MItä sellaista sinulla on sisustuksessa, mitä muilla EI OLE?

Tuli toisesta sisustusketjusta mieleen. Samalla iski "paniikki" että onkohan meidän keittiö tarpeeksi meidän näköinen eikä sen näköinen, kuin kaikilla muillakin.... :D

Muoks. Kuva olis kiva!

Viimeksi muokattu:
No meillä ei taida mikään olla niinkuin "kaikilla muillakin". Meillä on huonekalut ja muut tavarat enimmäkseen kierrätyskamaa. Meillä on televisioton olohuone. Meillä ei ole mitään ns muodikasta ellei tälläistä ekoilua lueta muodikkaaksi.

"Vieras"
Meillä on seinämaalaus lasten huoneessa, itse tehty ja oikein tyytyväinen oon siihen.
Keittiö ja vessa on varsin geneeriseen tyylin rempattu, osittain siitä syystä että tää ei oo mikään lopun elämän asunto meille, osittain sen vuoksi että tykkäämme selkeäkstä linjoista mitkä kai on nyt muotia.

No meillä ei taida mikään olla niinkuin "kaikilla muillakin". Meillä on huonekalut ja muut tavarat enimmäkseen kierrätyskamaa. Meillä on televisioton olohuone. Meillä ei ole mitään ns muodikasta ellei tälläistä ekoilua lueta muodikkaaksi.
Meilläkin on televisioton olohuone, ja makkarissakaan ei ole tietokonetta tai televisiota.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
En mä tiä.
Kirjat on värilajiteltu hyllyyn, tosin nykyään tuntuu olevan joka toisella mutta mulla on ollut jo yli 10 vuotta noin ja silloin kuvittelin olevani omaperäinen :D

Sit meillä on pukluinen kammotussohva, yhtä hirveetä ei varmaan oo kellään ;)

Rollolainen
voin sanoa että KELLÄÄN Muulla ei ole smanlaista taulua kuin meillä.
Se on puu-tauöl, siinä on pieniä paloja erilaisia puulajeja jotka on nimetty ( mukana harvinaisiakin lajejs ) mies on itte ne limannut ja kehystänytkin sen ihan itse. on mutne hieno ja uniikki. Myös meilä o selllinen puuviiluista kokonaan tehty taulu, joka esittää naita, . Ei varmasti muilla ole smanlaista. miehen itse tekemä ja sunnittelema

"vieras"
Ei tule mieleen muuta kuin mun tai kaverin tekemät maalaukset ja jotkut käsityönä tehdyt jutut. Vaikka tavaroita olisi ostanut kirppareilta tai saanut sukulaisten vanhoja jne. niin aina varmasti jollakin on samanlainen, jos sitä joskus on myyty kaupassa.

"Lena"
Meillä on keittiön upouudet kalusteet vaaleaa puuviilua. Samoin olohuoneen irtokalusteet.

Vaalea puu on ollut poissa muodista jo pitkään. Minä olen rakastanut sitä 80-luvulta asti.

[QUOTE="...";26783833]mun itse piirtämiä tauluja, ja yks mun exän maalaama taulu.. mummun kutomia mattoja löytyy, ja sen semmosta :)[/QUOTE]

Meillä on myös isomummujen kutomia mattoja, jotain uniikkia sentäs :)

Mun satavuotias ruokailuryhmäni taitaa olla aika uniikki:heart: minulla on tuossa eteisessä 'kampauspöytänä' Tikkakosken ompelukone:heart: on joitakin muitakin vähän outoja juttuja, esim valtava myrkynvihreä wanha mehu(?)pullo koristamassa sitä satavuotiasta pöytää jne,,

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Mun miehen sisko ja kummitäti ja pari muuta sukulaista ovat kuvataiteilijoita. Meillä on heidän töitään vähän jokapuolella.
Lisäks muutama itsetehty savivaasi ja lautanen, minä muotoilin, miehen sisko maalasi. On just mun tyyliset.

Meinasin raahata mökiltä yhden taulun tänne kotiin, se on mun jonkun setäni maalaama ja siinä on kamalan ihunat kehyksetkin. Ainoo vaan, että se maalaus on yhden kokonaisen seinän peittävä.:rolleyes: Joten jätin sen nyt (vielä) sinne mökille.:rolleyes:

vanhasta cd-tornista tehty seinähylly ja nuo taprteilla päällystetyt pikkuiset seinähyllyt. Niitä ei taida kyllä löytyä ihan joka kodista. Ja myös 1800-luvun astiaseinähylly jonka mieheni sukulainen on tehnyt.

Yhteistyössä