Mä olen niin vihainen miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa tätä enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa tätä enää

Vieras
enkä oikein edes tiedä varsinaisesti miksi... no se on sellainen ärsyttävä taas... aarrgh en kestä... :( lisäks meillä ei ole seksiä mikä hitto siinä on niin vaikeaa ettei se vois nussia mun kanssa edes kerran viikossa... miks hitossa vaan parin kk välein :(

no sano sille tuo sama mitä kirjoitit. Mä ainakin vaatisin saada selityksen sille miksi mieheni ei halua mua. Selityksen olisi parempi olla helvetin hyvä että jatkaisin seksitöntä suhdetta.

Täälä kyllä nussitaan joka päivä mutta puhua pukahdeta ei mi9tään jos jotain koittaa sanoa niin heti ilmi riita asialla ei ole väliä, ukko huutaa kaikesta tiedä mikä sitä taas nyppii. Mutta vihaiseksi laittaa toi raivoaminen kun en tiedä ees syytä.prkl!

[QUOTE="Nukuttaja";26801469]Täälä kyllä nussitaan joka päivä mutta puhua pukahdeta ei mi9tään jos jotain koittaa sanoa niin heti ilmi riita asialla ei ole väliä, ukko huutaa kaikesta tiedä mikä sitä taas nyppii. Mutta vihaiseksi laittaa toi raivoaminen kun en tiedä ees syytä.prkl![/QUOTE]

ja tommoisen raivoojan kanssa nait joka päivä?? ei tulis mieleenkään antaa pimppaa tommoiselle, ois kyllä kaikki halut tiessään!

[QUOTE="Nukuttaja";26801613]Ei riidellä vaan se meuhkaa ja raivoaa periaatteessa omiaan ei ole siis mitään riitaa mistään tietystä syystä.[/QUOTE]

Meillä asuu samanlainen meuhkaaja..

Yhteistyössä