Jos miehesi...

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Aries 78
Aika mielenkiintoisia miehiä teillä, mulla ei tulisi mieleenkään haukkua oman puolison ulkonäköä saatikka ulkomuotoa. ei sitä voi haukkua ihmistä josta välittää paljon, sitä haluaa että hänellä on hyvä olla :)

[QUOTE="a p";26866091]Ei usein. Kyllä tuo oli pahinta mitä on sanonut.
Mutta kyllä myös se loukkaa mua, että muut naiset näyttää älyttömän hyvännäköisiltä miehen mielestä, mutta minä en koskaan.
Jos työkaverista sanoo, että on pantavan näköinen tai hyvännäköinen niin kyllä otan sen nälvimisenä itseäni kohtaan koska mun ulkonäköä tai mitään muutakaan ei kehu koskaan.[/QUOTE]

En edes tajua tuota, että miehesi sanoo sinun kuullen jonkun toisen naisen olevan "pantavan näköinen". Saa kuulostamaan miehesi vähän jotenkin kuvottavalta ja ajattelemattomalta ihmiseltä, anteeksi vain.

Jos oma mieheni tokaisisi minulle, että onpas pantavan näköine pakkaus, niin kyllä saisi kuulla kunniansa. Toki nyt ajatella saa muista ihmisistä mitä haluaa, muttei kaikkea tarvitse todellakaan ääneen sanoa. En minä kyllä itse edes katsele niin muita miehiä, saati viitsisi mennä asiasta mainitsemaan.

• Tykkää
Reactions: Pumbuliini
Aries 78
Mä taas haluan realismia. Jos olen lihava, haluan sen myös kuulla, en paskapuheita.
Rehellisyys on parisuhteen tukipilari. Mutta ei sitä mennä sanomaan lapsen saaneelle naiselle että tekisit vähän tuolle vattalles jotain kun se roikkuu ja perseessäkin on vielä munkkipossun kuvio.. Tää oli vähä radikaalisti sanottu, mutta voi noita asioita nätimminkin esittää. Miehelle kyllä voi nainen sanoa mitä vain olkomuodosta taikka näöstä ja mies ei ota siittä nokkiinsa vaan korjaa sen asian, mutta naiselle pitää olla hienotunteinen vaikka hänen kysyessään että onko tää maha taikka peppu paisunut miten paljon? Voi sanoa että on se hieman pyöristynyt, mutta samaan hengenvetoon toteaa että on nyt paremman mallinen peppu mitä ikinä ollut ja iskee silmää ja poistuu omiin askareihin :)

Aries 78
Ja miehelle kehonmuokkaus nyt noin yleisesti ottaenkin on helpompaa kuin naiselle. Mm. Miehet laihtuvat aineenvaihduntansa vuoksi naisia helpommin.
Miehet on yleensä sinut sen oman vartalon kanssa vaikka pikkusen toista leukaakin tulee ja uusi vyö pitää ostaa työhousuihin kun edellinen kutistunut pesussa :D Tieten tuo luo paineita tuo malli mitä esitetään että millainen naisen pitäisi olla..

naisilla vaaridaan kurvit kohdilleen ja iho kireäksi. kun taas miehillä nyt hollywoodissa meneillää tälläinen kausi että mitä enemmän näytät juopolta niin sen parempi :)

Miehet on yleensä sinut sen oman vartalon kanssa vaikka pikkusen toista leukaakin tulee ja uusi vyö pitää ostaa työhousuihin kun edellinen kutistunut pesussa :D Tieten tuo luo paineita tuo malli mitä esitetään että millainen naisen pitäisi olla..

naisilla vaaridaan kurvit kohdilleen ja iho kireäksi. kun taas miehillä nyt hollywoodissa meneillää tälläinen kausi että mitä enemmän näytät juopolta niin sen parempi :)
Ehkä minulla sitten on jotenkin poikkeuksellinen mies, kun hän on vähän turhankin tarkka omasta kehostaan ja siitä, miltä se näyttää. Monesti hän kävelee suihkuun mennessäänkin ohitseni, ja tokaisee että eikö ole hyvät vatsalihakset tms, on kuule miehesi treenannut taas niin että ohhoh jne. Joskus jopa repeän nauruun ja sanon vain että juujuu. Voisin ehkä itsekin joskus kehua jopa mieheni vartaloa, koska hän oikeasti on ihan hyvässä kunnossa.

