Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

vihreäomena: Miksi se on noloa iloita haaleasta viivasta, jonka aivan jokainen ilman mikroskooppia näkee, vaikka se negaksi muuttuisikin? Eikö se ole se pointti, että viivan tikkuun saa?

Onko mielestäsi noloa onnen saavuttaessaan menettää se ja olla siitä pahoillaan? Aika kylmän fiiliksen jätti tuo sinun kommenttisi. :(
 
Asioita voi sanoa niin monella tapaa. Esimerkiksi: "Minä en valitettavasti näe kenenkään teidän viimeksi testanneiden testeissä toista viivaa, mielestäni ne ovat negatiivisia. Toivottavasti olen väärässä. Parempaa onnea seuraavaan kiertoon." Tuo tosin kuullostaa kyllä liian kiltiltä, että ennemmin tuollainen käyttämäsi ei-niin-positiivinen ilmaus. Kyllä sillä saakin vihahyökkäyksen aikaan, meillä kun ei ole tapana olla ilkeitä toisiamme kohtaan. Täytyisi ehkä opetella :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Nyt on pakko kirjottaa, vaikken oo tämän pinoon ennne niin tehnytkää.

Vihreeomppu: Hohhoh, ottaa päähän, ketuttaa. "Mä arvasin millainen vihahyökkäys syntyy, jos kehtaan sanoa mielipiteeni." Musta leikit nyt kyllä aikamoista marttyyriä...mielipiteensä saa sanoa ja se on näiden palstojen ideakin, mutta asiansa voi sanoa niin monella tavalla!!! Ei tarvi mennä toisia haukkumaan epätoivosiksi...kaikki tekee niinku itelle on hyvä uskoo ja näkee, mitä haluaa...eikö anneta siihen kaikille oikeus. Voit toki sanoa mielipiteesi, mutta sen voi sanoa ystävällisesti muita linttaamatta. Ja ehkä se riittää kun kerran jotain noloksi ja epätoivoseksi haukkuu!! Itse en todellakaan näin usko, vaikken yleensä heikkoja viivoja silmilläni nääkään...eiköhän me kaikki haaveilijat olla ansaittu välillä vähän hyvää oloa ja toivon kipinöitä. tsemit Suski, toivottavasti pian vahvistuu. Musta näillä sivuilla ja ketjuissa on ollu yleisesti tosi hyvä henki, pidetään se sellasena tästä edeski :) Mukavaa viikonloppua!
 
vihreäomena: Miksi se on noloa iloita haaleasta viivasta, jonka aivan jokainen ilman mikroskooppia näkee, vaikka se negaksi muuttuisikin? Eikö se ole se pointti, että viivan tikkuun saa?

Onko mielestäsi noloa onnen saavuttaessaan menettää se ja olla siitä pahoillaan? Aika kylmän fiiliksen jätti tuo sinun kommenttisi. :(
Vääntöä, missä mun sanoista väännellään jotain mitä en edes tarkoita.
Ei ole noloa:

a) iloita
b) saada nega/plussa
c) olla onnellinen

Pointti oli, että minä näen negana!!! Ja moni muu.
Ei pointtina ollut pitää nolona kaikkea. Mutta kun vittuillaan, vittuilen takas.
Mun alkuperäinen viestini ei ollut tarkoitettu vittuiluksi. Piste.
 
Nyt on pakko kirjottaa, vaikken oo tämän pinoon ennne niin tehnytkää.

