Täytyy kyllä sanoa, että vaikka listasin tuonne joitakin asioita, en näin muuten ole ns. vanhanaikainen. Harrastan yhden yön panoja ja tämmösestä sai äpärä-lapsenikin ;D alkunsa ja oon hänen yh. Ja muutenkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26797916:Siis olitko/tuletko olemaan neitsyt avioituessasi:O Lähinnä kuulostat hiton estoiselta.
Tuota rahajuttua en ymmärrä ollenkaan., varsinkaan kun verotiedot on julkisia. Minulta saa kysyä palkkaa ja lainoja ja kerron kysymättäkin, jos tulee muun asian mukana tarpeelliseksi. Salailu tekee koko asiasta turhan merkityksellisen, ei minulla mitään piiloteltavaa ole. Jos joku tosi tiukasti pitää raha-asiansa ominaan, niin alan uskoa niissä olevan häikkää. Lapsuudenkodissa rahasta ei meille lapsille puhuttu, esim vanhempien palkat jäivät pimentoon. Toisaalta olen vielä täysi-ikäisenäkin nähnyt vanhempieni vuositulot Kelan opintotukilaskurissa. Julkisia kun ovat verotietojen kautta.
Omaa vanhanaikaisuutta on vaikea määritellä. Ihailen hyviä tapoja ja haluaisin noudattaa niitä, mutta vaikeaahan se yksin on, ei aina jaksa pelkästään antaa.
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26797916:Siis olitko/tuletko olemaan neitsyt avioituessasi:O Lähinnä kuulostat hiton estoiselta.
tähän sen verran että olen tässäkin sen verran vanhanaikainen että minäkään en ole harrastanut seksiä muiden kanssa kuin aviomieheni, tosin teehtiin kaksi lastakin ennen avioitumista. mutta seksi ja rakkaus kuuluu mielestäni samaan pakettiin eikä sitä ole tarkoitus jakaa jokaiselle vastaan tulijalle.Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26797916:Siis olitko/tuletko olemaan neitsyt avioituessasi:O Lähinnä kuulostat hiton estoiselta.
Melkoinen yleistys. Kyllä suurin osa tuntemistani naisista ei todellakaan halua 50-luvulta mitään muuta kuin ehkä musiikkia ja mekkoja. Joka tapauksessa en ymmärrä miksi sitten niiden joidenkin 50-luvun perheidyllistä pitävien pitäisi tehdä kaikki mahdollisimman vaikean kautta: pestä pyykit käsit, hillota, teurastaa elukatkin. Kun se ei nyt nykypäivänä vaan ole millään tapaa pakollista tai vaivan arvoista. Ei ne hommat siellä kotona kesken lopu nykyajan mukavuuksienkaan aikana, jos nyt kuitenkin tekee jotain muuta kuin välttämättömimmän (ja kyllä se suurimman osan päivästä vie se välttämätönkin jos kotona on lauma muksuja).
No kyllä tuollaiset asiat aika paljon kulkee käsi kädessä. Jos haluaa olla perheenäiti niin yleensä eivät sitten läträä viinalla tai kiroile. Minusta tämä on aivan selkeä trendi, sekä tosielämässä että tällä palstalla.
Sinä taas yrität maalata jotain kuvaa naisista yhteisenä klönttinä, joka ei halua tehdä töitä, pyydystävät rikkaan miehen ja löhöävät kotona. Tuo on sellainen marginaaliryhmä nimeltään laiskaperseet, joita on miehissäkin. Ja sillä ei ole mitään tekemistä vanhanaikaisuuden kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;26802417:voih,plääh.mä oon nykyaikanen vaikka pidän siitä että vanhuksilla/lapsilla hyvä olla.saunassa ollaan alasti j.n.eruokapöytä tavat pitää olla myös lapsilla.en vaan oo tiukkis ton avioliitto homman kanssa,kaikkee voi sattua ja tapahtua.mä suon mulle onnen uudessa parisuhteessa jos ei eka toiminu.en odota et edellinen äijä kuolee...taitaa olla aika nuorta ja kokematonta kirjottelijaa täällä.
Mä olen kyllä ite jo kolmikymppinen ja pitkässä liitossa![]()
Joillain vain on ne tietyt arvot ja periaatteet ja mulla ainakin ne on tällaiset ollu aina ja tulee olemaan jatkossakin.
No jos elämänkokemuksella tarkoitetaan sitä, että lapsuus ja nuoruus on mennyt huonosti ja aikuisena on mennyt huonosti ja suhteet on olleet pereestä niin sitten mulla ei ole "elämänkokemusta". Ja hyvä niin.Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;26802473:joo,mäki oon koht 30v mut voipi olla et mun elämän kokemus ja opetus on laajempi,eli sää oot lapsentossuis viel siihen verrattuna miten karu elämä voi olla.en nyt sua hauku,mutta suurin osa näistä "parhaimmistoista" elää ruusunpunasten lasien takaa.mitään ei voi satuttaa ja elämä ei voi ottaa uutta suuntaa![]()