Minä taas en ehkä ole niinkään hyvässä kunnossa, no osasyy voi toki olla että olen viimeisilläni raskaana enkä koekaan olevani kovinkaan hehkeä :D Mutta aion kyllä raskauden jälkeen yrittää parhaani mukaan saada turhat kilot pois jne. Saa nähdä miten hyvin tässä pääsen tavoitteeseeni. :) Mistähän sitä saisi hommattua lisää itsekuria.

Aries 78
Ehkä minulla sitten on jotenkin poikkeuksellinen mies, kun hän on vähän turhankin tarkka omasta kehostaan ja siitä, miltä se näyttää. Monesti hän kävelee suihkuun mennessäänkin ohitseni, ja tokaisee että eikö ole hyvät vatsalihakset tms, on kuule miehesi treenannut taas niin että ohhoh jne. Joskus jopa repeän nauruun ja sanon vain että juujuu. Voisin ehkä itsekin joskus kehua jopa mieheni vartaloa, koska hän oikeasti on ihan hyvässä kunnossa.

Minä taas en ehkä ole niinkään hyvässä kunnossa, no osasyy voi toki olla että olen viimeisilläni raskaana enkä koekaan olevani kovinkaan hehkeä :D Mutta aion kyllä raskauden jälkeen yrittää parhaani mukaan saada turhat kilot pois jne. Saa nähdä miten hyvin tässä pääsen tavoitteeseeni. :) Mistähän sitä saisi hommattua lisää itsekuria.
Kyllä mie katson että parta ajettuna ja hiukset lyhyenä, vaatteet katson kohilleen, mutta muuten aika sinut ittensä kanssa :) Muistan sen ajan kun itse nostelin painoja ja tuntui ettei sitä lihasta ole tarpeeksi ja että voisi vatsa olla hieman tiukempi ja selkälihasten pitää näkyä paremmin, peili tuli hyvinkin tutuksi tuolloin :)

Kyllä mie katson että parta ajettuna ja hiukset lyhyenä, vaatteet katson kohilleen, mutta muuten aika sinut ittensä kanssa :) Muistan sen ajan kun itse nostelin painoja ja tuntui ettei sitä lihasta ole tarpeeksi ja että voisi vatsa olla hieman tiukempi ja selkälihasten pitää näkyä paremmin, peili tuli hyvinkin tutuksi tuolloin :)
Minäkin veikkaan, että tämä vaihe on ohimenevää ;) Tuskinpa hän loputtomiin jaksaa samoja treenirutiineja suorittaa, tai mistä sitä tietää onko tuo ihan hurahtanut(?) No, pääasia että tekee jotain mistä pitää. :)

Minäkin olen suht. sinut itseni kanssa. Vaikka tiedän kyllä, että ehkä parantamisen varaa olisi, mutta kaikki ajallaan. Olenhan pian jo kahden lapsen äiti, joten kyllä se kroppaa kummasti kuluttaa. Toki itsekin katson varsinkin jos ihmisten ilmoille lähden, että olen asiallisen näköinen. Muotojakin on ihan hyvä olla ja en pelkää näyttää niitä ;)

Kyllä mä ap:n tapauksessa loukkaantuisin ja pahasti. Vaikka mulla on mielestäni ihan hyvä itsetunto, on silti tärkeää kuulla nimenomaan oman rakkaan sanovan kauniiksi. Oman murun mielipide on mulle se, mikä eniten merkitsee, ei niinkään muiden.

"Argh"
Voi kamalaa. Kyllä aikuisen miehen pitää ymmärtää, ettei omalle vaimolle tarvitse hehkuttaa muitten naisten upeutta, eikä varsinkaan moittia rumaksi tai vähemmän viehättäväksi.

Olen niin onnellinen omani kanssa, joka päivittäin kehuu (välistä täysin aiheetta) miten olen hottis ja ihana ja kaunis ja upeat jalat (kieltäytyy näkemästä selluliittikuvioita tai tosi likaista tukkaa tai silmäpusseja, tai muita naisia). Olen tullut siihen johtopäätökseen, että tärkeintä on, että mieheni pitää minua kauniina, vaikken itse pitäisi. Kiitän siis kauniisti kohteliaisuuksista, vaikka joskus tekeekin mieli protestoida.

