Apatosaurus!Tönön nurkissa on "lohikäärmeet" vartioimassa, etteivät pahat henget pääse sisään.
Apatosaurus!Tönön nurkissa on "lohikäärmeet" vartioimassa, etteivät pahat henget pääse sisään.
Tykkääkö/tykkäätkö muutenkin Banksysta, vai onko tämä kuva muuten vaan mieleinen?
On muuten banksymainen, vai onko se sen oikeasti? Taannoin tuli hieno dokkari...Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26784397:Tykkääkö/tykkäätkö muutenkin Banksysta, vai onko tämä kuva muuten vaan mieleinen?
Eiköhän se ole vain etsitty jostain teemaan sopivaksi.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26784397:Tykkääkö/tykkäätkö muutenkin Banksysta, vai onko tämä kuva muuten vaan mieleinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26784429:On muuten banksymainen, vai onko se sen oikeasti? Taannoin tuli hieno dokkari...
Tökerön näköinen ja mittasuhteet päin p***että, jos se yrittää esittää sitä mitä luulen...
Näitä tosin taitaa olla muuallakin...
Mulla ollut kahdessa kämpässä kakluunit, mut ei toiminnassa! Lucky you!Meillä on kyllä niin perussisustus, ettei mitään rajaa. No, valokuvista teetetyt taulut ovat uniikkeja. Jos kämppään mennään, kovin monella helsinkiläisellä keskusta-asujalla ei ole toimivaa kakluunia 1900-luvun alusta.
heips, meillä on tikkakosken ompelukone, läppäri pöytänäAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26783855:Mun satavuotias ruokailuryhmäni taitaa olla aika uniikki:heart: minulla on tuossa eteisessä 'kampauspöytänä' Tikkakosken ompelukone:heart: on joitakin muitakin vähän outoja juttuja, esim valtava myrkynvihreä wanha mehu(?)pullo koristamassa sitä satavuotiasta pöytää jne,,