Ajokortti on taskussa;) oujee

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"Andy"
Ehkä poliisien määrärahoja on leikattu niin paljon, että päättivät hyvän sakkokohteen pitää tiellä ja kun onnettomuus tulee, vedota määrärahojen vähyyteen ja saada ihmiset vaatimaan niiden korotuksia.
 
zipale
Mä en ymmärrä, mikä ihmeen fetissi teillä on avata näitä ketjuja, jos ainut asianne on, että "shut the fuck up". Hankkikaa elämä.

Ja Milannalle tsemppiä ja tarkkuutta nopeusrajoitusten seurantaan:)
 
"vieras"
Ihmettelin, että miksi tämä ap kertoo kaikki nolotkin asiansa tänne, kaikki mokat ja väärintekemisensä. No siksi, ettei niitä ole tapahtunut tai ne ovat jotain aivan pikkujuttuja. Hän vaan halua hämmentää palstaa. Ei tämä ajokorttijuttu ole totta, miten voisi olla? Nythän on hyvä elvistellä, ettei hänen tarvi kantaa vastuutaan, kun mitään ei ole edes tapahtunut. Mutta jotain hyvää tässäkin, hän ei ole ihan niin pässi liikenteessä, kuin on kertonut olevansa, se on hyvä asia se.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26754915]Ihmettelin, että miksi tämä ap kertoo kaikki nolotkin asiansa tänne, kaikki mokat ja väärintekemisensä. No siksi, ettei niitä ole tapahtunut tai ne ovat jotain aivan pikkujuttuja. Hän vaan halua hämmentää palstaa. Ei tämä ajokorttijuttu ole totta, miten voisi olla? Nythän on hyvä elvistellä, ettei hänen tarvi kantaa vastuutaan, kun mitään ei ole edes tapahtunut. Mutta jotain hyvää tässäkin, hän ei ole ihan niin pässi liikenteessä, kuin on kertonut olevansa, se on hyvä asia se.[/QUOTE]

En mä pidä mikä mun jutuista noloina, tää on elämää. Jos sun niin nolo elä, niin lakka siitä tekemään, ei muuta kun kotona vaan istu ja heitä vielä peiton päälle, ettei sua kukaan huomaa
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26755261]Minua etäisesti kiinnostaa, miksi viitsit keksiä juttuja niin paljon, värittää kaikki ja sitten perut ja muutat ne pian toisiksi.[/QUOTE]

jos ne sun mielestä keksittyä, en mä voi mitään, eikä se kuulu mulle
 
"vieras"
jos ne sun mielestä keksittyä, en mä voi mitään, eikä se kuulu mulle
Okei, olkoon sitten niin. :D Harmi sinänsä, kun olet toisaalta aivan valloittava persoona, muttei mitään oikein voi ottaa tosissaan. Eihän se tällälailla netissä haittaa, mutta voisi olla rasittavaa olla oikeasti tuttavasi, kun juttusi muuttuvat sitä tahtia, ettei kukaan pysy perässä.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26755309]Okei, olkoon sitten niin. :D Harmi sinänsä, kun olet toisaalta aivan valloittava persoona, muttei mitään oikein voi ottaa tosissaan. Eihän se tällälailla netissä haittaa, mutta voisi olla rasittavaa olla oikeasti tuttavasi, kun juttusi muuttuvat sitä tahtia, ettei kukaan pysy perässä.[/QUOTE]
no se on totta että mun perässä on vaikea pysyä:D tätä kuulin jo monilta. Siks kun päätöksissä olen nopea ja tekemisessä
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26755329]En ihan sitä tarkoittanut. Mutta kuitenkin, kyllä sinussa jotain erilaista on, kun aina kuitenkin luen mitä kirjoittelet. Lupaan olla narisematta jatkossa. :)[/QUOTE]

:hug:=)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Kotikokki";26755365]Onko sulla vinkkiä hyvästä kanttarellipaikasta?[/QUOTE]

Mä kans haluan vinkkejä... kun eilen ostin sieniä ja keitto ei ollut kovin hyvää
 

Yhteistyössä