Onkos tämä jo ollut täällä? Aika hurjia vastauksia...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmmm";26814825]siis häh?

tälläkin palstalla avoimesti kerrotaan että laitetaan lapselle piirretyt päälle sit makkariin panemaan. Kumpikohan on traumaattisempaa että 4v ja 5v lapset paukkaa kesken aktin makkariin vai 5kk vauva herää pinnasängyssään ja itkee, jolloin puuhat lopetetaan ja lapsi ei näe mitään?[/QUOTE]

Luitko ajatuksella tuon lauseen johon kommentoin?Siinä lukee että "samassa huoneessa olevan vauvan kanssa on kyllä rakasteltu" eli siis siinä lukee että se on rakastellut samassa huoneessa olevan vauvan kanssa!
Tiedän että se on ajatus/kirjoitus virhe, mutta kaikki ei välttämättä.
 
"alma"
''Kohta kolmevuotias tyttö usein tulee öisin sänkyymme esim. painajaisen jälkeen. Meillä seksiä harrastetaan useita kertoja päivässä, joten kyllähän lapsi siihen välillä herääkin. Sanomme että halimme ja pussailemme, lapsi yleensä nukahtaa uudelleen, ja vaikkei nukahtaisikaan, niin ei se häntä tunnu haittaavan.''

Oksettavaa!
Minkäköhän takia tämä kolmevuotias näkee usein painajaisia...
 
"alma"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti*4;26814761:
Perhepedissä meillä ei ole nukuttu ikinä, joten siltä osin en osaa tähän vastata.

Mutta samassa huoneessa nukkuvan vauvan kanssa on kyllä rakasteltu. ]

Siis oletteko te rakastelleet vauvan kanssa? Tuskin sentään. Kannattaisi vähän katsoa mitä kirjoittaa...
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
juuh
no joo. oksennelkaa nyt sitten rivissä.

meillä kyllä on harrastettu seksiä ,kun vauva on nukkunut samassa huoneessa ja itseasiassa edelleen niin tehdään,lapsi on pian 4v. ei tietenkään ole hereillä.

yleensä kyllä aamuisin jäädään sänkyyn ja lapset katselee telkkaria olkkarissa .. näin siis viikonloppuisin.
Meidän kotona nukuttiin lapsuudessani perhepedissä ja muistan ajan kun olin noin kolmevuotias ja vanhempani harrastivat seksiä vieressäni. Esitin nukkuvaa niin hyvin kun pystyin, koska jotenkin tajusin että tekevät jotain salaista ja kiellettyä, se oli todella ahdistavaa ja siihen asti että olin 5v jpuduin odottamaan ahdistuneena sängyssä että tulisipa isiltä jo huokaus että lopettavat.

Tästä sitten terapeutilla olen käynyt ja vanhempani ihmettelivät että eihän traumoja ole syntynyt siitä kun nukuin aina niin sikeästi vieressä.

Koen että mua on tietyllä tavalla käytetty lapsena hyväksi vaikka ei koskettukaan.

Älkää altistako lapsianne tällaiselle.
 
äiti*4
Luitko ajatuksella tuon lauseen johon kommentoin?Siinä lukee että "samassa huoneessa olevan vauvan kanssa on kyllä rakasteltu" eli siis siinä lukee että se on rakastellut samassa huoneessa olevan vauvan kanssa!
Tiedän että se on ajatus/kirjoitus virhe, mutta kaikki ei välttämättä.
Voi kamala...
Siis olen AVIOMIEHENI kanssa kyllä rakastellut, vaikka samassa huoneessa on ollut nukkuva vauva.
NÄIN!!!!!!!!!!!!
Kirjoitin niin vauhdilla, että ei tullut edes mieleen, että sen voisi lukea/ymmärtää toisin
 
hyiolkoon
Jotenkin vielä sulatan että samassa huoneessa jos lapsi on alle 3v mutta että samassa sängyssä hyi vittu. Insestiin verrattavissa mielestäni, lastensuojelun pitäisi kyllä puuttua tällaiseen. :(
 
hyih
[QUOTE="jäämies";26814976]Paska puhetta. Piste.[/QUOTE]

Kiitos vähättelystä, aikamoiset traumat jätti moinen. Tuntuu aina hyvältä kuulla tuollasta tunnekylmiltä insestivanhemmilta.
 
"bbb"
kysytäämpä asiaa näin päin: Kuinka moni teistä oikein haluaa että vieressä harrastetaan seksiä? Siis ihan aikuisena, jos olisitte samassa huoneessa ja nukkuisitte niin siinä metrin päässä joku pari paneskelee? Kyllä, näitä tilanteita voi toki tulla ja kyllä aikuinen ne "ymmärtää". Mutta käsi sydämmelle: Tuntuuko kivalta ajatukselta?
 
