Tänään piti olla bileet, mutta en jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
kun mua jopa pakotettiin tehdä.. mutta en, pakko vielä pian taas sanoa ettei tänään. Ehkä olen tylsää täällä hetkellä, mutta työt ensiks:saint::whistle: ja sitten joskus 3n vkon päästä kun saan kaikki kuntoon, niin saa vaikka limusiini shampanjan kaa tilata, eikö niin:laugh:

• Tykkää
Reactions: metsänpeitto
[QUOTE="...";26768788]Joo, työt eka, sit bailaus. Ja kolmantena lapset.[/QUOTE]

Ne lapset mitään kolmantena tule :O kolmosella on shoppailu mani mani rahaa palo jeee...
nelosella oman työkalun ehostus
vitosella ......

[QUOTE="Nainen";26768850]Vietit nettikaupan avajaisia jo ryypäten ja yrjöten viikkoja sitten. Milloin muuten se nettikauppa OIKEASTU AVAUTUU?

Entäs nettikauppa nro2 ja nro 3?[/QUOTE]
Ei ne ollut avajaiset, mä kännissä väärin sen sanoin, mutta firmojen perustaminen:) pian valmiina... turhaa etsiä toista kauppa kun et löydä kun se on kiinni ennen kun on täysin valmis... niin ja 3s yritys vast 6kk-1v päästä valmis. Kun se on aika iso projeekti, joka teen joka päivä

Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö;26769052:
Ne lapset mitään kolmantena tule :O kolmosella on shoppailu mani mani rahaa palo jeee...
nelosella oman työkalun ehostus
vitosella ......

Totta, tuskinpa lapset ovat vielä kolmosenakaan. Tää elämä on niin epäreilua, miks minä, joka laittaisin lapsen aina sijalle yksi, en saa lapsia??? :((

Uusimmat

Yhteistyössä