[QUOTE="vieras";26299870]Pakko kommentoida enkä mitenkään puolustele miestäsi. Alkoholi on koukuttava aine, harva siitä pääsee noinvaan naps päättämällä eroon. Riippuvuutta on vaikea katkaista vaikka halua olisikin ja repsahdukset kuuluvat melkein aina lopettamisprosessiin. Ilmeisesti miehesi ei myönnä olevansa alkoholisti eikä hae ulkopuolista tukea juomattomuudelle?
Tärkeä pointti, älä mahdollista miehesi juomista. Näinhän olet aikaisemmin tehnyt, hiljaa kiukusta kihisten katsellut sivusta, korjaillut jälkiä, selitellyt lapsille jne? Ei nyt tarvitse olla mustavalkoinen joko minä tai pullo, mutta älä siedä kotona yhtään pulloa alkoholia, känniä, krapulaa.[/QUOTE]
En mä pysty tähän enää. Mies kuorsaa tuossa takana, ja mulla on hirvittävän väkivaltaisia ajatuksia sitä kohtaan. Ja mun rintakivut on nyt tosi kovat (saan stressistä fyysisiä oireita). Eihän eron tarvitse olla miehen syy, kyllähän ihmiset eroaa ihan vaan siksi, että kyllästyvät. Eihän mun tarvitse perustella sillä, että "kyllä sä nyt mokasit ja mä eroan". Saahan se olla ihan munkin syy.