Raskaana ja täysi tyranni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi mies parkani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi mies parkani

Vieras
Olen nyt viikolla 30 raskaana ja viimeisen parin viikon aikana on alkanut aivan järkyttävä ja 24 h vit...s. Mikään ei ole hyvä ja koko ajan jotenkin hankala olla. Kaiken tämän on joutunut kokemaan mies parkani, joka yrittää kaikkensa etten saisi raivokohtauksia milloin mistäkin väärin ripustetusta pyyhkeestä yms.
En haluaisi huutaa miehelle mutta tuntuu ettei pysty hillitsemään mitenkään itseään. Käy niin sääliksi kun toinen joutuu olemaan koko ajan varpaillaan omassa kodissaan ja pelkäämään mistä raivostun ja huudan seuraavaksi. Onkohan koko loppuraskaus samanlaista tulta ja tappuraa ja miten saisi hillittyä itsensä....

Minulla 3 raskautta takana ja tuossa vaiheessa olin yleensä lempeä ja tyyni kuin nallekarhu. Ei mies olisi varmaan 3 suostunut yrittämään jos olisin tuollainen ollut. Ainoastaan hormoniehkäisy on tehnyt minut tuollaiseksi ja sen takia en sitä enää käytäkään.

Olen nyt viikolla 30 raskaana ja viimeisen parin viikon aikana on alkanut aivan järkyttävä ja 24 h vit...s. Mikään ei ole hyvä ja koko ajan jotenkin hankala olla. Kaiken tämän on joutunut kokemaan mies parkani, joka yrittää kaikkensa etten saisi raivokohtauksia milloin mistäkin väärin ripustetusta pyyhkeestä yms.
En haluaisi huutaa miehelle mutta tuntuu ettei pysty hillitsemään mitenkään itseään. Käy niin sääliksi kun toinen joutuu olemaan koko ajan varpaillaan omassa kodissaan ja pelkäämään mistä raivostun ja huudan seuraavaksi. Onkohan koko loppuraskaus samanlaista tulta ja tappuraa ja miten saisi hillittyä itsensä....

Oletko töissäkin tuollainen? Miten siellä pystyt hillitsemään itsesi ettet räjähdä työkaverille?

Sinun kroppa kerää varastoon adrenaliinia, jota tarvitset sitten aikanaan synnytyksessä. Ei ihme, että veetuttaa kaikki. :)

Joo ei ole raskaus syy oikutella toisille, mene vaikka toiseen huoneeseen karjumaan tai paiskomaan tyynyjä seiniin jos se vaikka auttais. Entäs kun vauva valvottaa ja olet väsynyt, kiireinen ym. aiotko silloinkin jatkaa räyhäämistä? Kyllä teille tulee todella mukava vauvavuosi..

Itseltä ei riitä ymmärrystä tuommoiseen käyttäytymiseen. Myös loppuraskaus meneillään ja pinnaa on kiristänyt melkoisesti useamman viikon, mutta kertaakaan en ole turhaan tiuskinut/raivonnut miehelle tai kenellekään muullekaan, vaikka totisesti mieli välillä tekisi. Kyllä ihmisen on osattava hillitä itsensä sen verta, että ymmärtää olla raivoamatta jos syytä ei totisestikaan ole.

Yhteistyössä