Vihreeomppu: Hohhoh, ottaa päähän, ketuttaa. "Mä arvasin millainen vihahyökkäys syntyy, jos kehtaan sanoa mielipiteeni." Musta leikit nyt kyllä aikamoista marttyyriä...mielipiteensä saa sanoa ja se on näiden palstojen ideakin, mutta asiansa voi sanoa niin monella tavalla!!! Ei tarvi mennä toisia haukkumaan epätoivosiksi...kaikki tekee niinku itelle on hyvä uskoo ja näkee, mitä haluaa...eikö anneta siihen kaikille oikeus. Voit toki sanoa mielipiteesi, mutta sen voi sanoa ystävällisesti muita linttaamatta. Ja ehkä se riittää kun kerran jotain noloksi ja epätoivoseksi haukkuu!! Itse en todellakaan näin usko, vaikken yleensä heikkoja viivoja silmilläni nääkään...eiköhän me kaikki haaveilijat olla ansaittu välillä vähän hyvää oloa ja toivon kipinöitä. tsemit Suski, toivottavasti pian vahvistuu. Musta näillä sivuilla ja ketjuissa on ollu yleisesti tosi hyvä henki, pidetään se sellasena tästä edeski :) Mukavaa viikonloppua!
Ei jösses :D Väännelkää mitä väännätte.

Heippa.

Ps. näytätkö viestin missä haukun epätoivoiseksi jne.? Et löydä, kun ei ole.
Myös TE voitte ilmaista monella tapaa. Lääkityspaska yms. onko se kohteliasta???
 
Viimeksi muokattu:
Heh, no täällä me kaikki ollaan vissiin tälläsiä naarasleijonia, jotka puolustaa toisiaan viimeseen asti :) Mukava kuulla, ettei tarkotuksesi ollut olla ilkeä...ei varmastikaan kumminkaan päin.
Mä en haukkunut täällä viesteissä. Itse kuulin puusilmäjuttuja miehistä, lääkityksestäni vittuilua, päin naamaa nauramista jne.

Että sellainen marttyyri.
 
Naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;26828370:
Photoshopilla saa plussia (ainakin), jos ei muuten ;)
Kuka jumalauta on niin sairas että photoshopilla väärentäisi kuvaan plussan?!?!? Kysyy vain 10 vuotta yrittänyt lasta!!!

Anteeksi rakkaat immeiset mutta tällainen SAIRAS mielikuvitukseltaan, ei saisi tulla meille aukomaan päätään!!!
 
Kirjoitit näin: "Mä toivon sulle oikeaa plussaa, muuten on vähän noloa "

Mikä vika tuossa haamussa oli? Sekö, ettei digitesti reagoinut vielä alhaiseen istukkahormonimäärään ja silloin tuokaan ei voi pitää paikkansa? Aika selkeästi ilmaisit tuossa mikä on sinusta noloa. Harjoittele luetun ymmärtämistä, jos et tajunnut mitä viimeksi kirjoitin.

Keskustelunavaukseksi ei ehkä ollut tarkoitettu vittuiluksi, mutta ulosantisi on aika tympeää ja jälkimmäiset kommenttisi antaa ymmärtää, että empatia täällä palstalla vauvaa kovasti toivovia kohtaan on kadoksissa. Tämäkään ei ole vittuilua.
 
Asioita voi sanoa niin monella tapaa. Esimerkiksi: "Minä en valitettavasti näe kenenkään teidän viimeksi testanneiden testeissä toista viivaa, mielestäni ne ovat negatiivisia. Toivottavasti olen väärässä. Parempaa onnea seuraavaan kiertoon." Tuo tosin kuullostaa kyllä liian kiltiltä, että ennemmin tuollainen käyttämäsi ei-niin-positiivinen ilmaus. Kyllä sillä saakin vihahyökkäyksen aikaan, meillä kun ei ole tapana olla ilkeitä toisiamme kohtaan. Täytyisi ehkä opetella :confused:
Sullekin: puusilmäjutut, lääkitysjutut, päin naamaa nauraminen, marttyyriksi jne haukkuminen on ok? Ja todella ansaitsin sen??? Asiat voi sanoa, juu, monella tapaa.

Mut se tästä, jankkauksesta.
 
