Jotkut muut ovat täsmälleen päinvastaista mieltä kuin sinä:AVEC 1800W on tuo meän imuri ja voin sanoa että jos tuo jostain syystä menee rikki niin ostan 100%varmasti uuden samanlaisen!
Meillä on kyllä keskuspölynimuri, mutta olen vuosia asunut taloudessa, jossa sitä ei ollut. Mä en oo koskaan edes harkinnu tommosta pussitonta imuria, kun en toden totta jaksais joka imuroinnin jälkeen putsata sitä säiliötä. Miten ihmeessä se voi olla kätevämpää, kun pölypussin vaihto aika ajoin??? Siis ihan vilpittömästi tätä nyt kyselen, kun en tajua. Mulla ainakin kaikissa edellisissä imureissa on ollu tosi helppoa toi pölypussin vaihto ja pussin voi nakata suoraan roskikseen. Pussittomassa imurissa joutuu sitten niitä pölyjä pöllyttelemään roskikseen,ugh...Minä suosittelen Dysonia. Itsellä pepulle yltävät paksut hiukset, kaksi kissaa ja koira. Ja lapsi, pitkähiuksinen poika. Ei ole Dyson tukkeutunut kun jokaisen imuroinnin jälkeen putsaan ja tyhjennän säiliön.
Mihin perustat kuvitelmasi, että pussittoman imurin säiliö pitäisi putsata joka imuroinnin jälkeen ?Meillä on kyllä keskuspölynimuri, mutta olen vuosia asunut taloudessa, jossa sitä ei ollut. Mä en oo koskaan edes harkinnu tommosta pussitonta imuria, kun en toden totta jaksais joka imuroinnin jälkeen putsata sitä säiliötä. Miten ihmeessä se voi olla kätevämpää, kun pölypussin vaihto aika ajoin??? Siis ihan vilpittömästi tätä nyt kyselen, kun en tajua. Mulla ainakin kaikissa edellisissä imureissa on ollu tosi helppoa toi pölypussin vaihto ja pussin voi nakata suoraan roskikseen. Pussittomassa imurissa joutuu sitten niitä pölyjä pöllyttelemään roskikseen,ugh...
Vai kuvitelmaniMihin perustat kuvitelmasi, että pussittoman imurin säiliö pitäisi putsata joka imuroinnin jälkeen ?
Säiliöhän tyhjennetään sen täytyttyä, ja senkin oppii tekemään pölyjä pöllyttämättä.
No se että joku sen putsaa joka imuroinnin jälkeen, ei toki tarkoita sitä että niin olisi pakko tehdä. Sattuu nyt vaan olemaan yhden käyttäjän (ehkä turha) tapa.Vai kuvitelmani
No vaikka tähän:
Alkuperäinen kirjoittaja Dyson
Minä suosittelen Dysonia. Itsellä pepulle yltävät paksut hiukset, kaksi kissaa ja koira. Ja lapsi, pitkähiuksinen poika. Ei ole Dyson tukkeutunut kun jokaisen imuroinnin jälkeen putsaan ja tyhjennän säiliön.
Ihan itse tässä samaisessa ketjussa kirjoitit, että "jokaisen imuroinnin jälkeen putsaan ja tyhjennän säiliön" :-D
Joo, tottakai. Mutta eikös noissa kuitenkin pidä tyhjentää se säiliö suurinpiirtein yhtä usein kun pölypussikin pitäisi vaihtaa? Onko se säiliön tyhjentäminen + putsaus paljonkin vaivattomampaa kun pölypussin vaihto? Edelleen ihan mielenkiinnosta kyselen, kun ei oo kokemusta noista pölypussittomista (tai onhan toi keskuspölynimuri pussiton toki, mutta säiliö täytyy tyhjentää vähän harvemmin).No se että joku sen putsaa joka imuroinnin jälkeen, ei toki tarkoita sitä että niin olisi pakko tehdä. Sattuu nyt vaan olemaan yhden käyttäjän (ehkä turha) tapa.
Ainakin minusta on helpompaa, kun ei tarvitse muistaa ostaa niitä pölypusseja, ja silloin kun vielä muistaisi ostaa, ei muista minkä kokoisia niiden piti ollaJoo, tottakai. Mutta eikös noissa kuitenkin pidä tyhjentää se säiliö suurinpiirtein yhtä usein kun pölypussikin pitäisi vaihtaa? Onko se säiliön tyhjentäminen + putsaus paljonkin vaivattomampaa kun pölypussin vaihto? Edelleen ihan mielenkiinnosta kyselen, kun ei oo kokemusta noista pölypussittomista (tai onhan toi keskuspölynimuri pussiton toki, mutta säiliö täytyy tyhjentää vähän harvemmin).
No joo, toi on kieltämättä hyvä pointti. Muistan itsekin joskus kiroilleeni tuota samaa ja lisättynä vielä sillä, että vaikka muistaisi ostaa ja muistaisi mallinkin, vielä pitää löytää se kauppa, jonka valikoimissa juuri kyseiset pussit ovat Mä ratkaisin ton aikoinani niin, että ostin kerralla pusseja sitten aikamoisen kasan, ei tarttennu joka vuosi tuota vaivaa nähdä...Ainakin minusta on helpompaa, kun ei tarvitse muistaa ostaa niitä pölypusseja, ja silloin kun vielä muistaisi ostaa, ei muista minkä kokoisia niiden piti olla
Mulla on rahapussissa pölynimurin mallinumero.No joo, toi on kieltämättä hyvä pointti. Muistan itsekin joskus kiroilleeni tuota samaa ja lisättynä vielä sillä, että vaikka muistaisi ostaa ja muistaisi mallinkin, vielä pitää löytää se kauppa, jonka valikoimissa juuri kyseiset pussit ovat Mä ratkaisin ton aikoinani niin, että ostin kerralla pusseja sitten aikamoisen kasan, ei tarttennu joka vuosi tuota vaivaa nähdä...