Älä nyt liian vaikeita mene kyselemään, miten tuota nyt voisi muistaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26749629:No mistäs sä sitten teit gradusi?
Maa ja metsätaloustieteellisestä valmistuin, mutta en kerro aihetta, koska aiheesta ei ainakaan silloin ollut kuin minun tekemäni gradu. Palstan salapoliisit tulisivat henk koht ovelle lynkkaamaan.... Pelottaa!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26749629:No mistäs sä sitten teit gradusi?
MUISTAN MÄ!!! prkll!!!Älä nyt liian vaikeita mene kyselemään, miten tuota nyt voisi muistaa. :saint:
:stick:MUISTAN MÄ!!! prkll!!!
Minä vuonna? Mistä yliopistosta?Maa ja metsätaloustieteellisestä valmistuin, mutta en kerro aihetta, koska aiheesta ei ainakaan silloin ollut kuin minun tekemäni gradu. Palstan salapoliisit tulisivat henk koht ovelle lynkkaamaan.... Pelottaa!!!!
Ei sais nauraa mutta..Harmaana se on helppoa, ei saa perskärpäsiä. Kerran suututin jonkun isänmaallisen (sillain huonolla itsetunnolla varustetun isänmaallisen) ja se toivoi, että armeijan rykmentti joukkoraiskaisi minut.
No nyt pitää Neiti Etsiväkarhun jo vähän käyttää omaa mietintämyssyä. Tietääkseni noita tiedekuntia ei ole Suomessa kuin yhdessä yliopistossa. Vuotta en varmaksi muista, varmaan 2000? Tai 2001..Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26749938:Minä vuonna? Mistä yliopistosta?
Laitoitko heti ne toisten kakarat mieron tielle?No hittolainen, onhan niitä varmaan monia titteleitä saatu, mutta kyllä ylitse muiden on se korkeampi tieto, etten ole oikeasti äiti ollenkaan.
Mua naurattaa tää musta/harmaa jaottelu palstalla, missä sen valitseminen on mahdollista.Min planeetalla ei ole tarvetta harmaantua voidakseen sanoa minulle suorat sanat? Onhan täällä näitä, jotka sanovat mustana mitä minusta ajattelevat. Arvostan rehellisyyttä enemmän kuin tyhjän kehumista edessä ja selän takana haukkumista. Sellainen on kotiplaneettani.
Jos on sitä mieltä, että olen marsunnäköinen viiripää ei se siitä muuksi muutu sanoo sen nikillä tai ilman. Uskallan kaiketi itsekin ottaa valtavirrasta poikkeavia näkökantoja, jos kerran saan sinutkin ihmettelemään. Se on hyvä. Se on keskustelun tarkoitus, ei hyminä tuttina.
Mistäs mä tiedän vaikka olisit opiskellut virossa Käsittelikö gradusi luomutuottajien näkemyksiä ympäristöpolitiikasta taikka maatalousmaiden dityppioksidi- ja typpimonoksidipäästöjä?No nyt pitää Neiti Etsiväkarhun jo vähän käyttää omaa mietintämyssyä. Tietääkseni noita tiedekuntia ei ole Suomessa kuin yhdessä yliopistossa. Vuotta en varmaksi muista, varmaan 2000? Tai 2001..
Kuka sä olet?Joku voi auttaa muistamaan, koska joko minua ei ole haukuttu tai yksikään asia ei ole jäänyt pahasti palstalta ihon alle.
Mä olen luullut, että varmin merkki white trashiudesta on täällä palstalla käyminen, jolloin tuon voi ottaa pelkkänä toteamuksena, ei loukkauksena. Tyyliin tervetuloa kerhoon. :xmas:No ainut minkä muistan taitaa olla White Trash, miksi minnuu jossain ketjussa haukkui
harmaa.