Jos miehesi...

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
En kyllä katselisi ap:n enkä Sangrian ukkoa. Elämä on liian lyhyt.

Kyllä meillä saattaa mies sanoa "panisin" jostain telkkarin akasta, mutta niin sanon minäkin. Ja sanoo se sen minustakin :D. Mutta ei todellakaan puhuta mistään pantavan näköisistä RL-tutuista, yök.

Ja tosi huono "läppä" mieheltä, joka ei vaimoaan koskaan kehu, mutta muita naisia sitäkin enemmän. Ei kiitos.

"vieras"
Tosi huonoa läppää.
Itse olen joskus leikilläni sanonut miehelle että jos johnny depp tulee oven taakse mua hakee niin sitten jäis kuin nallikalliolle :D Mutta mä kehun miestäni usein ja hän mua vaikka ei mun mielestä aina aihetta oliskaan mutta tuo nyt kiihottuu jo uudesta kynsilakan väristä mun varpaissa.
Mustasukkainen tuo mussukka tuntuu viel järkevissä määrin myös olla minusta.

"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26868595:
kysy siltä seuraavan kerran kun se laukoo niitä nokkeluuksiaan että mitä helvettiä sä sitten oot mun kanssa jos kerran parempaakin saisi. :kieh:
Sanoinkin sille, että painukoot sitten etsimään niitä hyvännäköisiä naisiaan! Mikään pakko ei ole mun kanssa olla.

Mun vauvoja ei kenenkään parane mulle haukkua, ei edes niiden isän.
Koska ne nyt vaan on maailman ihanimpia ja näteimpiä!

Esikoinen on isänsä näköinen ja kuopus minun ja juuri eilen kuulin kun mies lässytti vauvalle että miten voitkin olla noin suloinen vauva jne. Ja toissapäivänä mies onnitteli itseään ja mua todella kauniista, ihanista, terveistä, suloisista ja täydellisistä lapsista. Ja hän ei yleensä ottaen ole mikään lässynlää- tyyppi mutta nyt taas kolahti jokin katsellessaan lastenkuvia ja muistellessamme yhteistä aikaa lasten kanssa.

Joten todellakin loukkaantuisin jos mies arvostelisi lapsiamme, vaikkakin "vain" piikkinä minulle.

"a p"
Mun vauvoja ei kenenkään parane mulle haukkua, ei edes niiden isän.
Koska ne nyt vaan on maailman ihanimpia ja näteimpiä!

Esikoinen on isänsä näköinen ja kuopus minun ja juuri eilen kuulin kun mies lässytti vauvalle että miten voitkin olla noin suloinen vauva jne. Ja toissapäivänä mies onnitteli itseään ja mua todella kauniista, ihanista, terveistä, suloisista ja täydellisistä lapsista. Ja hän ei yleensä ottaen ole mikään lässynlää- tyyppi mutta nyt taas kolahti jokin katsellessaan lastenkuvia ja muistellessamme yhteistä aikaa lasten kanssa.

Joten todellakin loukkaantuisin jos mies arvostelisi lapsiamme, vaikkakin "vain" piikkinä minulle.
Mä en kans voi ymmärtää miten joku pystyy omaa lastaan hakuun!! Ihan kamalaa.
Edelleen tuo loukkaus "soi mun päässä". :(

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Sangria
[QUOTE="Vieras";26868025]Anteeksi mutta... Rakastatko miestäsi ja jos niin miksi? On tuhlausta että sinun näköinen nainen ylipäätään on läskin kanssa, mutta kaiken huippu on se, ettei mies edes yritä olla sinulle hyvä.[/QUOTE]
niin..en tiedä rakastanko..luulen sen loppuneen. Tää on vähän tällast tavan ja tottumuksen vuoksi yhdessä olemista, joka ei varmaan kannata..

Aika turha on sellainen parisuhde jossa mies vaimoaan kunnioita. Mä käskisin pakkaamaan laukun ja poistumaan jonnekin miettimään parisuhdetta. Sitten voi tulla takaisin jos on valmis hyväksymään minut (ja lapsen) sellaisina kuin olemme.
Toivottavasti vauvanne ei ole tyttö, koska sille lapselle ei voi odottaa kovinkaan terveen itsetunnon kehittymistä tuollaisen isän kanssa!

"..."
Mun mielestä ihan hauska vitsi. Tai riippuu tietysti, minkä näköinen olen. Itse olen ihan perushyvänäköinen ja tiedän sen, vaikkei mies sitä ihan joka vuosi muistaisi kertoa, joten vitsillä ottaisin tuon.

"..."
[QUOTE="a p";26867195]Onhan se kamalaa jos lapsi näyttää rumalta äidiltään. Erityisesti juuri se, että ei pidä lastamme kauniina koskee suunnattomasti. Mutta taas toisaalta tiedän, ettei mies tarkoittanut sanomisiian niinkään lapsesta vaan minusta.
Minua ei haittaa vaikka mies mua painon takia "mollaakkin". Tiedän olevani hieman pulska, mutta tiedän myös voivani tehdä asialle jotain. Muuten en voi ulkonäköäni muuttaa ja sillä tuo sanominen sattuukin.[/QUOTE]

No halooo. Tuohan oli mieheltäsi selkeästi ihan vain vitsinä heitetty. Tuskin mies sinua oikeasti rumana pitää, saati sitten omaa lastaan. Olet varmaan vähän hormoonihuuruissa, mikä aiheuttaa tuollaista ylireagointia.

Kepsis
Aika mielenkiintoisia miehiä teillä, mulla ei tulisi mieleenkään haukkua oman puolison ulkonäköä saatikka ulkomuotoa. ei sitä voi haukkua ihmistä josta välittää paljon, sitä haluaa että hänellä on hyvä olla :)
No ihan totta juuri näin.

Tosin toissapäivänä sain vihaisia mulkaisuja kun totesin "ihanasti hyllyy sun pylly" :LOL:

(vaimolla on kyl ihan pikkuinen kiinteä pylly :p )

Peesi
En kyllä katselisi ap:n enkä Sangrian ukkoa. Elämä on liian lyhyt.

Kyllä meillä saattaa mies sanoa "panisin" jostain telkkarin akasta, mutta niin sanon minäkin. Ja sanoo se sen minustakin :D. Mutta ei todellakaan puhuta mistään pantavan näköisistä RL-tutuista, yök.

Ja tosi huono "läppä" mieheltä, joka ei vaimoaan koskaan kehu, mutta muita naisia sitäkin enemmän. Ei kiitos.

Peesi!

Yhteistyössä