"Perunankukka"
Juurikin näin.missään nimessä ei. Kyseessä ei ole rantabileet.
Oletko nyt ihan pihalla? Eihän noista nyt kumpikaan sovi surujuhliin : /:O Miksi ei käy? Kyllä mä ylemmän voisin laittaa. Esillepano hämää tuossa kuvassa kun on noin iloinen tipu kuvassa mutta aivan hyvin voit laittaa!!
Mutta miksi ei? Tumma mekko. Voi kai sitä surra värillisessäkin puvussa? Keneltä se on pois?Oletko nyt ihan pihalla? Eihän noista nyt kumpikaan sovi surujuhliin : /
Mun mielestä nyt ainakin vainajaa ja omaisia voisi kunnioittaa sen verran, ettei tuollaisia biitsi-bile-mekkoja nyt päälleen vedä hautajaisiin.Mutta miksi ei? Tumma mekko. Voi kai sitä surra värillisessäkin puvussa? Keneltä se on pois?
Noh, tein tästä jo uuden ketjunkin mutta eikö pointti ole, että käydään jättämässä jäähyväiset vainajalle. Jokainen tehköön sen tyylillään. Tuskin vainaja kääntyy haudassaan....Mun mielestä nyt ainakin vainajaa ja omaisia voisi kunnioittaa sen verran, ettei tuollaisia biitsi-bile-mekkoja nyt päälleen vedä hautajaisiin.
Ne käytöstavat.
Mä olen henk.koht samaa mieltä. Eli mua ei häiritsis vaikka mun hautajaisissa oltais bikineissä (no,luonnollisestikkaan ei häiritsis ).... Mutta esim. meillä on hautajaiset ensi viikolla ja pakko lähteä vaateostoksille koska tiedän, että meidän sukuun kuuluu paljon vanhempia ihmisiä, ketä se häiritsisi (että mulla olis päällä joku hellemekko).Noh, tein tästä jo uuden ketjunkin mutta eikö pointti ole, että käydään jättämässä jäähyväiset vainajalle. Jokainen tehköön sen tyylillään. Tuskin vainaja kääntyy haudassaan....
Ihmiset on nykyään niin ahdasmielisiä ja kaavoihin kangistuneita... Käytöstavat eivät mielestäni liity pukeutumiseen.
Käytöstapoja on olla mm. kohtelias ja ystävällinen ja kunnioittava toisia kohtaan. Oli sitten kukkamekko päällä tai musta puku.