Joo toi ap:n lainaama viesti menee mun päässä samaan romukoppaan kuin sisustustarrateksit tyyliin "Live well Laugh often Love always", hitto ku on syvällistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tietyt ihmiset laittavat juuri tuon tyyppisiä ketjuja . Toinen on se" jos en olekaan huomenna enää täällä, paina tykkää, jos jäisit kaipaamaan minua...." siis ihan järjetöntä sontaa.
tuntuu joltakin huomionhakuisuudelta ja itsetunto-ongelmilta.
Mä en ikinä laita mitään noista seinälle. Enkä jaksa edes lukea niitä loppuun. Sitten on kavereita, jotka keksivät itse kiertoviestejä--hohhoijaa!
Näitä muuten joskus väännettiin täällä palstalla, osa oli aivan hulvattomia. Löytäisiköhän sitä ketjua jostain... hmm.
Kun olin Facebookissa (en oo enää) niin tuo kiersi siellä koko ajan, samoilla henkilöillä se oli koko ajan seinällä.
No kyllä mä olen miettinyt tuollaiseen "tykkää niin näen ketkä lukevat"-viestiin vastaamista, tyypille jolla ei niin hirveästi niitä kavereita ole, ja jolle kukaan ei juuri postaile. Tiedänhän minä itsekin kuinka surkeana sitä saa arvailla, lukeeko kukaan edes mun sivuani, kun ei pariin kuukauteen kukaan kommentoi, eikä näytä reagoivan edes sellaisiin aiheisiin, joiden luulisi kiinnostavan.Siis meinaatko, että jokainen fb-kiertoviesti pitäisi tulkita vakavissaan jonkinlaiseksi hätähuudoksi? Mielenkiintoinen tulkinta, mutta aiheuttaa ylettömän määrän vääriä hälytyksiä. Suosittelisin kaikille epätoivoisille ihan omin sanoin asian ilmaisemista (vaikkei nyt suoraan sanoisikaan "tämä on hätähuuto"), sillä noiden kiertoviestien kierrättäminen siinä tarkoituksessa jää aivan varmasti huomaamatta.