Hehe, toivottavasti muille ei tuu tota mielleyhtymääTosi ruotsalainen nimi, mutta ihan ok jos ootte ruotsinkielisiä.
Tai no..Anton on kiva, Sebastian aika kamala.
Mulle tulee Sebastianista mieleen tyyppi, joka ei liiku ihan täysin valoin.:ashamed:
Joo mietin ihan samaa mut en keksi mitään hyvää.. Ehdotuksia?Itse laittaisin jonkin nimen vielä väliin, kuulostaa jotenkin tönköltä, kun molemmat nimet loppuvat samaan konsonanttiin, vaikka muuten onkin kauniit nimet.
Niin on! En vaan millään keksi mitään hyvin sointuvaa nimeä siihen jos joku keksii niin olen kiitollinen!!!Hmm, tuohon Sebastianin eteen on oikeasti vaikea keksiä hyvin sointuvaa nimeä !
Haluttaisiin että nimen voisi helposti sanoa myös englanniksi ja ruotsiksi koska meillä on paljon maailmalla asuvia sukulaisia.Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;26873447:Kaipaisi jotain tyyliin "Anton Pietu Sebastian", en tiiä miksi tuo tuli mieleen, mutta siis jotain.. Millaisista muista tykkäätte?
En laittaisi toiseksi nimeksi mitään, mikä alkaisi N-kirjaimella. Sulautuu muuten yhteen tuon Antonin kanssa. Tuo Anton Niko, mitä joku ehdotti, kuulostaa ihan Anttonnikolta.
Anton Sulo Sebastian kuulostaa kivalta.