Ajokortti on taskussa;) oujee

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Vierestä
Vieläkö olet muuten antanut alkoholia koirillesi/koirallesi?

Tulit sinut mieleen, kun näin tämän jutun, mutta ehket sentään ihan tuolla tavoin toimi..?

http://metrolive.fi/jutut/artikkeli/9372/voi-elain-parkoja-tukiainen-juottaa-koirilleen/?page=3#showcomments
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Vierestä;26755510:
Vieläkö olet muuten antanut alkoholia koirillesi/koirallesi?

Tulit sinut mieleen, kun näin tämän jutun, mutta ehket sentään ihan tuolla tavoin toimi..?

Voi eläin parkoja! Tukiainen juottaa koirilleen alkoholia | Metro Live
Ei sen jälkeen enää, kun en kerenyt... Enkä oo Tuksu, ei mua tarvi verratta. Mulla koirat vain maistele kielellä ja tää näköjään antaa oikein juoda tai sitte vain höpö höpö se on
 
Vierestä
Ei sen jälkeen enää, kun en kerenyt... Enkä oo Tuksu, ei mua tarvi verratta. Mulla koirat vain maistele kielellä ja tää näköjään antaa oikein juoda tai sitte vain höpö höpö se on
No siksi mä sanoinkin, ettet varmaan toimi noin, eli en verrannut. :)
Et varmaan enää anna maistella kielelläkään alkoholia, kun se ei vain koiralle sovi eikä se sitä tarvitse.

Ei tuo minusta ole mikään "höpö höpö" tuo Tuksu, säälittävä tapaus lähinnä.
 
Me olemme joutuneet kolariin kiitos kännisten virolaisten, jotka eivät tunteneet nopeusrajoituksia eivätkä ymmärtäneet, että toisten päälle ei saa ajaa. Mun ymmärtävyys ylinopeuksia kohtaan on nolla! Vahinkoja sattuu silti, mutta niitä voisi ehkäistä käyttäytymällä ihmismäisesti ja noudattamalla lakia. Mua sitten ärsyttää ihmiset, jotka omalla idioottimaisuudellaan vaarantavat muut liikenteessä olijat.
 
mustikkapuuro
Milannallahan lukee tuossa aloituksessa, että kirje tulee kotiin myöhemmin. Näkee sitten mitä siinä lukee, jos kortti lähteekin myöhemmin tai joutuu inssin uusia tms.
 

Yhteistyössä