V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="ap";26855338]Sopii Taavi Tasalakeille tuo asenne. Jos ei ole lahjoja eikä asennetta, niin pelatkoon sitä kuka tahansa niillä korteilla mitä löytyy. Mutta kuitenkin aina jostain löytyy ne yksilöt, jotka haluavat olla ihan parhaita. Valioyksilöt.
Vaan eipä enää Suomesta.
Ai mitä mä oon tehnyt? Minä ja mun mies olemme maksaneet isot verot. Siitä menee rahaa näidenkin urheilijoiden tukemiseen. Mutta ilmeisesti hukkaan heitettettyjä ovat olleet noi rahat jo vuosikymmeniä.
Omat lapset pyrkivät työurallaan olemaan niin huippuja kuin mahdollista. Urheilijoiksi ei heistä ollut. Ei kaikista ole, mutta kyllä tästäkin kansasta pitäis löytyy sentään jotain 20-30 superhuippua.[/QUOTE]
Superhuippuja urheilun saralta löytyy suomesta satoja, ellei tuhansia.
Vaan eipä enää Suomesta.
Ai mitä mä oon tehnyt? Minä ja mun mies olemme maksaneet isot verot. Siitä menee rahaa näidenkin urheilijoiden tukemiseen. Mutta ilmeisesti hukkaan heitettettyjä ovat olleet noi rahat jo vuosikymmeniä.
Omat lapset pyrkivät työurallaan olemaan niin huippuja kuin mahdollista. Urheilijoiksi ei heistä ollut. Ei kaikista ole, mutta kyllä tästäkin kansasta pitäis löytyy sentään jotain 20-30 superhuippua.[/QUOTE]
Superhuippuja urheilun saralta löytyy suomesta satoja, ellei tuhansia.