Ahdistaa!!! En saanut nukuttua. Loma loppuu..

Ei tämä omakaan tilanne ole mikään mukava. Päivästä menee 10 tuntia työhön ja työmatkoihin. Asunto on kamalan kallis eikä tähän saa edes asumistukea, lisäksi en ole löytänyt halvempaa asuntoa. Lomat ovat todella lyhyitä, eikä loma-aikojen ulkopuolella pääse koskaan lähtemään minnekään pariksi päivää pidemmäksi aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773780:
Loma, se on se ansaittu lepotauko useimiten kesäaikaan
Hirveen hyvä tietää, kiitos.
Perehdyn sanan syvempään merkitykseen sitten, jos se vielä jonain päivänä ihan käytännössä osuu omalle kohdalle.
 
"KääKKä"
Oon ollut kohta 2 viikkoa lomalla ja 2 vielä jäljellä, mutta ei rentouta ei! Mulla on vielä opiskelut kesken myös jotka jatkuu syksyllä ja pitäis kaiken maailman tutkintokuvauksia ruveta pykämään pystyyn...

Mulla on kiva työ, ihanat asiakkaat, mutta persiistä oleva työaika ja tuulella käyvä esimies...
 
[QUOTE="KääKKä";26773809]Oon ollut kohta 2 viikkoa lomalla ja 2 vielä jäljellä, mutta ei rentouta ei! Mulla on vielä opiskelut kesken myös jotka jatkuu syksyllä ja pitäis kaiken maailman tutkintokuvauksia ruveta pykämään pystyyn...

Mulla on kiva työ, ihanat asiakkaat, mutta persiistä oleva työaika ja tuulella käyvä esimies...[/QUOTE]

Koita nauttia lomasta!!!
 

Yhteistyössä