"tuuli"
[QUOTE="jäämies";26814976]Paska puhetta. Piste.[/QUOTE]

Se on ihan sun ongelma jos muijasi on niin kiinni lapsessa että et saa pesää kuin ottamalla siinä sängyssä missä lapsi on.

Jääkö lapselle traumat? Ehkä ei. Mutta miten herran nimessä voit kiihottua kun keskenkasvuinen on toisen iholla?
 
luin noi silloin ku oli tullut iltalehden sivuille.. silmät rävähti auki ja teet purskahti näytölle tyyliin! siis ihan hiton ällöttävää, ihan sama mitä muut sanoo mutta kyllä mä tuomitsen tollasen. joku vielä tais puhua että kyllä hän on joskus pienenä kuullut/nähnyt kuinka omat vanhempansa harrastelleet ja ei hirveän lämmöllä muistellut ja uskoisin että noiden puolesta puhujien irstailijoiden lapset on vanhempana samaa mieltä. tossa näkee juuri sitä "romantisointia" seksistä, äiti ja isä äheltää päällekkäin ja hiki virtaa, hirveä huohotus ja lapsi herää sitten sanotaan että ME VAAN HALITAAN? öö...

joo ja avasin sateenvarjon valmiiks et kivitelkää vaan :popcorn:
 
"sama"
Meidän kotona nukuttiin lapsuudessani perhepedissä ja muistan ajan kun olin noin kolmevuotias ja vanhempani harrastivat seksiä vieressäni. Esitin nukkuvaa niin hyvin kun pystyin, koska jotenkin tajusin että tekevät jotain salaista ja kiellettyä, se oli todella ahdistavaa ja siihen asti että olin 5v jpuduin odottamaan ahdistuneena sängyssä että tulisipa isiltä jo huokaus että lopettavat.

Tästä sitten terapeutilla olen käynyt ja vanhempani ihmettelivät että eihän traumoja ole syntynyt siitä kun nukuin aina niin sikeästi vieressä.

Koen että mua on tietyllä tavalla käytetty lapsena hyväksi vaikka ei koskettukaan.

Älkää altistako lapsianne tällaiselle.
Oho oudosti muotoiltu, eli muistan ikäkaudet kolmesta viiteen ikävuoteen ja siihen asti siis nukuimme perhepedissä jossa vanhempani harrastivat seksiä.
Minusta tästä tulisi tehdä joku lakiasia, että kiellettäisi lailla samassa sängyssä seksin harrastaminen lapsen läsnäollessa, voisi sitten myöhemmin haastaa vanhempansa oikeuteen jos eivät muuten jää kiinni.
Insestistä tuomio sellaisille vanhemmille.
 
"mei"
Minä en ymmärrä miten seksiä harrastetaan jos lapset on hereillä?? Vaikka sitä telkkaria katsomassa toisessa huoneessa!! lapselle tulee jano ja tulee siihen sitten oven taakse ihmettelemään että saisiko vettä......
Oiekasti,selittäkää mulle!?

Tosin en hyväksy seksin harrastanmista perhepedissäkään.Samassa huonessa harrastaminen ihan ok,jos lapsi sikeästi nukkuu eri sängyssä.
 
"mei"
Meillä 7 v poika ei ole koskaan herännyt painajaisiin ;)
Johtuisiko hyvistä kotioloista ja siitä ettei tarvitse kuunnella vanhempien naimista?

lastensuojeluun vaan linkkiä menemään tästäkin!
 
[QUOTE="mei";26815088]Minä en ymmärrä miten seksiä harrastetaan jos lapset on hereillä?? Vaikka sitä telkkaria katsomassa toisessa huoneessa!! lapselle tulee jano ja tulee siihen sitten oven taakse ihmettelemään että saisiko vettä......
Oiekasti,selittäkää mulle!?

Tosin en hyväksy seksin harrastanmista perhepedissäkään.Samassa huonessa harrastaminen ihan ok,jos lapsi sikeästi nukkuu eri sängyssä.[/QUOTE]

Meillä ainakin saa makkarin oven lukkoon, että ovella ei kyllä kukaan pällistele. Ja kannattaa katsoa ennenkuin rupeaa hommiin että lapset ovat syötetty ja juotettu, sitäpaitsi meillä on lapset osannet 3v:sta lähtien ottaa itse juotavaa.
 
"äippä"
Ei tulis pieneen mieleenkään harrastaa seksiä samassa huoneessa missä lapsi on! ei vaikka lapsi nukkuisi, voihan se herätä siihen ennenkuin itse huomaa mitään. Muutenkin koko ajatus on mielestäni ällöttävä. Puhumattakaan jos lapsi on SAMASSA SÄNGYSSÄ, voi yrjö.
 
"äippä"
[QUOTE="jäämies";26815185]Hyvä jos 8-10v tietää vielä mitä on seksi. [/QUOTE]

Jäämies taitaa tosiaan elää jossain jääkaudella, ja aivotoiminta on sen mukaista.
 
