G: pukeutumistyylisi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mä huojahdin boheemista ja dramaattisesta hallittuun naisellisuuteen. :O Värit ovat silti ykkösjuttu mun vaatteissa. Paljon mekkoja, vähän hameita, olemattomasti housuja. Opettelen jopa asustamaan (=accessorize, onkohan tuo nyt korrekti suomennos?).

"vieras"
Ennen tyylini oli sekalainen ja paljon mustaa. Koin jonkin vihervalaistumisen ja aloin käyttää kotimaisia, itsetehtyjä ja kirppisvaatteita. Nyt pidän oikeasti vaatteistani, eikä niitä ole liikaa. Ostan mieluummin hyvää vähän...

"vieras"
Trikoota, joka joustaa ja venyy vauva-arjessa heti paituleiden jälkeen:D Ehkä farkut voi vetää päälle kaveriksi, kun lähtee ihmisten ilmoille.Tämä välitila on sellainen mukavuusvaatteiden kausi, kun kaapit on tosiaan pullollaan entisiä rytkyjä, joihin ehkä vielä joskus imetyksen loputtua mahtuu ja nyt ei viitsi ostaa uusia.

[QUOTE="vieras";26806253]Trikoota, joka joustaa ja venyy vauva-arjessa heti paituleiden jälkeen:D Ehkä farkut voi vetää päälle kaveriksi, kun lähtee ihmisten ilmoille.Tämä välitila on sellainen mukavuusvaatteiden kausi, kun kaapit on tosiaan pullollaan entisiä rytkyjä, joihin ehkä vielä joskus imetyksen loputtua mahtuu ja nyt ei viitsi ostaa uusia.[/QUOTE]

Sama paitsi farkut puristaa vielä ilkeän näköisesti joten mammafarkut oon vielä laittanu jos pitää ihmiseltä näyttää.

Yhteistyössä