Hyvin voiai näit, oisit huutanut vaan mites vauveli voi?
Ens kerralla huudan. Siitä mä tallustan ohi pari kolme kertaa lähes joka päivä.
Hyvin voiai näit, oisit huutanut vaan mites vauveli voi?
No hyvä oon sut kans muutaman kerran nähnyt ikkunasta ku oot kävelly ohi, kyll se varmasti olit sinä, silloin olit sun tytön ja pojan kanssaHyvin voi
Ens kerralla huudan. Siitä mä tallustan ohi pari kolme kertaa lähes joka päivä.
No olen ja monesti ja mitään muutosta ei tapahdu.No oletko puhunut tästä miehesi kanssa?
Sinä ootkin semmone luttana :kiss:Aika mielenkiintoisia miehiä teillä, mulla ei tulisi mieleenkään haukkua oman puolison ulkonäköä saatikka ulkomuotoa. ei sitä voi haukkua ihmistä josta välittää paljon, sitä haluaa että hänellä on hyvä olla
Mä taas haluan realismia. Jos olen lihava, haluan sen myös kuulla, en paskapuheita.Aika mielenkiintoisia miehiä teillä, mulla ei tulisi mieleenkään haukkua oman puolison ulkonäköä saatikka ulkomuotoa. ei sitä voi haukkua ihmistä josta välittää paljon, sitä haluaa että hänellä on hyvä olla
Rehellisyys on parisuhteen tukipilari. Mutta ei sitä mennä sanomaan lapsen saaneelle naiselle että tekisit vähän tuolle vattalles jotain kun se roikkuu ja perseessäkin on vielä munkkipossun kuvio.. Tää oli vähä radikaalisti sanottu, mutta voi noita asioita nätimminkin esittää. Miehelle kyllä voi nainen sanoa mitä vain olkomuodosta taikka näöstä ja mies ei ota siittä nokkiinsa vaan korjaa sen asian, mutta naiselle pitää olla hienotunteinen vaikka hänen kysyessään että onko tää maha taikka peppu paisunut miten paljon? Voi sanoa että on se hieman pyöristynyt, mutta samaan hengenvetoon toteaa että on nyt paremman mallinen peppu mitä ikinä ollut ja iskee silmää ja poistuu omiin askareihinMä taas haluan realismia. Jos olen lihava, haluan sen myös kuulla, en paskapuheita.
Miehet on yleensä sinut sen oman vartalon kanssa vaikka pikkusen toista leukaakin tulee ja uusi vyö pitää ostaa työhousuihin kun edellinen kutistunut pesussa Tieten tuo luo paineita tuo malli mitä esitetään että millainen naisen pitäisi olla..Ja miehelle kehonmuokkaus nyt noin yleisesti ottaenkin on helpompaa kuin naiselle. Mm. Miehet laihtuvat aineenvaihduntansa vuoksi naisia helpommin.
Ehkä minulla sitten on jotenkin poikkeuksellinen mies, kun hän on vähän turhankin tarkka omasta kehostaan ja siitä, miltä se näyttää. Monesti hän kävelee suihkuun mennessäänkin ohitseni, ja tokaisee että eikö ole hyvät vatsalihakset tms, on kuule miehesi treenannut taas niin että ohhoh jne. Joskus jopa repeän nauruun ja sanon vain että juujuu. Voisin ehkä itsekin joskus kehua jopa mieheni vartaloa, koska hän oikeasti on ihan hyvässä kunnossa.Miehet on yleensä sinut sen oman vartalon kanssa vaikka pikkusen toista leukaakin tulee ja uusi vyö pitää ostaa työhousuihin kun edellinen kutistunut pesussa Tieten tuo luo paineita tuo malli mitä esitetään että millainen naisen pitäisi olla..
