Laitetaas nimemme ja haukutaan ne tässä samaan syssyyn!

Nimionenne
Kautta Göstan ja Randelinin Kaken. Olen Päivi. Kaimani ovat 60-luvulta.
... edelliseen liittyen; Tarja sinä rakas, ikävä on mulla jne.

Aarg, että olen inhonnut nimeäni aina ja lujasti. Kuuskyt-luvun yksi suosikkinimimiä, aina ollut kaimoja paljon; koulussa, työpaikoilla, missä vain. Se hyvä puoli ollut, että varsinaista kiusaamista ei ole ollut koskaan.

Minnat, Sarit ja Miat samaa sarjaa omani kanssa. Voi meitä!
 
"vieras"
Voin kertoa jopa kaksi nimistäni, koska yhdestä pidän ja toista inhoan. Marianne -nimestä pidän, nuorena kuolleella äidilläni oli sama nimi kolmantena nimenään. Siksikin nimi tuntuu erityisen rakkaalta :). Jostain syystä pojilla ja joillakin miehillä on kovin vaikeata tajuta, että sitä ei kirjoiteta MarJANNE. No tuota karkki-höpötystä on saanut kuulla tietenkin, mutta se on ollut ihan hyväntahtoista. Kolmas nimeni on Irene, siitä en jostain syystä pidä kovin paljoa suomalaisella tavalla lausuttuna. Englanniksi tai ruotsiksi lausuttuna se ei ole yhtä kovalta sointuva, vaan ikään kuin toinen nimi, melkein OK.

Kauniita nimiä palstalla ollut mielestäni Katri, Kaisu, Emilia,Alexandra, Mia. Sen sijaan minuun eivät iske Jessiina, Janna, Noora (noro-virus, sorry), Raija, Kirsi.
 
"vieras"
[QUOTE="paukku";);18989669]Pauliina, en ole ikinä kuullut siitä mitään joten haluan kuulla:D
mun mielestä tylsä ja liian perinteinen 80-luku nimi..[/QUOTE]

Pauliinoilla on aina se kauhein lempinimi kaikista eli PAUKKU!!! Huh =/
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26754339]Pauliinoilla on aina se kauhein lempinimi kaikista eli PAUKKU!!! Huh =/[/QUOTE]

Lisäksi palstan tapaan on varmasti hirvittävä iina-väännös pojan nimestä. Pauli->Pauliina.
Samaa sarjaa kuin Akuliina =P
 
"vieras"
Mä oon Reetta. Inhosin lapsena nimeäni, se on jotenkin niin töksähtelevä. :|
No Reetta on kyllä ihana nimi. Samoin esim. Laura ja Noorakin menettelee, vaikka tulee hieman orovirus mieleen. Kristiina on myös kaunis.

Ihmettelen noita Jessiina yms. nimiä äideillä! Samoin Ninna ym. Luulin, että noi tuli vasta tossa 10-15v sitten muotiin.

Jotenkin en pidä nimistä esim. Mia. Jotenkin kuminen... Makuasioita toki...
 

Yhteistyössä