ei joku tätä käsitä niin ei voi mitään.
mun mielestä vaan lapsiamme ei olisi olemassa ilman miestäni ja minua ja jos ei anoppi meistä pidä ei pidä meidän lapsistakaan.[/QUOTE]

Kostat siis lapsillenne?

Eikö tuo nyt ole ihan tavallista, että isovanhemmat lähettelevät kirjeet ja kortit juuri lasten nimillä - siitäkö te nyt olette vetäneet herneet nenään? Jos mummo toivoo lapsia luokseen kylään ja tekin haluatte sitä, niin mikä ihme tässä nyt on ongelma? Mä en oikeasti ymmärrä.

[QUOTE="miniä";26898101]Nyt on meidän vuoro olla ilkeetä väkeä! On tätä jo seurattu muutama vuosi.[/QUOTE]

Oletko sä ihan oikeasti aikuinen vai teini-ikäinen??? Yritäppä nyt tulla sieltä aikuisten tasolle ja pitää lapset erillään tästä sinun aiheuttamastasi sopasta.

mä kyl olisin niin ilkee, et laittaisin viestin anopille, että koskas tulet hakemaan lapset? odottavat kovasti että pääsevät mummolaan. ja palauttaa voit heidät siihen ja siihen mennessä. jos kerta oikeasti haluaa olla tekemisissä niin hakisi ja toisi varmasti mielellään lapset. mutta jos ei halua niin tuossa kohtaa ottaisi varmasti takapakkia.

Sä voit olla just sitä mieltä asioista mitä ootkin, mutta et voi pakottaa anoppiasia olemaan läheisempi lasten kanssa jos ei halua. Toki ei sinun myöskään tarvitse pyytää häneltä anteeksi mitään.
Meillä anoppi käyttäyti just päin vastoin, koki että hän oli ainoa oikea ja paras vauvallemme ja minä tein kaiken aivan väärin. Imettäminenkin olisi pitänyt lopettaa, jotta hän voi pitää 1kk ikäistä viikonlopun luonaan. Että juu. Ja kun sitten aikoinaan asiasta avauduin niin minusta tehtiin paha ja ilkeä. Nyt vain lapset saa kortteja synttäreinään. Kukaan ei vieraile missään. Eikä kyllä ole yhtään harmittanut vaikka meillä anoppini ei olekaan siis mitenkään lasteni elämässä.

Yhteistyössä