Kirjoitit näin: "Mä toivon sulle oikeaa plussaa, muuten on vähän noloa "

Mikä vika tuossa haamussa oli? Sekö, ettei digitesti reagoinut vielä alhaiseen istukkahormonimäärään ja silloin tuokaan ei voi pitää paikkansa? Aika selkeästi ilmaisit tuossa mikä on sinusta noloa. Harjoittele luetun ymmärtämistä, jos et tajunnut mitä viimeksi kirjoitin.

Keskustelunavaukseksi ei ehkä ollut tarkoitettu vittuiluksi, mutta ulosantisi on aika tympeää ja jälkimmäiset kommenttisi antaa ymmärtää, että empatia täällä palstalla vauvaa kovasti toivovia kohtaan on kadoksissa. Tämäkään ei ole vittuilua.


Niin mähän en edelleenkään halua lapsia ja vauvaa.
Ja tää kaikki vaan siitä, ettet näe niitä positiivisia mitä te näette.
Oletpa empaattinen itse, katso peiliin.

Ihan käsittämätön hyökkäys ja ihmevääntöä sanoista.
Sä sentäs arvostelet oikein suoraan, on todella empaattista.
 
Viimeksi muokattu:
No, edelleen suosittelen hiomaan tuota itsensä ilmaisua. Töissä saan opettaa sitä lapsillekin, että siten metsä vastaa, kuin sinne huutaa. "Toi alotti", on myös hyvin suosittu syy kinaamiselle, ja syyllinen on aina se toinen osapuoli. Peace and love, ja paljon pissasia tikkuja huomiselle :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu
No, edelleen suosittelen hiomaan tuota itsensä ilmaisua. Töissä saan opettaa sitä lapsillekin, että siten metsä vastaa, kuin sinne huutaa. "Toi alotti", on myös hyvin suosittu syy kinaamiselle, ja syyllinen on aina se toinen osapuoli. Peace and love, ja paljon pissasia tikkuja huomiselle :heart:
Toistan: puusilmäjutut, lääkityksestäni vittuilu, päin naamaa nauraminen, marttyyriksi ja empatiakyvyttömäksi haukkuminen on OK, koska kohde on minä.

Oh yeah,
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26828895:
Anteeksi nyt vain mutta miten täällä nauretaan päin naamaa?
Siis joku 20 on nyt hyökännyt, kun en sanonut ihqu plussa, mahtavaa ja onnea, tarrasukkia.

Katso viestit, näet ne nauruhymiöt. Kyllä mä takaisin annan, jos annetaan.

Ja whisky, siellä samaisessa paikassa olen ollut itsekin töissä :)
Pitäs sata kertaa sanoa, että pointti oli, että näen ne positiiviset negoina.
Enkä edes enää ymmärrä, miksi riidellä?

Tunnen itseni sen verran hyvin, ettei itseilmaisun kanssa ole ongelmia, vaan ihan muun :)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;26828297:
Juu olihan tuolla ketjun alkupäässä ainakin positiivisia, mutta puhun nyt viimeisistä testeistä, tarkemmin testeistä jotka on negoja mutta niitä nähdään positiivisena.

En pahalla, en vaan ymmärrä miten negatiivisesta digitestistä saa tihrustamalla positiivisen.

Ei kait täällä kukaan ole sellaista väittänyt?..että nega digi, olisi positiivinen!!??:confused:

Ymmärrän haaveet, halut, testit sun muut mutta olen huolissani siitä, että iso (?) osa näkee negat positiivisena. Näkeekö oikeasti vai haluaa nähdä?
Pudotus voi olla korkea.

Itteppähän, jokainen omalle per******mme pudotaan - niin kuin miekin tänään..:D
.
 
