G: pukeutumistyylisi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Lempimerkkejäni ovat Esprit ja Desigual sekä Indiska. Kirppiksillä käyn myös paljon. Eli hipahtavan rokahtavaa mutta yritän kuitenkin olla lyömättä yli, koska en ole enää kovin nuori. :D Värejä pitää silti olla, muttei liikaa.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
dryndryn
tyylitön? kulen millo mitäki päällä, en tiiä mikä millonkin on muotia ja huomaan usein, että kun kauppaan meen vaatteit ostamaan, en sieltä mitään löytdä ja siksipä samoissa rytkyissä aina kulen.

Se, mitä päälle mahtuu :kieh:. Synnytyksestä viisi viikkoa, raskauskilot on poissa, mutta maha on pulleahko ja reidet vissiin läskistyneet kun farkuista vain muutamat menee jalkaan |O

(enkä todellakaan osta uusia "välimallin" vaatteita, kun kaappi on täynnä hyviä kuteita, joihin mahdun kyllä vielä joskus)

(enkä todellakaan osta uusia "välimallin" vaatteita, kun kaappi on täynnä hyviä kuteita, joihin mahdun kyllä vielä joskus)
Ihan sama meininki! En ostanut edes raskaana kuin pari suurempaa toppia itselleni. Isomman koon vaatteita sain lainaan siskoltani. Huh.

Tänä kesänä on tullut pukeuduttua ainoastaan ylisuureen mekkoon, shortseihin ja toppeihin (joista on helppo kaivaa tissi esiin!). Ennen raskautta hameet ja mekot ja ihoamyötäilevät paidat. Siis silloin kun en ollut vielä punkeroitunut. :,,I

Aika tavallinen. Käytän aika paljon hameita ja mekkoja. Farkkuja en käytä juuri koskaan, omistankin niitä vain kolmet. Väreinä mustaa, harmaata, valkoista, tummansinistä ja tummanpunaista yleensä. Tosin tämän hetkinen lempihame on Guessin oranssi farkkuhame. Tällä hetkellä mulla on päällä Peak Performancen tummansininen piképaitamekko.

[QUOTE="vieras";26804612].[/QUOTE]

Mauton mummelilook pääosin mustana mustin piristein.
Hapuilen tosin ulos moisesta (aika aikansa kutakin); tänä kesänä ostanut useampia mekkoja joissa keltaista, pinkkiä, punaista, ruskeaa...
Mauttomuudesta en kuitenkaan aio luopua.

:)

Indiska on kiva.
Olen (luullakseni) paljon sinua vanhempi, mutta sieltä ostan aika usein...

:)
Minä löydän niitä pääasiassa kirppikseltä, tunnistan onneksi ko. merkkiä olevat vaatteet jo kaukaa. :)

Jos ei mulla ole päällä paitaa/mekkoa/tunikaa jossa on isoja, värikkäitä kuvioita (kukkia,kiemuroita tai jotain psykedeelisiä juttuja) :D niin vähintään aina on päällä jotain kirkkaan väristä, ylä-tai alaosassa, vaikka olisikin yksiväristä. Harvoin pukeudun päästä varpaisiin neutraaleihin väreihin. Tai joskus ehkä korkeintaan saattaa olla farkut, musta prätkärotsi ja musta/valkoinen/punainen toppi. Silti yritän kaikkeni etten näyttäisi teiniä leikkivältä keski-ikäiseltä, eli liikaa ei saa asussani olla "räväköitä" elementtejä, yleensä vain yksi. En esim. koskaan yhdistäisi prätkärotsia muuhun kuin farkkuihin tai maximekkoon, lyhyeen mekkoon en ikinä. Jne.

"mamaa"
Klassinen ja ajaton nykyään.

Käytän usein anopilta saatuja mekkoja 60- ja 70 -luvuilta, ja muutenkin paljon mekkoja tai tunika/pitkä paitamekko+tiukat housut -yhdistelmiä. Farkkuja minulla on vain parit, ja ne jalassa tunnen itseni aina jotenkin eripariseksi itseni kanssa.

Yhteistyössä