V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä myös näin. Lukee sen mikä kiinnostaa, enimmäkseen netistä.
Yleissivistyksessä voi olla aukkoja, ei esim. tunne kirjailijoita, mutta se ei tarkoita ettäkö olisi tyhmä.
Minä puolestaan en tiedä mitään fysiikasta, kemiasta ja matematiikasta, mistä hän tietää paljon. Minäkään en ole tyhmä.
Ei oo ittellänikään aikaa juuri muuhun kuin ammattikirjallisuuteen, oppikirjoihin, uutisiin, muutamiin sarjiksiin sekä keittokirjoihin. Ihminen joko tajuaa asioita tai ei. Voihan sitä lukea James Joycea tajuamatta siitä mitään tai sitten voi vaan imeä kaiken tarvittavan muuta reittiä. Oon varmasti ollut tässäkin kysymyksessä nuorempana ehdottomampi, mutta... näin vanhemmiten sitä alkanut ajatella hieman toisin.
kun lukee kirjoja pitää asettua toisen asemaan, jollain tapaa, jos ei lue mitän, on paljon helpompi nähdä asiat vaan omalta kannalta, olla sivistynyt juntti ahne röyhkeä paskiainen, mutta ei itse vaan tajuta sitä ollenkaan.
en tajua james joycea. ei helkkari, miten joku jaksaa sitä ptikäveteisyyttä, yritin kerran lukea jotain siltä, mutta ei siitä vaan tullut mitään.
Coelhohan tais hiljattain arvostella Joycea kovin sanoin. Jotain sellasta, että sisältö jäänyt tyylin jalkoihin tjsp.
Mies ei lue kun aku ankkaa ja oman alansa lehtiä. Sekin jo paljon ihmiseltä jolla on paha lukihäiriö ja keskittymishäiriö.