voiko lihavalla olla 50-60cm paksu pohje?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtija

Vieras
ni kwertokaa mulle toi, ku en käsitä miten toi värikäs pipsa voi edes väittää että sen pohje on 50-60cm paksuinen. kuvia ku oon katsonu ni musta sen pohje on vähintään 80cm. mitkä asiat vaikuttaa pohkeeseen? vloiko 160cm ja 175cm olla samanpaksuinen pohje? jos toinen on hoikka ja toinen lihava?

jos tuo 50-60cm pohjemmitta on mahdoton ni miksei vain ota kjuvaa ja todista, sillä siitäkin pääsisi.

kattokaa ite nää kuvat jaq sanokaa voiko olla 50-60vcm??
Värikäs Elämäni: Pallot vilisee silmissä siis saletisti vaatekuvia pilvin pimein

Täh? Säkö oot se hoikka 60-senttisellä pohkeella :D En tiedä Pipsan pohjetta, mutta omani on 34 cm. Taitaapi olla normaali lyhyen ihmisen(157 cm) pohje lenkkeilijän lihaksella. Mutta että sun 60-senttinen hoikka pohje normaalia....

Itse tota blogia lukeneena tiedän että siellä on kauhea tappelu ollut tuosta pohkeen mitasta. Pipsa on kirjoittanu että se on jotan 50-60cm väliltä, joku lukija ei tätä uskonut ja väittää valehtelijaksi kun tämä Pipsa ei suostunut ottaa kuvaa mittanauhasta pohkeen ympärillä. Aika lapsellista menoa jonkun pohkeenmitan takia.

Itse tota blogia lukeneena tiedän että siellä on kauhea tappelu ollut tuosta pohkeen mitasta. Pipsa on kirjoittanu että se on jotan 50-60cm väliltä, joku lukija ei tätä uskonut ja väittää valehtelijaksi kun tämä Pipsa ei suostunut ottaa kuvaa mittanauhasta pohkeen ympärillä. Aika lapsellista menoa jonkun pohkeenmitan takia.

Joo, taitaa ap:llä itsellään olla jotain vakavampaa vikaa pääkopan sisällä, kun jankkaa ja jankkaa päivästä päivään jostain pohkeenmitasta. Ehkä se pitää sitä normaalina? Pitäisikö meidän muidenkin alkaa kulkea mittanauhan kanssa ja vaatia randomeja vastaantulijoita kertomaan mittojaan, ja sitten nostetaan meteli ja aletaan vainota niitä, jos eivät suostu? Ap:n toiminta kuulostaa sairaalta päähänpinttymältä. Jotain vakavaa vikaa itsetunnossa ja sosiaalisissa taidoissa.

• Tykkää
Reactions: Millenia
60 senttisellä pohkeella ei ole kyllä hoikan kanssa yhtään mitään tekemistä. En ole edes erityisen hoikka, ja mun reisikin on vaan 54 cm. Mun reittä vahvemmat pohkeet ei kyllä ole mitenkään ihmeellisen hoikkia.

[QUOTE="vieras";26808833]Reiteni on 56cm, joten voin hyvin uskoa että kuvan reisi on sen paksuinen.[/QUOTE]

Tarkoitan kuvan pohje! Oma pohkeeni on 34cm, joten en pidä 56cm pohjetta pienenä, olen 160cm.

En välitä. Sen sijaan vakavissani mietin fiksaatiotasi kyseiseen bloginpitäjään ja hänen pohkeisiinsa. Ei ole ensinnäinen kerta kun tätä palstalla suu vaahdossa selität. Harvoin tätä pääsee sanomaan, mutta nyt on pakko. Jos homma käy noin vakavaksi, suosittelen elämän hankkimista!

• Tykkää
Reactions: Millenia
60 senttisellä pohkeella ei ole kyllä hoikan kanssa yhtään mitään tekemistä. En ole edes erityisen hoikka, ja mun reisikin on vaan 54 cm. Mun reittä vahvemmat pohkeet ei kyllä ole mitenkään ihmeellisen hoikkia.

No ei todellakaan ole hoikka, jos pohje on 60 cm. Mulla kans reisi 54 cm, ja on kyllä ihan oikeasti ihraa niissä. Lenkkeily ei niihin tehoa, pohkeisiin kyllä.

ihmeen ongelman on tuo ap kyllä kehittänyt. mä ainakin nostan hattua tolle bloggaajalle kun ei lähtenyt mitään todistelemaan vaikka valehtelijaksi haukkuivatkin.

koko blogi ja sen pitäjä. ihaks tosi ettei se tajunnu et se marsu oltii tapettu eikä viety mhinkä'ä ja monta vuotta et ton tajus? onks toi oikeesti tyhmä vai esittää vaa?

Siis mitä tässä aloituksessa nyt oli oikeasti tarkoitus kysyä? Siis epäillä sitä, että kenelläkään lihavalla ei voisi olla esim. alle tuon 50-60cm:n pohjetta vaan aina joku tyyliin 80cm? Vai siis ihmettelyä vain tuosta Pipsan pohkeesta?

Alkuperäinen kirjoittaja ööö??;26812467:
Siis mitä tässä aloituksessa nyt oli oikeasti tarkoitus kysyä? Siis epäillä sitä, että kenelläkään lihavalla ei voisi olla esim. alle tuon 50-60cm:n pohjetta vaan aina joku tyyliin 80cm? Vai siis ihmettelyä vain tuosta Pipsan pohkeesta?

kai siinä aatellaan että noin lihava kun tuo pipsakin näyttää olevan, niin ei voi olla pohjekoko 50-60cm väliltä vaan vähintään 80cm. itseäkin hieman epäilyttää tuo 50-60cm ilmoitus mutta en pidä mahdottomana.

Tiiän yhen jolla ihan todistetusti on pohkeen paksuus 60 cm, on samanpitunen kun tuo pipsa ja pipsan pohkeet on kyllä siitä paksummat. Lisäksi tutulla ei todellakaan kyllä roiku mitään läskiroippeita tuolleen, sen jalat on toki paksut mutta muuten jalkojen muotoset eikä tuollaset muhkuraiset.

Yhteistyössä