En sano kyllä eikä ei koska en halua stalkkereitaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773688::O Keravalle?
En sano kyllä eikä ei koska en halua stalkkereitaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773688::O Keravalle?
Aika menee ihan hirveen nopeesti |O Varsinkin lomalla!2½ viikkoa siihen, kun koulut taas alkaa. Tajusin sen tänään ja järkytyin.
Jumaleissön, eihän kesä oo vielä ehtinyt edes kunnolla alkaa |O
Hyvä työ onkin, pullaa ja kaffetta talon puolesta päivittäin mahan täydeltäNo on sulla työ
Okke, ehkä tavataan duunissaAlkuperäinen kirjoittaja Björn;26773694:En sano kyllä eikä ei koska en halua stalkkereita
Nam nam, mä voisin tulla keittelee kahvia sinne ja leipoo pullaa..Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773702:Hyvä työ onkin, pullaa ja kaffetta talon puolesta päivittäin mahan täydeltä
Sää leivot vain joulutorttuij, paheksunNam nam, mä voisin tulla keittelee kahvia sinne ja leipoo pullaa..
Pöh. Jouluna mulla on sulle joulukuva, muista.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773714:Sää leivot vain joulutorttuij, paheksun
Muistan, mut sä et kuitenkaan muistaPöh. Jouluna mulla on sulle joulukuva, muista.
Kouluttaudu helpompiin hommiinMut joo mitäs radikaaleja muutoksia tässä pitäis/kannattaisi/voisi tehdä?????
Se kuva oottaa koneella, jotkut palstalaiset ovat sen jo nähneet ellei kaikki! Kun ei tiiä miten yv:t täällä kiertääAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773728:Muistan, mut sä et kuitenkaan muista
Kun en tiiä mihin hommiin, haluaisin koko alalta pois. Varsinkin koko firmasta.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773731:Kouluttaudu helpompiin hommiin
Itsekin mietin samaa. Enkä ole oikein keksinyt mitään ratkaisua. :|Mut joo mitäs radikaaleja muutoksia tässä pitäis/kannattaisi/voisi tehdä?????
Ei sen pitäis olla niin vaikeeta, mut se on vaan. Millä alalla sä oot?Itsekin mietin samaa. Enkä ole oikein keksinyt mitään ratkaisua. :|
AsiakaspalvelussaEi sen pitäis olla niin vaikeeta, mut se on vaan. Millä alalla sä oot?
Tällasena päivänä sitä vois vaikka harkita. Aloitin työt aamulla, vartin päästä vois lopetella.Vaihtaisko joku mun kaa työpaikkoja
Loma, se on se ansaittu lepotauko useimiten kesäaikaanTällasena päivänä sitä vois vaikka harkita. Aloitin työt aamulla, vartin päästä vois lopetella.
Ja siis mikä loma? Edellisestä on niin kauan, etten ole ihan varma tiedänkö koko sanan merkitystä.
Toivottavasti joskus tulet saamaan sitä vaikka siitä ei olisikaan mitn hyötyä..Tällasena päivänä sitä vois vaikka harkita. Aloitin työt aamulla, vartin päästä vois lopetella.
Ja siis mikä loma? Edellisestä on niin kauan, etten ole ihan varma tiedänkö koko sanan merkitystä.
Hirveen hyvä tietää, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773780:Loma, se on se ansaittu lepotauko useimiten kesäaikaan
PaheksunMeen nukkuu. Öitä!