Ongelma. Miehestä ja läskeistä.

  • Viestiketjun aloittaja "tonnikeiju"
  • Ensimmäinen viesti
"tonnikeiju"
Eli mulla olis treffit tänään netissä "tapaamani" miehen kanssa. No tää mies ei varsinaisesti tiedä mun olevan ylipainoinen...

Voinko silti mennä sinne treffeille ja katsoa mitä tapahtuu vai perua ne jonkun syyn nojalla, laihduttaa ja palata asiaan sen jälkeen?
 
"Vieras"
No kyllä mulle olisi kauhistus jos menisin treffaamaan jotain miestä ja se oliskin joku fatass. Kerro nyt ainakin etukäteen. Jos häntä ei haittaa, niin mene treffeille ja pidä hauskaa!
 
---
En oo valehdellut enkä antanut tietoisesti ymmärtää mitään väärin. Tästä ei oo puhuttu mitään. Harrastuksista ollaan tietty puhuttu ja oon sanonut käyväni koirien kanssa lenkillä ja salilla silloin tällöin mikä on ihan totta.

Ei vaan oo tullut mieleen heittää johonkin väliin et hei muutes, mä oon sit ylipainoinen, haittaaks?

Ensin mä ajattelin et varmaan se mies järkyttyy mut sitte jää sen arvioitavaks paljonko se haittaa mut tänään iski epävarmuus kun pitäis sinne ulos lähteä.
 
kln
Oletko miten ylipainoinen? Silleen BMI 25 vai 40? Ihan mielenkiinnosta vain kyselen.

Voi olla miehelle turn off tai sitten turn on. Toiset tykkää muhkummasta, toiset hoikemmista.
 
19v.
Kokeile ja koita. :) Muiden kommentteja korostaen oletko sitten kertonut miehelle asiasta? Ethän vaan ole valehdellut? Ei siinä ole mitään pahaa jos olet ylipainoinen. :) Mä oon huomannu että miehet tykkää pyöreämmistä naisista vaikka itse hoikka olenkin.. :) Ole vaan rento oma itsesi, jos miestä ei miellytä se on hänen ongelma! Varmasti löydät miehen joka tykkää just susta tollaisenaan. Ja voihan se ylipaino vähän jsokus epäilyttää, jos itse olisin tuossa tilanteessa varmaan kertoisin että tykkään harrastaa liikuntaa ja se on mukavaa.. Mutta siis toki jos oikeasti tykkäät.. :)
 
---
siis mä painan 110kg. Emmä nyt mitään turn on:nia odota, mutta jos läskit ei estäis sitä tutustumasta muhun paremmin niin se olisi mukava.

En ole siis kertonut miehelle mitään painostani suuntaan enkä toiseen.
 
---
Ku mä oon sanonut että harrastan lenkkeilyä ja käyn joskus salilla niin miehellä saattaa olla mielessään kuva hoikasta tytöstä, mitä en siis ole... Tästä se epävarmuus oikeastaan lähti.

Vaikka on ihan totta että käyn koirien kanssa lenkillä ihan joka päivä ja salilla käyn joskus.
 
19v.
Ku mä oon sanonut että harrastan lenkkeilyä ja käyn joskus salilla niin miehellä saattaa olla mielessään kuva hoikasta tytöstä, mitä en siis ole... Tästä se epävarmuus oikeastaan lähti.

Vaikka on ihan totta että käyn koirien kanssa lenkillä ihan joka päivä ja salilla käyn joskus.
No se on mun mielestä miehen oma moka jos se heti kuvittelee sut joksin 24:sen laudaksi. Mun mielestä muutenkin kun ihmiseen tutustuu pitäis olla avoimin mielin ja jättää ne ennakkoluulot... Eli jos häntä tavattuanne epäilyttää niin toivottavasti hän antaisi sulle sitten mahdollisuuden näyttää millainen todellisuudessa olet, eli se mitä kuoren alta löytyy. :) Koska varmasti olet mukava ihminen.

Mutta jos jätkä sitten päättää kävellä vaan ulos niin sillo se tuhlasi sun aikaa, et sä hänen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
---
Niin sitä mä tässä just mietin et oonko mä nyt tuhlaamassa molempien aikaa tässä kun en ole tälläistä oleellista asiaa kertonut.