"a p"
Kyllä mä ap:n tapauksessa loukkaantuisin ja pahasti. Vaikka mulla on mielestäni ihan hyvä itsetunto, on silti tärkeää kuulla nimenomaan oman rakkaan sanovan kauniiksi. Oman murun mielipide on mulle se, mikä eniten merkitsee, ei niinkään muiden.
Näinpä minäkin ajattelen.
Mitä väliä sillä on vaikka muut kehuu. Kyllä mullekkin se oman miehen sanominen merkitsee.
Sitäpaitsi en minä nyt voi niin mahdottoman hirveännäköinen voi olla sillä aina silloin tällöin joku kauniiksi sanoo. Viimeksi toissapäivänä kun ihmisten ilmoilla kävin sain tuntemattomalta mieheltä kuulla olevani kaunis nainen.
Kyllähän minä hieman lihava olen, kun synnytyksestä ei vielä kauaa ole ja kiloja tuli paljon, mutta en nyt sentään toivoton läskikään (167/65).
Mielestäni mies viittasi enempi tuolla hirveen näköiseksi haukkumisellaan kasvoihin kuin kroppaani.

Kaippa se sitten vaan niin on, että en miellytä mieheni silmää. Kauneushan on katsojan silmässä ja mieheni ei minua sellaisena näe.
Juuri oma mies on se ainoa ihminen kenen silmissä haluaisi näyttää edes vähän kauniilta ja nyt kun en sitä ole niin en tiedä kuinka tästä jatkaisi.

"a p"
Kestäisin sen, että mies kommentoisi minua rumaksi (sillä se olisi totuus), mutta miksi sitten haukkuisi vauvaamme? Hajoaisin.
Onhan se kamalaa jos lapsi näyttää rumalta äidiltään. Erityisesti juuri se, että ei pidä lastamme kauniina koskee suunnattomasti. Mutta taas toisaalta tiedän, ettei mies tarkoittanut sanomisiian niinkään lapsesta vaan minusta.
Minua ei haittaa vaikka mies mua painon takia "mollaakkin". Tiedän olevani hieman pulska, mutta tiedän myös voivani tehdä asialle jotain. Muuten en voi ulkonäköäni muuttaa ja sillä tuo sanominen sattuukin.

"Vieras"
ei mun mies enää oo kauheemmin kehunut, 15v yhdessä oltu. Alussa kehui paljonkin. Itseasiassa sain just kuulla olevani norsu kun olen lihonut muutaman kilon, hoikka mä olen edelleen kyllä mutta hänen mielestä norsu. Hänellä on itsellään paino ongelmia, ylipainoa reilusti enkä koskaan ole rumaa sanaa sanonut siitä.
Anteeksi mutta... Rakastatko miestäsi ja jos niin miksi? On tuhlausta että sinun näköinen nainen ylipäätään on läskin kanssa, mutta kaiken huippu on se, ettei mies edes yritä olla sinulle hyvä.

"a p"
Kyllä loukkaantuisin! EHKÄ sitten huumori kestäisi jos mies suht. jatkuvasti kaikin puolin muuten kehuisi ja antaisi ymmärtää että olen kaunis ja muuta. Mutta kyllä tuo tosi pahalle tuntuisi.
Mun huumori ois myös kestäny tuollasessa tapauksessa että kehuisi muuten. Mutta kun ei muuten kehu ikinä ja muut naiset on kuiteskin sen mielestä kauniita, niin mun huumori loppu kyllä tuohon.
Edelleen v*tuttaa ja loukkaa vaikka on jo muutama päivä tapauksesta.

voi helevata soikoon
[QUOTE="a p";26866091]Ei usein. Kyllä tuo oli pahinta mitä on sanonut.
Mutta kyllä myös se loukkaa mua, että muut naiset näyttää älyttömän hyvännäköisiltä miehen mielestä, mutta minä en koskaan.
Jos työkaverista sanoo, että on pantavan näköinen tai hyvännäköinen niin kyllä otan sen nälvimisenä itseäni kohtaan koska mun ulkonäköä tai mitään muutakaan ei kehu koskaan.[/QUOTE]

Ja voi jumalvita jos mun mies erehtyis sanoon mun kuullen jotain naista pantavan näköiseksi, niin kyllähän se sais sellaset lähöt, et muistais varmaan lopun ikää !!

Raketti perseeseen tommosille ja maatakiertävälle radalle, se on tervemenoo..
Kaikkee paskaa säki saat oikeesti kestää, otanosaa :( Kyllä vakavasti harkitsisin tommosen taulapään vaihtoon pistämistä, tsiisus mikä vatipää!

Yhteistyössä