Pojan eka päivä erityispäiväkodissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Ekan päivän perusteella se on ihana paikka! Ihana henkilökuntakin :) :) Oon tosi iloinen tuosta. Rennompi meininkin kuin edellisissä päiväkodeissa, poika saa Aku Ankan ottaa vaikka joka päivä mukaan tai lelun :D Niin hyvä fiilis jäi mulle, poika tykkäs olla siellä. Kyselee että mennäänkö huomennakin jne :D Toki varmaan uutuudenviehätystä.

aha

eBPZMxuUfUW_LpnLxOkYow2.gif

• Tykkää
Reactions: Minskii
Millainen on erityispäiväkoti? Meillä Hesassa on vain päiväkoteja, joissa on pääasiassa integroituja erityisryhmiä ja vain muutamassa on ihan puhdas erityisryhmä, vai tarkoitatko ap erityispäiväkodilla jotain pedagogiikkaa?

Kuulostaapa todella hyvältä :)! Ensimmäisten päivien tunnelmat kyllä ovat sangen tärkeitä, että tulee semmoinen hyväksytty olo, lähes "olen tullut kotiin"- fiilis. On helpompaa sinullakin, kun tiedät, että homma hoituu :).

• Tykkää
Reactions: Minskii
Kuulostaapa todella hyvältä :)! Ensimmäisten päivien tunnelmat kyllä ovat sangen tärkeitä, että tulee semmoinen hyväksytty olo, lähes "olen tullut kotiin"- fiilis. On helpompaa sinullakin, kun tiedät, että homma hoituu :).

Just sellainen olo tuli :D Kun oltiin haastattelussa siellä ennen kuin valitsivat lapset niin tuntui heti oikealta paikalta :)

Just sellainen olo tuli :D Kun oltiin haastattelussa siellä ennen kuin valitsivat lapset niin tuntui heti oikealta paikalta :)

Loistavaa :)! Jatkossa on varmasti myös huomattavasti matalampi, elikäs olematon, kynnys lähteä puhumaan asioista oikeilla nimillä, hakea apua ja tukea, kun mukana on ammattilaisten ryhmittymä.

Hitsit, mäkin tulin teijen päivästä hyvälle tuulelle :)! Mukavia päiväkotipäiviä teille molemmille :)!

Yhteistyössä