Miksi täällä aina haukutaan tiettyjä nimimerkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehen mielipide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehen mielipide

Vieras
Olen lukenut palstaa tässä lähiaikoina. Jostain ihmeen syystä kiinnostaa millaista elämää perheelliset naiset elävät, kun omat suhteet eivät ole siihen asti edenneet, vaan aina olen tullut petetyksi ja/tai jätetyksi. No anyway, ei enempää minusta.

Seuratessani palstaa olen huomannut, että tiettyjä nimimerkkejä haukutaan koko ajan, vaikka he ovat ystävällisiä ja kilttejä muita kohtaan. Esimerkkeinä voisi ottaa Venakko Milanna ja Tytsi-89.

Mistä tällainen ilkeys kumpuaa, ja vielä niitä ystävällisiä nimimerkkejä kohtaan?

Ihmismieli se on ihmeitä täynnä. Ja JOS olet mies niin et taida naisten maailmaa koskaan tajuta.

Oikeudenmukaisuudesta kuitenkin ymmärrän, ehkä paremminkin kuin keskimääräinen nainen, joka pitää hyveenä sitä, että suhtautuu kaikkeen tunteella.

On käsittämättömän epäoikeudenmukaista ilkeillä ihmisille, jotka eivät ole ketään loukanneet. Taidat itse kuulua niihin loukkaajiin. Miksi sinulle ei ilkeillä? Sinä sentään ansaitsisit sen.

Oikeudenmukaisuudesta kuitenkin ymmärrän, ehkä paremminkin kuin keskimääräinen nainen, joka pitää hyveenä sitä, että suhtautuu kaikkeen tunteella.

On käsittämättömän epäoikeudenmukaista ilkeillä ihmisille, jotka eivät ole ketään loukanneet. Taidat itse kuulua niihin loukkaajiin. Miksi sinulle ei ilkeillä? Sinä sentään ansaitsisit sen.
Selaa aikasi kuluksi mun viestejä läpi ja nosta sieltä mielipide jossa loukkaan mainitsemiasi aiheetta. Ja ihan omaksi huvikseni voisit viihdyttää minua ilkeilemällä, haluan tietää mistä JUST SÄ haluaisit mulle sanoa.

En minä halua vittuilla. Jos joku tärkeä aihe löytyy, niin siitä voidaan vääntää, mutta en ymmärrä turhaa vittuilua.
Älä venkoile. Jos mä sun mielestä ansaitsen ilkeilyä niin pitäähän sulla olla myös syy miksi. Anna palaa. Tää on niin tätä, paljon melua tyhjästä ja sit ollaan niin pyhää ja kunnollista.

Ja mä voin kyllä vääntää vähemmänkin tärkeistä asioista, vääntö on mun toinen nimi.

Älä venkoile. Jos mä sun mielestä ansaitsen ilkeilyä niin pitäähän sulla olla myös syy miksi. Anna palaa. Tää on niin tätä, paljon melua tyhjästä ja sit ollaan niin pyhää ja kunnollista.

Ja mä voin kyllä vääntää vähemmänkin tärkeistä asioista, vääntö on mun toinen nimi.

Tulit heti alkuun kiistämään esittämäni lähtöoletuksen (->palstalla vittuillaan turhaan), joten epäilin, että taidat itse sitä harrastaa. Suurin halu kiistää joku väite heti ja mahdollisimman nopeasti on yleensä niillä, joiden asema tai toiminta joutuu väitteen takia epäilyksenalaiseksi.

Tulit heti alkuun kiistämään esittämäni lähtöoletuksen (->palstalla vittuillaan turhaan), joten epäilin, että taidat itse sitä harrastaa. Suurin halu kiistää joku väite heti ja mahdollisimman nopeasti on yleensä niillä, joiden asema tai toiminta joutuu väitteen takia epäilyksenalaiseksi.

"Ihmismieli se on ihmeitä täynnä. Ja JOS olet mies niin et taida naisten maailmaa koskaan tajuta." Tuossa ei kiistetty mitään. Sinä teit tunteella ennakko-oletuksen. Tai sitten minä luen väärin. Minusta lause ei anna olettaa kiistämystä aiheesta. Ehkä enemmänkin päinvastoin.

• Tykkää
Reactions: lakaisukone
Ja sitten ihan suora lainaus missä kiistin???????? Mähän nimenomaan myönsin että sitä tapahtuu.

"Ihmismieli se on ihmeitä täynnä. Ja JOS olet mies niin et taida naisten maailmaa koskaan tajuta." Tuossa ei kiistetty mitään. Sinä teit tunteella ennakko-oletuksen. Tai sitten minä luen väärin. Minusta lause ei anna olettaa kiistämystä aiheesta. Ehkä enemmänkin päinvastoin.

Siinä esitetään hiukan epämääräisesti, että väitteeni oli väärä, että olen käsittänyt asian väärin.

[QUOTE="vieras";26827533]Älä välitä, mode siellä taas sekoaa keskusteluun.[/QUOTE]

AHAHHAHAHAHHA..... Tiesitkö että olet ihan helvetin vainoharhainen :D Ei tartte olla mode omistaakseen aivot

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että joillekin nikeille aina siunaantuu seuraajiksi todellisia vainoojia, joiden tarkoitus palstalla tuntuu olevan aiheuttaa mahdollisimman paljon mielipahaa. Enkä ihan ymmärrä mitä he saavat siitä irti. Ilmeisesti jonkinasteista onnistumisen iloa? Mielihyvää?

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että joillekin nikeille aina siunaantuu seuraajiksi todellisia vainoojia, joiden tarkoitus palstalla tuntuu olevan aiheuttaa mahdollisimman paljon mielipahaa. Enkä ihan ymmärrä mitä he saavat siitä irti. Ilmeisesti jonkinasteista onnistumisen iloa? Mielihyvää?

Esiintyykö tällaista toimintaa naisporukoissa myös oikeassa elämässä?

Yhteistyössä