Miksi täällä aina haukutaan tiettyjä nimimerkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehen mielipide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ongelma lienee tämänkaltainen: Tytsi ja Milanna vaikuttavat enimmäkseen ihan mukavilta, lämpimiltä ihmisiltä, mutta kummallakin on ärsyttäviä puolia, jotka tulevat joskus esille. Valitettavasti nämä ärsyttävät puolet - Tytsin lastenkasvatus-jeesustelu, Milannan kulutushysteria ja tietynlainen ylenkatse vähemmän naisellisia ja seksikkäitä naisia kohtaan - ovat sellaisia, että ne saavat monet ihmiset todella pahasti takajaloilleen.

Nämä pillastuneet ihmiset eivät todennäköisesti edes huomaa Tytsin ja Milannan mukavampia puolia, vaan heille jää nimimerkeistä mieleen pelkästään ne ärsyttävät puolet - lukevat valikoivasti siis. Ja pelkän nimimerkin lukeminen saa luultavasti aikaan niin ikäviä assosiaatioita, että vittuilu alkaa niissäkin ketjuissa missä Tytsi tai Milanna eivät ole ärsyttäviä.

En siis mitenkään hyväksy tätä, enkä itse vittuile kyseisille nimimerkeille, mutta aika harva ihminen osaa noudattaa periaatetta "asiat riitelevät, eikä ihmiset".

(Ja hitto, useimmat miesnimimerkithän täällä kuuluvat siihen kastiin, jotka vittuilevat melkein kaikille jotka ovat vähänkin eri mieltä. Turha tästä on tehdä mitään sukupuolikysymystä.)

Erilaisuus ja suorapuheisuus ärsyttää, ainoa selitys minkä itse keksin. Jos tuntee itsensä ja tietää ettei kestäisi haukkuja niin ei kannata olla kovin kärkevä mielipiteissään. Mun silmiin nämä naiset haukuttujen nikkien takana ovat vahvoja kun jaksavat olla omia itsejään negatiivisesta palautteesta huolimatta. Kateeksi käy, itsellä kun tuo itseluottamus ei ole vankimmasta päästä. :)

Uusimmat

Yhteistyössä