Mikä sana olisi parempi kuin ylipainoinen? Eikö se ole joka tapauksessa lopulta sama asia esim lihavan tai läskin kanssa?
 
"vieras"
Niin sit seuraava asia onkin että mikä voi olla hyviä puolia korostava pukeutuminen? Vai meneekö se niin ettei ylipainoisella voi olla hyviä puolia, niinkö?
Mainitisin tuosta pukeutumisesta.. Mulle hyvä vaatetus on sellainen että se tuntuu päällä hyvältä. Tarpeeksi tiukka et vähän tukee jostain muttei mikään makkaran kuorikaan. Ja ei ainakaan mitään telttaa päälle.
Hyvät rintsikat ja isot korut + näyttävät kengät on mun juttu. en tiedä sun tyyliä..

Esim farkku tms paksut legginsin tyyliset housut. pitkä (reilusti takapuolen alle) hihaton toppi (ei kovin avonainen) ja sit siihen päälle joku lyhyempi paita, neule tms. avonaisella kaula-aukolla eli toppi näkyy kaula-aukosta ja helmasta.
Sit vielä korut ja kengät.
 
19v.
Niin sitä mä tässä just mietin et oonko mä nyt tuhlaamassa molempien aikaa tässä kun en ole tälläistä oleellista asiaa kertonut.

Mikä sana olisi parempi kuin ylipainoinen? Eikö se ole joka tapauksessa lopulta sama asia esim lihavan tai läskin kanssa?
Pöh! Sulla tuntuu olevan itseäsi kohtaan hirveen negatiivinen asenne. Jos itse ei pidä itsestään ja liian epävarma niin varmasti vaikea näyttää ne hyvät puolet toisellekkaan.. Ja tuskin tuhlaat molempien aikaa, ethän voi tietää jos mieskin on vähän pyöreä eikä ole asiasta maininnut.. Jättäisit ne ennakkoluulot jo. Näytä miehelle että olet sinut itsesi kanssa ja sinuun kannattaa tutustua! :)
 
---
Miten jos laitan vaikka sellaisen salsatyyppisen hameen ja sitten spagettitopin ja siihen päälle 3/4 hihainen neulepaita. Tuo toppi siksi kun siinä neuleessa on reilu kaula-aukko. Vartalonmyötäinen paita se kyllä on, mutta ei mun makuun liian makkarankuori.

Sit jotkut avokkaat jalkaan. Koruja tai varsinkaan isoja koruja mulla ei oikein ole... Tai voisin ehkä löytää pienellä etsimisellä :)

Olisko ok?
 
Miten jos laitan vaikka sellaisen salsatyyppisen hameen ja sitten spagettitopin ja siihen päälle 3/4 hihainen neulepaita. Tuo toppi siksi kun siinä neuleessa on reilu kaula-aukko. Vartalonmyötäinen paita se kyllä on, mutta ei mun makuun liian makkarankuori.

Sit jotkut avokkaat jalkaan. Koruja tai varsinkaan isoja koruja mulla ei oikein ole... Tai voisin ehkä löytää pienellä etsimisellä :)

Olisko ok?
kuulostaa hyvältä mutta ei uskalla varmaksi sanoa ilman kuvaa
 
---
Siksi lähinnä ajattelin kun mulla on ylävartalossa enempi "näytettävää" :)D) niin alavartalon saisi enempi piiloon hameen alle.

Ja pidemmät hihat siksi kun käsivarret ei tietysti oo ihan esittelykuntoiset...
 
"vieras"
Miten jos laitan vaikka sellaisen salsatyyppisen hameen ja sitten spagettitopin ja siihen päälle 3/4 hihainen neulepaita. Tuo toppi siksi kun siinä neuleessa on reilu kaula-aukko. Vartalonmyötäinen paita se kyllä on, mutta ei mun makuun liian makkarankuori.

Sit jotkut avokkaat jalkaan. Koruja tai varsinkaan isoja koruja mulla ei oikein ole... Tai voisin ehkä löytää pienellä etsimisellä :)

Olisko ok?
Se hame leventää sua. tiedän kokemuksesta ja pidän välillä itekin sellaista siitä huolimatta. Mies inhoaa noita hameita mulla.
TYköistuvat housut on mun mielestä parempi vaihtoehto. Yläosa ok jos pituutta tarpeeksi.
 

Yhteistyössä