Kenen palstamamman lapsi taas asialla?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko normaalia, että lapset kiduttavat eläimiä? Joku tuttu kertoi lapsena "pelanneensa pesäpalloa" räkätinpoikasilla. Itsestäni tuntuu, että ei ihan normaalia ole satuttaa eläimiä. Kuuluuko sellainen ajattelemattomuus lapsuuteen?

Onko normaalia, että lapset kiduttavat eläimiä? Joku tuttu kertoi lapsena "pelanneensa pesäpalloa" räkätinpoikasilla. Itsestäni tuntuu, että ei ihan normaalia ole satuttaa eläimiä. Kuuluuko sellainen ajattelemattomuus lapsuuteen?

Sellanen kuuluu sairaan ihmisen maailmaan. Ei varmasti jää eläintenkiduttamiseksi kun isoksi kasvaa.

Mulle ei ole tullut ikinä mieleenkään satuttaa eläimiä tai muita puolustuskyvyttömiä luontokappaleita. Ja siitä ei oo kovin kauaa kun olin vielä lapsi.

Poliisi epäilee: Siili revittiin riekaleiksi Kokkolassa
Julkaistu: 2.8.2012 18:33

Poliisi kaipaa tietoja siilin väkivaltaisesta kuolemasta.

Toistaiseksi tuntemattoman henkilön epäillään kohdelleen siiliä julmasti Kokkolassa.

Lappilanmäessä Karhuntaival-nimisen kadun varrella sijaitsevasta skeittipuistosta löytyi torstaina kuollut siili.

Siilin saamien vammojen perusteella poliisi epäilee, että ihminen tai ihmiset ovat kohdelleet siiliä väkivaltaisesti.

Siililtä puuttui kokonaan yksi raaja ja sen toista takaraajaa oli ilmeisesti revitty niin voimakkaasti, että sen lonkka ja selkäranka olivat menneet sijoiltaan.

Siili oli jätetty keskelle asfaltoitua skeittipuistoa.

Henkilöitä, joilla on jotakin tietoa siilin kuolemaan liittyen, pyydetään ottamaan yhteyttä Kokkolan pääpoliisiaseman puhelinnumeroon 071 874 7744 virka-aikana tai soittamaan vihjeet vihjepuhelinnumeroon 06 822 5454.

IS

Kukahan tämän tehnyt? Palstalaisen lapsi?

Sellanen kuuluu sairaan ihmisen maailmaan. Ei varmasti jää eläintenkiduttamiseksi kun isoksi kasvaa.

Mulle ei ole tullut ikinä mieleenkään satuttaa eläimiä tai muita puolustuskyvyttömiä luontokappaleita. Ja siitä ei oo kovin kauaa kun olin vielä lapsi.

Ei mullakaan ikänä ole tullut mieleen kiduttaa eläimiä. Ei uteliaisuudesta, eikä ylipäänsä mistään muustakaan syystä. Jotkut sitten kertoo tehneensä vähän sitä ja tätä lapsina elukoille, niin mietin että mahtaako olla yleistä.

Eläimiä kiduttavat ihmiset on ihan sairaita! Oli ne sitten lapsia tai aikuisia. Ei voi olla kaikki kohdallaan!

Niin on. Ei normaalit lapsetkaan kiduta eläimiä, ei sellainen ole mikään "normaali vaihe". Ei ole ollut mulla, eikä lapsillani. Lapseni rakastavat, suojelevat ja pelastelevat kaikkia elukoita, jopa hyönteisiä ja ovat aina tehneet niin.
Nyt ovat jo teinejä ja jatkavat samaa rataa. Eilenkin 14 v tyttöni meni suihkuun, vähän ajan kuluttua toi sieltä hämähäkin ja vei sen ulos, ettei se huuhtoudu viemäriin.

Yhteistyössä