Joo, ei riidellä :) Mutta omppu, edelleenkään kyse ei ollut siitä, että olit eri mieltä kun moni muu testin tuloksesta...meitä vaan harmitti tapasi tuoda se asia esiin, että pidit haaveilua nolona, jos viiva osottautuukin negaksi. Henk.koht. noi lauseet oli ainaki mulla ne, jotka sai savun tulemaan korvista. Pointtisi sinänsä on arvokas mielipide!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Niin arvostelen. Kerroit meille täällä yhtä pitäneille, että kaikki ovat negoja. No eivät muuten ole. Omani ovat olleet ja silti tämä on hauskaa. Olishan tuota voinut kertoa, ettet valitettavasti näe noissa viivoja. Ei siinä mitään. Testailun lynkkaaminen ja positiivisten tulosten kyseenalaistaminen tuntuu meistä pahalta, koska juuri tämän hössötyksen vuoksi me täällä ollaan ja se taitaa olla se pointti, jota et ymmärrä? Miksi tulit alunpitäenkään kertomaan, että kaikki ovat negoja? Eikö olisi voinut itsekseen sitä todeta ja antaa olla, kun kerran arvasit, että tunneryöppy siitä syntyy. Jollakin lailla minusta tuntuu, että jopa nautit tästä hälinästä nyt.

Koetan pitää näppini erossa näppäimistöstä nyt, mitä tähän puheenaiheeseen tulee, koska ei ole muuta sanottavaa. Kurjaa, jos menee hauska ketju riitelyksi. Plussaonnea vaan sinnekin. Suosittelen testaamista vasta kuukautisten ollessa myöhässä, jottei tikkuun piirry haaleaa viivaa ja aiheuta ristiriitoja tulosten suhteen ja me jatkamme täällä testien liottamista viikkoa ennen mensujen oletettua alkamispäivää. :)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Älä viitti. Miksi roikut täällä, jos tämä on niin vastenmielistä? Ei ole keneltäkään oikein nimitellä ketään, mutta ei myöskään tulla kuittailemaan ketjuun, jollei osaa käyttäytyä ja kommentoida asiallisesti. Tämä on minun mielipiteeni, minä en sinua ole mollannut, kunhan annoin vinkin itsensä kehittämiseen. Kiukuttele niille, jotka sinua ovat kiusanneet, minäkin sanoin vain mielipiteeni, niin kuin sinäkin omassa avauksessasi.
 
Älä viitti. Miksi roikut täällä, jos tämä on niin vastenmielistä? Ei ole keneltäkään oikein nimitellä ketään, mutta ei myöskään tulla kuittailemaan ketjuun, jollei osaa käyttäytyä ja kommentoida asiallisesti. Tämä on minun mielipiteeni, minä en sinua ole mollannut, kunhan annoin vinkin itsensä kehittämiseen. Kiukuttele niille, jotka sinua ovat kiusanneet, minäkin sanoin vain mielipiteeni, niin kuin sinäkin omassa avauksessasi.
Yritin olla ihan asiallinen mutta hermo meni lääkitysvittuiluista.
Mutta ajattelen sen niin, että on vaikeaa kuulla, että joku näkee nuo negoina ja on huolissaan. Mutta ok, enpä huolehdi, enkä ainakaan ilmaise jatkossa mielipidettäni.

No ajattelitko, että saatan itsekin kärsiä vauvakuumeesta ja tasan roikun siellä missä minulle vastaillaan, vaikka paskaa olisikin...ne vastaukset...
 
vihreäomena: hellitä ny. täällä kukaan naura, huumorin tajua nyt vähän kehiin, mut kummallinen hyökkäys sulta tuli kuitenkin. ihan en sun pointtia ymmärrä. kuka hullu photo shoppaa viivat raskaustestiin, ootko harrastanut, tuli tuosta vaan kyllä kummasti mieleen, miksi miehesi on pissannut raskaustestiin? "noloa jos ei tulekaan kunnon plussaa"... mun mielestä on kyllä surullista jos tuo suskin viiva häviää, koska on ihan selvä plussa.... itseään voi tietenkin ilmaista kuinka haluaa.
 

Yhteistyössä