naisilla vaaridaan kurvit kohdilleen ja iho kireäksi. kun taas miehillä nyt hollywoodissa meneillää tälläinen kausi että mitä enemmän näytät juopolta niin sen parempi
Kyllä mie katson että parta ajettuna ja hiukset lyhyenä, vaatteet katson kohilleen, mutta muuten aika sinut ittensä kanssa Muistan sen ajan kun itse nostelin painoja ja tuntui ettei sitä lihasta ole tarpeeksi ja että voisi vatsa olla hieman tiukempi ja selkälihasten pitää näkyä paremmin, peili tuli hyvinkin tutuksi tuolloinEhkä minulla sitten on jotenkin poikkeuksellinen mies, kun hän on vähän turhankin tarkka omasta kehostaan ja siitä, miltä se näyttää. Monesti hän kävelee suihkuun mennessäänkin ohitseni, ja tokaisee että eikö ole hyvät vatsalihakset tms, on kuule miehesi treenannut taas niin että ohhoh jne. Joskus jopa repeän nauruun ja sanon vain että juujuu. Voisin ehkä itsekin joskus kehua jopa mieheni vartaloa, koska hän oikeasti on ihan hyvässä kunnossa.
Minä taas en ehkä ole niinkään hyvässä kunnossa, no osasyy voi toki olla että olen viimeisilläni raskaana enkä koekaan olevani kovinkaan hehkeä Mutta aion kyllä raskauden jälkeen yrittää parhaani mukaan saada turhat kilot pois jne. Saa nähdä miten hyvin tässä pääsen tavoitteeseeni. Mistähän sitä saisi hommattua lisää itsekuria.
Minäkin veikkaan, että tämä vaihe on ohimenevää Tuskinpa hän loputtomiin jaksaa samoja treenirutiineja suorittaa, tai mistä sitä tietää onko tuo ihan hurahtanut(?) No, pääasia että tekee jotain mistä pitää.Kyllä mie katson että parta ajettuna ja hiukset lyhyenä, vaatteet katson kohilleen, mutta muuten aika sinut ittensä kanssa Muistan sen ajan kun itse nostelin painoja ja tuntui ettei sitä lihasta ole tarpeeksi ja että voisi vatsa olla hieman tiukempi ja selkälihasten pitää näkyä paremmin, peili tuli hyvinkin tutuksi tuolloin
Näinpä minäkin ajattelen.Kyllä mä ap:n tapauksessa loukkaantuisin ja pahasti. Vaikka mulla on mielestäni ihan hyvä itsetunto, on silti tärkeää kuulla nimenomaan oman rakkaan sanovan kauniiksi. Oman murun mielipide on mulle se, mikä eniten merkitsee, ei niinkään muiden.
Onhan se kamalaa jos lapsi näyttää rumalta äidiltään. Erityisesti juuri se, että ei pidä lastamme kauniina koskee suunnattomasti. Mutta taas toisaalta tiedän, ettei mies tarkoittanut sanomisiian niinkään lapsesta vaan minusta.Kestäisin sen, että mies kommentoisi minua rumaksi (sillä se olisi totuus), mutta miksi sitten haukkuisi vauvaamme? Hajoaisin.
Anteeksi mutta... Rakastatko miestäsi ja jos niin miksi? On tuhlausta että sinun näköinen nainen ylipäätään on läskin kanssa, mutta kaiken huippu on se, ettei mies edes yritä olla sinulle hyvä.ei mun mies enää oo kauheemmin kehunut, 15v yhdessä oltu. Alussa kehui paljonkin. Itseasiassa sain just kuulla olevani norsu kun olen lihonut muutaman kilon, hoikka mä olen edelleen kyllä mutta hänen mielestä norsu. Hänellä on itsellään paino ongelmia, ylipainoa reilusti enkä koskaan ole rumaa sanaa sanonut siitä.
Mun huumori ois myös kestäny tuollasessa tapauksessa että kehuisi muuten. Mutta kun ei muuten kehu ikinä ja muut naiset on kuiteskin sen mielestä kauniita, niin mun huumori loppu kyllä tuohon.Kyllä loukkaantuisin! EHKÄ sitten huumori kestäisi jos mies suht. jatkuvasti kaikin puolin muuten kehuisi ja antaisi ymmärtää että olen kaunis ja muuta. Mutta kyllä tuo tosi pahalle tuntuisi.