"jäämies"
[QUOTE="äippä";26815415]Jäämies taitaa tosiaan elää jossain jääkaudella, ja aivotoiminta on sen mukaista.[/QUOTE]

:D

Kerro vaan lisää. Aina sitä voi oppia uutta.
 
"vieras"
[QUOTE="jäämies";26815185]Hyvä jos 8-10v tietää vielä mitä on seksi. Puhumattakaan mistään laukeamisen odottamisesta. Käy keräämässä kukkasia ja keksi vähän paremmat jutut.[/QUOTE]

Kysehän oli siitä että odotti sitä isän huokausta joka aina tulee aktin lopuksi. Ei se lapsikaan ihan tyhmä ole, jos se joka yö sitä samaa kuuntelee niin oppiihan se tunnistamaan että tuohon ääneen se loppuu. Ei sen tarvi tietää sen paremmin seksistä tai laukeamisesta kun riittää että se tietää että ne tekee jotain inhottavaa tuossa vieressä ja sitten kun isi huokasee se loppuu.
 
sairas maailma
"Kohta kolmevuotias tyttö usein tulee öisin sänkyymme esim. painajaisen jälkeen. Meillä seksiä harrastetaan useita kertoja päivässä, joten kyllähän lapsi siihen välillä herääkin. Sanomme että halimme ja pussailemme, lapsi yleensä nukahtaa uudelleen, ja vaikkei nukahtaisikaan, niin ei se häntä tunnu haittaavan.

Nuori äiti"

Niin, miksiköhän se lapsi niin usein herää painajaisiin?! Eikö nuo oikeasti itse tajua, mitä lapselleen tekevät. Hyi helvetti. :(
 
"äää"
En kanssa ymmärrä mitä vauhkoamista siinä on jos seksiä harrastaa samassa huoneessa missä vauva nukkuu... Etenkin jos todella n u k k u u, ja vielä kun on niin pieni ettei mistään mitään tajua. Ensimmäiset muistotkin taitavat muistiin jäädä vasta päälle 2-vuotiaana, ja aikuisiällä näitäkään muistoja moni ei enää muista.

Meillä on kyllä tähän samassa huoneessa puuhasteluun sorruttu, huone kyllä iso ja näköyhteyttä pystyy rajoittamaan, eikä muutenkaan sen rajummin näitä puuhia samassa tilassa harrastettu, vaan hiljaksiin peiton alla touhuttu ja jos vauva meidän sängyssä, puuhat esim. lattialla.. Ei nyt liiemmin samassa sängyssä edes mahduttaisi touhuamaan. Nyt kun lapsi vanhempi (2v), ei näin enää toimita, vaan ollaan eri huoneessa...

Itse henk.koht en ymmärrä niitä l a p s e t t o m i a tai lapsellisia, jotka tästä asiasta ilman omakohtaista näkemystä/kokemusta veuhkaavat ja lain pykäliä esittävät. Insesti ja lapsenseksuaaliset hyväksikäyttöasiat ovat sairaita, eikä tunnu kovin yksiselitteiseltä vetää yhtäläisyysmerkkiä näiden ja seksiä samassa huoneessa v a u v an kanssa asioiden välille!

Toki minunkin mielestäni jossakin se raja menee ja tuo "nuoren äidin" kommenttien perusteella siellä tuo raja on jossain määrin ylitetty.
 
tää(kin) keskustelu repeää ihan älyttömyyksiin mun mielestä.
kun lapsiperheessä se seksin harrastaminen on jo muutenkin ihanan tuskallista ja rajoitettua niin joku on jo sitä mieltä, että ei samassa huoneessa, ei kun lapset on hereillä tms.
taitas jäädä näillä rajoituksilla useille haaveilemiSEKSI :D

kyllä terveellä järjellä varustetut ihmiset tietää mikä on liikaa ja mikä ei. perhepetiseksi ei varmasti ole niin tavatonta, kuin annetaan ymmärtää - sitä ei vaan jakseta tunnustaa edes anonyymisti ( perhepeti käsitehän jo itsessään on aika laaja,huom! ) . harvassa perheessä varmaan vedetään estottomasti ähkien puhkien ja tissit ja pippelit kirkkaan kattolampun hehkussa, kun lapsi nukkuu sängyssään. totuus taitanee olla ennemminkin ,että hiljaa siellä peiton alla ährätään ja takaraivossa kolkuttaa ajatus "herääköhän se,näkeeköhän se" ja purraan tyynyä ja
varotaan, että peitto ei pimeässä lipeä kokonaan pois.

itseasiassa perheellisten perusarkiseksi alkoikin nyt vaikuttaa niin hemmetin huonolta, että taidankin lopettaa moisen harrastamisen kokonaan :xmas:
 

Yhteistyössä